Steve
V úterý ráno jsem šel ihned zavolat Eddiemu, protože jsem ho chtěl vzít do školy.
„Tady... Munson."
Ozval se mi po chvíli Eddie se zívnutím. Hned jsem poznal, že se teprve vzbudil.
„No šup vstávat Eddie, připravit a ať jsi... V osm připraven! Jinak jsem to já, Steve. Zatím lásko!"
Položil jsem a pak ve tři čtvrtě na osm vyrážel z domu.
...
Eddie už stál u verandě před domem. Měl na sobě opět to fakt sexy tílko a mně opět brada pomalu padala až na zem. Byl fakt jak model. Možná bych ho měl někam přihlásit.
...
„Ahoj, lásko."
Něžně jsem ho políbil a laškovně se usmál, když si sedl do auta.
„Ahoj chlapáku." Zasmál se a oplatil mi polibek.
„Máš všechno?"
„Myslím, že jo."
Usmál se a byl to snad ten nejkrásnější úsměv co jsem kdy viděl.
„Steve? Víš no... napadlo mě jestli nechceš zajít po práci ke mně... Nechci být doma úplně sám. Přijedu pro tebe domů, jestli chceš. Jen mi prosím pak zavolej ano?"
„Jistě, že chci!! A ano zavolám. Klidně přijedu jestli chceš."
„Ne, to je dobrý vyzvednu tě."
Usmál se na mě a my byli zachvíli asi 2 minuty od školy.
...
Když jsme přijeli, dal jsem mu pořádnou pusu. Oba jsme vystoupili a šli spolu do školy.
Chvíli jsem váhal, ale nakonec jsem ho chytil za ruku. Moc lidí si nevšimlo a asi jsem byl radši. Musím se pak zeptat pro jistotu jestli to Eddiemu nevadí... Nechci aby byl vystresovaný.
...
„Tak zatím Harringtone."
„Jo... Zatím..."
Červenal jsem se pomalu až k nohám... On prostě... Podal to tak flirtovně, že jsem si v tu chvíli myslel, že vzlétnu. No... Koledoval si o pěkný přůšvih.
Ještě než odešel do třídy tak na mě mrk a usmál se. Já ještě chvíli zůstal stát na místě. Pak jsem si uvědomil, že už to trochu nestíhám tak jsem se rozeběhl k mé třídě.
...
Eddie
Opravdu jsem byl překvapen. To, že se Steve za mě nestydí, to mi řekl už dávno, ale dnes... Chytl mě za ruku... před všema ve škole. A já... Neměl jsem vůbec stres nebo vůbec jsem se nebál. Přišlo mi, že jsem šel jestě víc pyšně než normálně. Lidé si sice šuškali kdesi cosi, ale takový pocit jsem vlastně ještě neměl. Prostě jsem se cítil naplněn láskou a byl jsem konečně šťastný.
...
Když jsem tak posedával v té učebně matematiky... přemýšlel jsem. Nakonec jsem došel k tomu, že bych mohl něco se Stevem podniknout už zde... Jak se to dělává... Víte jak... Takové to muchlování na záchodcích... Jo, tak to mě přesně napadlo. Až ho uvidím jít po chodbě, vtisknu mu papírek se vzkazem "PO TÉTO HODINĚ NA ZÁCHODCÍCH VE DRUHÉM PATŘE, S LÁSKOU EDDIE"... Jo přesně to teď píši na kus utrhnutého papíru z mého sešitu.
Musím se pro sebe smát, protože je to tak ujetý, přeslazený, že je mi to až směšně trapný. Ale já to udělám, protože jsem to já, Eddie.
...
A tak když vidím, jak si to Steve Harrington vykračuje po chodbě směr jeho skříňka, připlížím se, pohlédnu na něj mým laškovným pohledem, načež se jeho tváře hned jak to uvidí změní z přirozené barvy na barvu roztomile růžovou, a když už jsem dostatečně blízko něj, vtisknu mu zmuchlaný kus papíru do ruky a usměji se. Po splněném úkolu utíkám do druhého patra na hodinu angličtiny.
...
Steve
Po mé hodině jdu navštívit záchodky v druhém patře. Říká se o nich, že je to, to nejstrašidelnější místo vůbec... Jako myslím tady na škole. A hádejte kdo vymyslel schůzku přesně na tomto místě? Ano správně, Eddie Munson.
...
Když vejdu, vidím jak se opírá o dlážděnou zeď a kouká na mě velmi hezkým pohledem. V ruce má cigaretu a potahuje každou chvilkou. Usmívá se na mě a já jen sleduji jaký sexy chlap to je. Za chvíli se ke mě rozejde a dá mi pusu. Já pořád stojím trochu jako přikovaný, protože je tak nadherný, že bych se teď klidně mohl zblaźnit, odejít do nebes. On je můj soukromý ráj.
Po líbaní v uličce záchodů mě chytne za ruku a zavede na jeden z těch záchodů. Zamkne a začně mě líbat. Tentokrát už se přidám také a je to jako boj o život. Ne... Je to jako... No nejde to ani popsat je to prostě ráj.
...
Eddie
Líbali jsme se na těch záchodech dost dlouho. Málem bychom zapomněli, že máme hodinu.
Když jsme skončili tak jsem se musel smát.
„Čemu se směješ Eddie?"
„Tohle je fakt ujetý... Jak v nějakým podělaným romantickým filmu."
Začal se smát taky.
Objal jsem ho a nemohl jsem ho jen tak nechat... Ještě těch pár minut co jsme měli jsem ho líbal na krku a vískal ho přitom ve vlasech. Byl jak u vytržení. A to se mi líbilo.
Nakonec jsem mu dal malou pusu a pošeptal.
„Steve, vyjdi první. Aby to vypadalo jako bys byl na velký."
Uchetli jsme se oba zároveň.
„Tak jo, ale to po škole platí jasný?"
Usmál se.
„No jistě, jistě. Dojedu si pro tebe jako princ pro princeznu."
Usmál jsem se dal jsem mu pusu a odemkl kabinku.
„Tak zatím lásko."
Jen jsem zamával a zapálil si než odejdu na další hodinu.
...
Dalších pár hodin bylo pěkně nudných. Ale furt mě nějakým způsobem hřála Stevova přítomnost, takže to nebylo tak hrozné.
...
Přemýšlel jsem co udělat k večeři až přijedu domů. Asi bych mohl udělat palačinky. Jsou snadný a nezaberou tolik. Wafle nechci dělat ani kupovat.
...
Po škole jsme se rozloučili se Stevem a já šel domů zase sám. Najednou mě doběhl Dustin.
„Eddie!!!"
Zastavím se a tak čekám co z něho vypadne.
„Ahoj Eddie... Jen jsem chtěl zeptat kdy je další turnaj v D&D?"
„Myslel jsem, že v tom máš přehled."
Zasmál jsem se.
„Jo měl jsem, ale trochu mi to za ty 3-4 dny zas přestalo myslet. A úplně mi vypadlo, kdy vlastně ta velká a poslední výprava je... To víš Občas se prostě musím věnovat více Suzie."
Trochu jsem se zasmál a pravil.
„Pro tebe milý Dustíku je to příští pátek takže se nestrachuj. To je totiž poslední den, kdy můžeme být v klubovně."
„Jo díky Eddie. Tak zatím!"
Zasmál se a už, už byl skoro pryč.
„Zatím!"
...
Steve
Když jsem přišel do práce, už se na mě smála nejen Robin, ale taky ta velká hromada vrácených filmů.
...
Když jsme je konečně roztřídili bylo nějak kolem šesté a já se rozhodl, že si půjčím nějaký horor, když už budu s Eddiem.
„Jdeš k Eddiemu?"
„Jo... Nechceš mi něco doporučit?"
„No... na horory nekoukám ráda, ale klasiku bys asi mohl vědět sám."
Ukázala na Noční Můru V Elm Street a já si řekl proč ne.
„A co ty a Vicky? Už se to někam pohlo?"
„Steve... není to tak lehký to už jsem říkala... Ale usmívá se když mě vidí a občas prohodíme nějaké to slovo. Jenomže když jsem kolem ní... tak se neumím absolutně vyjadřovat.
„Ach jo Robin... Ale... Napadlo mě, co kdybychom mohli udělat nenápadný dvojitý rande? Hm? Co na to říkáš?"
„Pomátl ses?" Koukla se na mě a vzdychla. Sarkasticky se zasmála a pokračovala. „Víš jak to bude vypadat... Dej pokoj."
„Zkusme to, třeba se zblížíte. Třeba to vyjde. Vždycky to nemusí vyjít tak, jak si Robin myslí."
Usmál jsem se a vypůjčil si film.
„Ach jo... Ale jestli to dopadne špatně, tak už ale opravdu dostaneš po tom tvém haldkém obličeji a to bych se docela bála, být tebou."
„No jo... Tak zatím ty bojovnice"
Zasmál jsem se, zbalil se a pelášil domů. Samozřejmě, že jsem odvezl Robin domů, ale jakmile jsem ji odvezl už, už jsem letěl domů.
...
Přijel jsem a hned šel volat Eddiemu.
„Jasně dodělám večeři a jedu!"
Položil to a já už jen čekal. Zbalil jsem si pár věcí a hlavně ten film a nějakou hudbu. Chtěl jsem udělat fakt skvělý večer. Doufám, že se mi to podaří.
...
Eddie
Hned jak jsem dodělal ty palačinky, tak jel pro Steva. Na dnešní večer jsem se těšil. Nebudu doma sám. Jo, taky mi volal strýc, že se vrací v sobotu, takže tu Steve může zůstat až do pátku. Protože jsem ještě neřekl strýcovi vůbec nic o tom, že jsem gay nebo, že někoho vůbec mám, tak by bylo celkem hloupý kdyby mě tu najednou můj strýček našel s klukem, kterého nezná. Jo, je to těžší a ještě bude.
No nic, přijel jsem pro Steva a dal mu hned pro začátek několik pusinek. A když jsme přijeli k nám Steve prohlásil, že si vypůjčil nějaký film, a že je to horor. No... Abych pravdu řekl, nemusím horory. Ani strašidelné věci. Jo jsem statečný a nebojácný... ale to jen když hrajem D&D. Jinak takhle... Kdybych se musel postavit nebezpečí, zdrhám. A to bych nepřemýšlel ani vteřinu. Žádný boj, ale útěk. No, ale i tak doufám, že to bude o něco slabší.
„Nebojíš se, že ne?"
„Ne..!" Prohlásil jsem abych zahrál do outu. Jo až takový srab jsem.
„Dělal jsem palačinky... Doufám, že si pochutnáš."
„No ty jsi mi, ale kuchaříček." Zasmál se a políbil mě. „Samozřejmě, že si dám!"
„Tak to jsem jedině rád."
...
Když jsme se najedli a popovídali, šli jsme k televizi a pustili si onen horor co nám půjčil Steve. Hned při první scéně jsem se tak lekl, že jsem sebou škub a chytil se ruky Steva. On se jen uchechtl a dal mi pusu na čelo.
„Neboj se, jsem tu s tebou."
Nic jsem nenamítal a zavrtal se k němu.
Jenomže po chvíli co jsem to sledoval jsem už pomalu usínal. Byli jsme přikryti dekou v které bylo příjemné teplo a mě se tak velmi lehko usínalo. No a aniž bych napočítal do deseti, už jsem byl tuhý.