"İlk Kar"

719 58 259
                                    

BUGUN FICIMI YAYINLAMAMIN UZERINDE 1 YIL GECMIS

1 yildir bu ficleyiz... 🥺💞

benimle oldugunuz icin tesekkur ederim bebislerrr

NOT: bunu ben yazmıyorum ece yazıyo yorum yapın saçma olursa sorun olmaz çünkü kimse benim kadar saçma yorum yapmaz.(basligi ben buldum hehehe)

(telefonumu calip yazdi imdat)

İyi okumalar^~^

...

JIMIN

Sabah, yüzüme vuran hafif güneş ışığı ile uyanmıştım. İlk birkaç dakika olayları anlamaya çalıştıktan sonra, bakışlarımı kollarımın arasında yatan küçük bedene çevirdim. Birkaç kere birlikte uyumuştuk ve bunu cidden özlediğimi fark etmiştim. Kollarımın arasındaki bedeni, düzenli nefes alış verişleri, bana iyice yaklaşması, çok fazla güven vericiydi.

Kafamı kaldırmış, ardından da pencereden dışarı bakmıştım. Gördüğüm şey ise şaşırmama ve ardından gülümsememe sebep olmuştu. Yoongi'nin dediği gibi, kar yağmıştı ve şimdi etraf bembeyazdı.  Yoongi kesinlikle çok mutlu olacak ve sevinecekti.

İlk kahvaltı hazırlayıp ondan sonra da Yoongi'yi uyandırmalıyım diye düşündüm. Bu yüzden yataktan kalkmış ve Yoongi'nin saçlarına birkaç öpücük kondurmuştum. Biraz hareketlenmiş fakat yine de uyanmamıştı. Ben de vakit kaybetmeden mutfağa adımlamıştım.

Buzdolabını açmış ve gerekli malzemeleri alıp geri kapatmıştım. Sadece klasik bir kahvaltı hazırlamayı düşünüyordum. Biraz bibimbap ve kimchi yaparak güzel bir kahvaltı hazırlayacaktım.

Çok geçmeden kahvaltıyı da hazırlamıştım. Şimdi sırada Yoongi'yi kaldırmak vardı. Kar görünce olan tepkisini çok merak ediyordum. Mutluluktan havalara uçacaktı kesinlikle. Karla oynamayı çok istediğini görebiliyordum.

Sakin adımlarla odamıza adımlamış ve kapıyı aralayarak küçücük görüntüsü ile karşı karşıya gelmiştim. Yorgana iyice sarılmış, mışıl mışıl uyuyordu. Küçücük gözüküyordu buradan bakınca. Benimde içimde bir heyecan oluşmuştu. Yoongi ile yılın ilk karı ile oynayacaktık.

Yatağın başına geldikten sonra çömelmiş ve saçlarını okşayarak ismini söylemeye başlamıştım. Dediğim gibi, Yoongi derin bir uykudaysa eğer, uyandırması zor olabiliyordu. Ben de onu öperek uyandırmaya karar vermiştim.

Dudaklarımı hafifçe büzülmüş dudaklarına bastırdıktan sonra geri çekilmiş ve kasları çatılan Yoongi'yi izlemiştim. Başını hafifçe yastığa sürterek uyumaya devam etmişti.

Ben de derince nefes verip üzerine atlamıştım.

Evet atlamışım gerçekten. Bana homurdanarak bir şeyler söylemeye başlasa da bu umurumda olmadı pek. Ben sadece olduğum yerde uzanıyordum. İkimiz birlikte artı oluşturmuştuk. Belimde iki tane el hissetmem ile gülmüştüm. Beni üzerinden iktirmeye çalışıyordu.

"Ya, uyan artık! Çok güzel şeyler oldu sevgilim ve sen hâlâ uyuyorsun."

Kafamı ona çevirdiğimde küçük gözleri daha da küçülmüş, bana baktığını görmüştüm. Çok sevimliydi.

"Kalktım tamam."

"Sana sürprizim var!"

Heyecanla yataktan kalkmış ve perdelerini kapattığım pencerenin önüne geçmiştim. Yoongi de beni izlerken hemen perdeleri açmıştım. Kar gördüğü için kesinlikle çok mutlu olacaktı. Birlikte kardan adam yapıp, kar topu savaşı oynayacaktık. Hatta bizimkilerle boşluk bir alana bile gitmek mantıklı gelmişti şuan.

The Truth Untold : Yoonmin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin