Iyi okumalar^~^
Tavşan Gguk ve Askerleri
Jimin
hazır mıyız
neyse e
Yoongiyi direkt öpsem
!?!?!
basit olmaz mıTaehyung
Şu gerizekalıya bir beyin versek
nasıl olur?
saçmalama Park
bunu yapmana bile karşıyız
elimizde olsa gider Yoongiye söyleriz ama
Jaemin'i sevdiğini bildiğimiz için yapmıyoruz hiçbir şeyJimin
off tamam ya
Şimdi Hoseok
okulda mısın?
ben yoldayım daHoseok
okuldayım amk
Yoongi de burda
yanımda oturuyor
yine yerini kapmış aptallarJimin
O ZAMAN
BEN TENEFFÜSTE GİDİYİM
evet
böyle yapacağız
hadi planımız başlasın✊Jungkook
Bok kokusuTaehyung
bok kokusuHoseok
çok shipliyorum ben siziJungkook
bennde
Tae sevgilim olsanaTaehyung
kalbim hızlanıyor yapma |
Evli değil miydik ya biz?Jungkook
Haklısın~~
ben de Hoseok'un yanına gidiyimde
Yoongiye bakıyım
🏃🏃
Jungkook çevrimdışı.Taehyung
DUR BEN DE GELİYORUM
Taehyung çevrimdışı...
JİMİN
İlk teneffüs zili kulağıma geldiğinde hızlıca yerimden kalkmıştım.
Bakalım Min soğuk Yoongi, bana inanacak mıydı? İnanması için bir şeyler yapardım elbette çünkü sonunda Jaemin benim sevgime inanacak ve belki de beni kabul edicekti.
E sınıfının kapısına gelmiş ve yavaş adımlarla içeri girmiştim. Gözlerim hemen Hoseok'u bulurken, yanında küçücük kalmış bir beden vardı.
Siyah kapüşonunu takmış, oturduğu yerde defterine bir şeyler karalıyordu. Hoseoktan oldukça uzak durmaya çalışıyor gibiydi?
Hoseok'un yanına gelmiş, onun beni görmesiyle, telefonunu bırakıp bana dönmüştü. Yaptığımın yanlış olduğunu söylüyorlardı, sanırım yanlıştı ama bu çok fazla yapmak istememe sebep oluyordu.
Gözlerim yanında ki bedene kayarken çizdiği şeyin minik kediler olduğunu görmüştüm. Fazla şirindi, kediler yani!
Ayrıca yetenekliydi de, bunu inkar edemezdim.
Yavaşça ilerleyip sırasının kenarında durduğumda, kalemi tutan beyaz elleri yavaşlamıştı ama sanırım beni görmezden gelmişti? Kim olduğunu sanıyordu bu?
İçime doğan göz devirme isteğimi bastırmış ve bir şeyler demeye karar vermiştim.
Hoseok'a elimle kalkmasını işaret etmiştim, çoğu göz bize dönmüştü.
Bu aptal yüzünden ismim lekelenecek gibiydi. Harika.
Hoseok kalkıp sınıftan çıktığında yerine oturmuş ve derince bir iç çekmiştim, üç ay Jimin, üç ay sonra her şey bitecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold : Yoonmin ✔️
Fiksi PenggemarPark Jimin'in tek isteği aşık olduğunu sandığı Na Jaemin'in gözüne girebilmek,kendini ona aşık edebilmekti. Bunu yapması içinse tek yapması gereken, okulun buzlar prensi Min Yoongi'yi kendine aşık edip ardından onu yıkmaktı. uyari: bu fic kendine...