"Yaşadığımı hissettim."

968 90 267
                                    

selamm okul nasil gidiyor bebislerim?
(tahmin ediyim cok kotu xalcnsk)

bebislerim bu arada soylemeyi unuttum kucuk bir not dusmek istiyorum buraya, belki bazilariniz okumuyordur burayi ama yine de yaziyorumm ve ficin ilk bolumu ile aciklamaya da yazmaliyim sanirim...

uyari: bu fic intihara meyillilik, kendine zarar verme gibi durumlari icerir, rahatsiz ya da etkilenirseniz diye soyluyorum bunlar bu ficde var...

İyi okumalar^~^

..

1 ay sonra...

.

.

.

.

YAZAR

"Evet, hazırsanız çıkaralım."

Adam, elinde testereye benzeyen alçı kesmeye yarayan aletle onlara döndüğünde, Yoongi'nin gözleri şokla aralanırken hemen bir elini kaldırıp Jimin'in koluna tutunuvermişti.

"Jimin, eyvah! Bacağımı kesecekler."

Jimin, her ne kadar o alete şaşırsa da Yoongi'nin bacağını kesmeyeceklerini biliyordu tabii ki. Ama yine de Yoongi'nin huzursuz olmaması adına, onun dikkatini başka yere çekmeye çalışacaktı.

"Sakin ol küçük oğlan, sadece alçıyı çıkaracağım."

"Jimin, imdat!"

Yoongi'nin sevimliliğine gülümserken, ona iyice yaklaşmış ve bir şey olmadığını anlatmak amaçlı gülümsemişti Jimin.

"Yoongi, çıkışta pikniğe gideceğimizi biliyor musun?"

"Ne pikni- ÇALIŞTIRMA ONU!!"

Yoongi korkuyla, biraz sesinin yüksek çıkmasına engel olamayınca doktor bile gülmesini tutamamıştı. Çocuklarda gördüğü bir durumdu ama büyüklerde pek sık olmazdı bu yüzden bu gencin hali biraz komik gelmişti.

"Ssht, ben varım. Bana odaklan tamam mı? Ayrıca ayağını kesmeyecekler Yoongi."

Yoongi yutkunurken adamın tekrar o aleti çalıştırmasıyla gözlerini sıkıca kapatmıştı.

"Jimin, korkuyorum."

"Korkma, korkma. Ben buradayım. Pikniğe gideceğimiz yer çok güzel bu arada. Daha önce hiç görmediğine eminim."

"Cidden mi? Bak böyle yaparak meraklandırıyorsun beni."

"Meraklan bakalım azcık, küçük kedi."

İkisi öylesine bir sohbete dalmışken, doktor çoktan alçıyı kesmeye başlamıştı bile. İlk başta abi kardeş sanmıştı ikisini ama hiçbir benzerlikleri de göremiyordu. Sadece ikisinin birbirine çok değer verdiği açıkça belliydi.

Çok geçmedi belki bir on dakika sonra Yoongi'nin alçısını çıkarmıştı doktor. Bu on dakikada ise Jimin ve Yoongi sürekli konuşmuşlardı. Jimin'in amacı Yoongi'nin dikkatini çekmekti ve fazlasıyla başarılı olmuşa benziyordu.

The Truth Untold : Yoonmin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin