Steve
V práci to bylo zas úplně stejné. Ale byla tam Robin, alespoň ta tam byla.
„Tak co Vicky?"
Zeptal jsem se tak letmo abych vyplnil už dlouho trvající ticho.
„No víš jak jsi říkal něco o tom rande jako, že bychom šli my čtyři... No tak jsem nad tím přemýšlela a asi by to klaplo... jenom příští týden prý odjíždí takže kdybychom mohli v pátek asi by to bylo ideál."
Řekla mi Robin jen tak z plezíru. Jako jo byl jsem fakt rád jen mě to trochu zaskočilo. Ale byl jsem tak rád, že jsem se radostně zasmál a řekl.
„Jo Robin! Kámo jsem fakt rád! Ty jo tak to pak musím říct Eddiemu.!"
„Jedeš dneska k němu?"
„Jasně, proč?"
„Na, něco pro něj." Podala mi najednou cédéčko s názvem: „Od Robin, pusť si to až budeš se Stevem!"
„To jako fakt? Udělala jsi playlist pro nás dva?"
V očích jsem měl jiskřičky. Tohle bylo fakt milé. Fakt hezké, a tak jsem ji objal a poděkoval.
„No není zač Steve, ale nezapomeň. Jen když budete spolu." Mrkla na mě a já se zasmál.
...
Konečně jsme měli po práci a tak jsem si vypůjčil další film, nějaký romantický film. Stejně mám takový dojem, že Eddie zas usne. Možná i já. Ale to nevadí.
...
Zavolal jsem Eddiemu domů a on byl za deset minut u půjčovny.
„Robin, nechceš taky svést?"
„Pokud to nebude vadit Eddiemu."
„Myslím, že ne."
A tak jsem vešel do auta a zeptal se. Eddie s tím byl v naprostém pořádku a tak jsme dovezli Robin domů a pak jeli k němu.
...
„Eddie, na něco bych málem zapomněl, tady něco máš od Robin, jo a taky v pátek jdeme na dvojitý rande!"
Jen tak jsem prohlásil z pokoje, když jsem se převlékal.
...
Eddie
„Aha? Tak jo?" Usmál jsem se a přišel za ním.
Chvíli jsem stál ve dveřích, ale pak jsem přišel a jen jsem ho objal. Hlavu jsem mu položil na rameno a objal ho kolem boků. Neviděl jsem jeho obličej, protože byl ke mě zády. Po chvilce jsem ho políbil na rameno a pak na krk. Voněl po dřeve a taky po skořici. Měl takovou vůni. Byla přirozená a tak mi to připomělo tyhle dvem věci. Usmál jsem se a dál ho objímal. Pak jsem ho zas pustil a odešel jsem abych udělal něco k jídlu a když přišel tak mi dal pusu na tvář a šel mi pomoct. Ale ještě předtím než přišel tak měl v ruce nějakou kazetu nebo cédéčko a tak to dal do rádia, které stálo na polici nad pohovkou.
„To ti posilá Robin. Je to playlist pro nás dva."
Řekl s úsměvem Steve a já se na něj podíval.
Usmál jsem se a řekl.
„Je moc hodná, těším se až se seznámím. Jinak... Ona někoho má?"
„Eee... No snaží se o to." Usmál se Steve a připravovali dál.
Když jsme měli hotovo tak jsme si sedli spolu na pohovku a když dohrál náš playlist, tak Steve pustil film, u kterého jsem po půl hodině usl.