"Teşekkür için."

1K 104 188
                                    

Evde bildiginiz tadilat vardi bolum gec geldiyse ozur dilerim... 😔

birazcık oy verebilir misiniz rica etsem?

İyi okumalar^~^

..

YAZAR

Jin son kelimeleri söylerken, bir yandan da deli gibi ağlıyordu. Buraya kadar oldukça sakin gelmişti ama ona anlatmak bile o kadar ağır geliyordu ki sanki nefesi kesiliyormuş gibiydi.

Jimin ise donmuştu. Ne yapacağını bilemiyor gibiydi. Gözlerinden düşen yaşları bile hissetmek oldukça zordu. Bu kadar ağır bir şey beklemiyordu. Sakinleşmesi gerekiyordu. Bacaklarını hissedemeyecek raddeye gelmişti.

Kendini alelacele hastanenin bahçesine atmış ve gördüğü ilk banka oturup deli gibi ağlamaya başlamıştı. Naaıl ithamlarda bulunmuştu Yoongi'ye? Onu hiç tanımadan iğrenç bir ön yargı oluşturmuştu. O sadece sevilmek istiyordu. Birine güvenmek, karanlığa boğulmuş hayatını aydınlatacak birini istemişti. Sevgisini çekinmeden gösterebileceği birisi
ve hareketlerine bakılırsa çoktan bu kişiye inanmıştı. Yeni duygular beslemek istediği kişiyi, Jimin'i seçmişti.

Jimin bu gerçeklerle bir kez daha sarıldığını hissederken büyük bir boşlukta hissediyordu. Sanki birisi boğazına yapışıp sonu gelmeyen bir boşluğa atmış gibiydi. Kendinden iğrenmişti. Masum birine, kötü şeyler söyleyecek kadar aciz olduğu yeni yeni çarpıyordu yüzüne.

Kaç saat orda durduğu bilinmez en sonunda biraz sakinleşmeyi başarıp içeri adımlamaya başlamıştı. Çoktan kararını vermiş gibi hissediyordu. Bundan sonra Yoongi'nin yanında kalacak, onu sevmeyi deneyecekti. Başarması o kadar imkansız da gelmiyordu.

Tekrar koridora girdiğinde Yoongi'nin odasının önüne çökmüş ve Tanrı'ya Yoongi'ye bir şey olmaması için dua etmeye başlamıştı. O kadar inançlı biri değildi halbuki.

Pek geçmeden Seokjin'i tekrar koridorda gördüğünde ona sadece bakmakla yetinmişti. Jin ise Jimin dışarı çıktığında gittiğini falan düşünmemişti. Gözlerinden belliydi, Jimin Yoongi'yi çok seviyordu ona göre. Kardeşim dediği birini gönül rahatlığıyla emanet edeceği birini bulduğunu düşünüyordu.

"İyi misin Jimin?"

Seokjin, Jimin'in yanına kızarmış gözleri ile çökmüş ve sessizce bakmaya başlamıştı. Jimin ise utançtan yüzünü kaldırabileceğini düşünmüyordu. Yüzsüzün tekiydi. Şimdi kalkıp Seokjin'e her şeyi anlatıp kapıdan gidebilirdi ama bunu yapamıyordu. Kalbi giderse atmayı bırakacak, beyni ona tüm küfürleri edecek, ayakları ise geri dönmesi için omu zorlayacak, kendisi ise büyük bir vicdan azabı, suçluluk duygusu, Yoongi'yi görünce içinde oluşan tatlı hisle kalacak gibiydi.

Gözlerini yavaşça Seokjin'e çıkardığında ona güvenle bakan gözler görmüştü. Jimin şimdi giderse sanki her şey yerle bir olucak gibiydi ki pişmanlıktan sürünecek duruma gelen bedenin pekte gitmeye karşı bir isteği yoktu.

..

Bip

taehyung
yoonginin durumu nasıl
uyandı mı
nasıl gözüküyor
sınavlara da girmedin jimin

jungkook
cidden meraktan hepimiz sınava
bile odaklanamadık
ne seni ne yoongi'yi görebildik
bu hafta somu boşuz ama
gelicez

jimin
çok kötü gözüküyor
o kadar kötü ki
aklımı kaçıracağım
benim yatmam gerekiyordu
onun gibi suçsuz birinin değil

The Truth Untold : Yoonmin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin