Eddie
V neděli ráno jsem se vzbudil kolem desaté ráno. Jenomže... když jsem otevřel oči, Steve nikde. Na židli kde bylo jeho oblečení tak tam už nebylo. Na posteli bylo triko co jsem mu půjčil. Uklizená gramofonová deska i gramofon. Zděsil jsem se. Vyskočil jsem z postele a už, už jsem chtěl jít do kuchyně, ale v tom on otevřel dveře.
„Dobré ráno."
Stál ve dveřích se snídaní. Se snídaní pro mě. Já měl vyděšený výraz... asi hodně.
„Jsi v pořádku Eddie?"
Když se zeptal, tak rychle položil snídani na stůl a šel ke mě. Mě jen tekly slzy štěstím. Měl jsem opravdu strach, že odešel.
Objal mě.
„Myslel jsem, že jsi odešel..."
Odtáhl se a podíval se na mě. Políbil mě a usmál se. Byl to takový ten úsměv, který mi měl zajistit, že by mi tohle nikdy neudělal.
„Neudělal bych to... Ne tobě."
Dal mi pusu na čelo, otřel mi slzy a usmál se.
„Pojď se najíst Eddie."
Najednou mě zvedl a položil zpět do postele. Pak šel zpět ke stolu aby mi donesl snídani.
Bylo roztomilé jak měl na sobě zástěru po mojí mamimce. Ale co mě trochu pozastavilo... Kam dal to oblečení v němž přišel. Všiml jsem si totiž, že měl nahá ramena a mé půjčené spodní prádlo.
„Steve, kam jsi vlastně dal to oblečení v němž jsi přišel?"
„Jo dal jsem si ho vyprat, pokud to nevadí. Visí teď na šňůře venku."
Začal jsem se smát. Byl jsem šťastný a pobavený.
On se na mě podíval a řekl.
„Tak ty se mi budeš smát jo?"
Ani jsem se nenadál a místo u stolu, byl u mě.
Za chvíli klečel nade mnou a začal mě lechtat.
Smál jsem se a křičel „Nech toho!! Počůrám se!!"
Když už konečně přestal, byl jsem udýchaný jako kdybych běžel maraton.
„No, neměl ses mi smát." Zasmál se.
„A teď už vážně, pojď se najíst." Donesl mi snídani a usmál se.
Přisedl si ke mě a začali si povídat.
...
Když jsem se najedl šel jsem do koupelny přitom si dal vlasy do culíku abych si je nezmáčel až si budu čistit zuby a najednou...
Všiml jsem si toho flíčku co mám na krku. Já toho Steva zničím.
Vyšel jsem z koupelny a rovnou šel do mého pokoje. Za ním.
On se prozatím vyvaloval na mé posteli a prohlížel si fotku mě a mé matky když jsem byl ještě malý. Stála na mém nočním stolku.
„Jak mi vysvětlíš tohle?"
Oznámil jsem mu a ukazoval si na menší modřinku na krku.
On se trochu zhrozil. Zvedl se a šel k mě. Pohladil mě přes modřinku na krku a podíval se pak rovnou na mě.
„Eddie já... Moc promiň nevím vůbec jak se to stalo. Asi jsem musel trochu víc..." Najednou mi položil hlavu na rameno a začal se omlouvat. Já se začal smát.
„Steve to je v pořádku.! Jen doufám, že si toho nikdo nevšimne" Smál jsem se.
On se na mě podíval a já mu položil dlaně na tváře.
„Nezlobím se." Usmál jsem se.
„Já vím." Taky se usmál a políbil mě.
„Mhm... chutnáš po zubní pastě."
Začal jsem se smát. Nakonec jsme se objali.
„Co budeme dnes vůbec dělat?"
„No... Mohl bych tě třeba někam pozvat." Usmál se a pohladil mě po tváři.
...
Steve
Konečně jsem měl šanci Eddieho někam pozvat. A tak jsem se rozhodl, že bychom mohli jít třeba do kavárny nebo si prostě někam zalést. Kde bychom byli sami. Pak mě, ale napadlo, že bych ho mohl pozvat na večeři. Jo, to bude lepší.
„No a kam bychom šli?" Zeptal se zvědavě Eddie.
Leželi jsme v posteli, já opřený o čelo postele a on na mé hrudi. Hrál jsem si s jeho vlasy a dával mu do nich pusinky.
„No o něčem bych věděl."
Usmál jsem se a dal mu další pusinku do vlasů. Chytil mě za ruku a hladil mi ji.
„Zvu tě na večeři, takže buď v 6 připraven."
„To myslíš vážně?" Zvedl se ze mě a podíval se na mě s rozzářenýma očima.
„No jistě! Vím o jedné restauraci a tam by se ti mohlo docela líbit. No a..." Začal jsem vyprávět jak je ta restaurace fajn a co všechno tam mají.
Najednou si na mě Eddie sedl a já přestal povídat. Usmál se a políbil mě.
Tohle jsem nečekal, ale byl to opravdu hezký pocit.
Tak jsem se nechal ním vyvést z míry. Líbal mě a líbal. Bylo to k nezaplacení. Hladil jsem ho po zádech pod jeho trikem. Studoval jsem jeho páteř a lopatky a vlastně celé jeho záda. Jeho záda byla hladká. Nadherná. Opravdu.
...
Když už jsme nemohli, tak se Eddie přemístil k mému krku. Začal pomalu. Obsypával mě jemnými polibky a já se mohl zbláznit. Abych to trochu prohloubil tak jsem mu sáhl na zadek a on se zase vrátil zpět k mým rtům.
„Jsem jak posedlý. Posedlý tebou Harringtone. Nemůžu se nabažit tvé vůně. Jsi tak nádherný... Prosím... Dej mi víc..."
Šeptal Eddie a já ho jen objal a líbal ho na krku. Položil jsem ho na postel, chvíli jsem se na něho díval a pak jsem si triko, co jsem měl na sobě, sundal. On si ho taky sundal a už jsme byli jen do půl těla. Po prvé jsem viděl jak vypadá Eddieho tělo. Hruď. Měl tetování a byl tak děsně sexy. Eddie... ty mě jednou zabiješ. Začal jsem ho líbat všude kde se dalo. Opravdu všude.
Chtěl jsem být na něho něžný. Moc. A hlavně jsem nechtěl chvátat. Přeci to je jen začátek.
Nakonec jsem se přesunul zpět ke rtům a usoudil jsem, že to je moc brzy. I když jsme se otírali tak jsem si řekl... že by to bylo moc i na mě. Jo děla mi to problém... Mám ho moc rád, ale na tohle nejsem připraven. Přestal jsem ho líbat a objal jsem ho.
Myslím, že už toho bylo příliš. Najednou jsem začal brečet. Ani nevím proč... Asi toho na mě bylo moc.
Objal jsem ho ještě víc. On se trochu zarazil a zeptal se...