18.

79 5 0
                                    

Steve
Když jsem ho viděl jak dělá snídani a vůbec si nevšímá okolí, tak jsem ho jen pozoroval. Asi jen na deset minut. Ale bavilo mě to, protože je tak nádherný a navíc tak pečující. Miluji, když ho můžu pozorovat při něčem. Třeba přitom, jak zrovna dělá snídani. Stál jsem tam ještě dalších pět minut opřený o 'futra' a řekl si, že bych ho asi mohl už přestat jen pozorovat a spíše ho pozdravit. Tak jsem se k němu pomalu rozešel a opřel se o kuchyňskou linku.
„Dobré ráno Eddie."
Řekl jsem ztišeným raním hlasem. A když jsem uviděl jeho úsměv, hned potom mi odpověděl.
„Dobré ráno Stevie."
Koukl se na mě a zasmál se. Tak jsem se zvedl a šel ho obejmout ze zadu mezitím, co on začal smažit omelety. Položil jsem si hlavu na jeho rameno a přitulil se k jeho krku abych mohl cítit tu jeho vůni. Políbil jsem ho a vzpomněl si na to, když jsem mu udělal první 'modřinku'. Zasmál jsem se tak klidně, sám pro sebe a udělal mu ji znovu.
„Steve doufám, že mi neděláš to, cos' udělal minule..."
Já se jen zasmál a nechal toho. Eddie už měl hotovo, ale já ho nechtěl pustit. Bylo mi tak moc dobře. Tak moc. Tak moc jsem se cítil v bezpečí. Nechci ho pustit, už nikdy.
„Pojď půjdeme se napapat a pak se můžeme ještě mazlit."
Prohlásil najednou Eddie a já se ho pustil a hravě jsem poskakoval, a tak jsem dodskákal až ke stolu. Jako veselé dítě, kterému maminka řekla, že po obědě pojedou do hračkárny nebo do zoo. V tu chvíli jsem si přišel jako to veselé dítě. Eddie se jen smál, ale tak radostně, tak šťastně. Tak jsem se musel usmát.
...
Eddie
Tohle ráno bylo to nejsladší ze všech. A myslím, že zítra máme jít také na to dvojité rande. Ale nejsem si jist. Ale nejspíš ano. Takže se dneska asi budeme válet jen doma. Než tedy zase Steve odejde do práce. Sice prý jen dnes na čtyři hodiny, ale i tak.
...
Když jsem přinesl jídlo na stůl tak jsem se ho rovnou zeptal. On jen přikývl a dál si vychutnával jídlo co jsem uvařil. Nebo vypadalo to, že mu to chutná.
„Škoda, že není ještě, dal bych si s chutí.!"
„No jo,... Tak zase někdy příště."
Musel jsem se zasmát, byl tak moc roztomilý opravdu jak malé dítě.
...
Když jsme pak dojedli tak jsme společně umyli nádobí a šli do postele. Pustil jsem Sabbathy, protože jsem je fakt extrémně dlouho neslyšel a pak si šel lehnout rovnou ke Steviemu. Nejdříve jsem si na něho lehl, a pak jsem se opřel o loket na posteli. Koukali jsme si do očí takovou dobu. Usmívali jsme se na sebe a byli plný lásky. Plný pocitu lásky. V břiše mi létali obrovští motýli a mě pokaždé, co vyletěli zašimralo tak moc v břiše, že jsem vždy celý zčervenal. Steve se taky červenal. A byl sakra roztomile rozkošný.
...
Pomalu jsem se přibližoval a Steve už přivíral oči. Když jsem je zavřel taky úplně, tak přesně v tu chvíli jsem pocítil ty jeho nadherné rty. Byly tak jemné. Tak nadýchané. A tak jsem ho pomalu políbil a pak jsem mu dal pusu na tvář. Když jsem pak otevřel oči, měl jsem fakt divný pocit. Fakt hodně divný. Jako by mě něco totálně tlačilo do stehen. Když mi pak tak nějak došlo co by to mohlo být, zrudl jsem a usmíval se od ucha k uchu. Zabořil mu hlavu do hrudi a byl celý rudý. Ale pak už jsem ten pocit cítil taky. Bylo to dost zvláštní. Dost zvláštní. Ale docela příjemný. Když jsme se pak se Stevem na sebe podívali dost rychle jsme odvrátily pohledy... Tohle se nám ještě nestalo. Navíc jsme oba měli jen podělané spodní prádlo a triko ve kterém jsme spali. A tak jsem na chvíli přestal váhat a začal ho líbat. Ponořili jsme se do toho děje co nastává a svlékli jsme si trika. Bylo to takové ne ani pomalé a už vůbec ne rychlé. Bylo to takové přirozené. Co si budem, oba jsme nechtěli nic víc než zůstat u toho co většinou dělá každý kluk. A tak jsme u toho také zůstali. Snažil jsem se nepoddat panice, která mě trochu užírala.
Bylo to dost příjemné a bylo to jako kdybychom byli úplně všude jenom ne tady na téhle Zemi.
...
Když už jsme byli hotový tak jsme udýchaní leželi vedle sebe. Pak jsme se začali smát a bylo to jako bychom to před chvíli vůbec nebyli my.
„Sice to nebyl tak úplně sex, ale bylo to skvělý Eddie..."
„Jo... To bylo..."
Oba jsme ještě vydýchávali zbytek, ale usmívali se. Pak jsme se šli oba společně umýt a já šel pak udělat něco k obědu.
...
Steve
Myslel jsem si, že se budeme mazlit, ale nakonec jsme měli, ne tak úplně, ale skoro sex. Eddie byl skvělý a myslím, že už nemám takový strach jako jsem míval. Už si věřím víc. A jsem rád. Vlastně... tohle bylo poprvé co jsme s Eddiem provedli něco více intimního než předtím. Něco víc než jen líbání.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 03, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

This Charming Man...Kde žijí příběhy. Začni objevovat