4. Bölüm

10.3K 234 44
                                    

"Geldik" dedi Ares. Aldığı bütün abur cuburları yemiştim ve yol boyunca benimle dalga geçmişti. Şuan ona tripliydim... Ama ne haddimeydi benim ona trip atabilmem? Sonuçta sıradan,üstüne iddiaya girilmiş bir kızdım ben.

Etrafa baktığımda 5 yıldızlı şık bir otele gelmiştik. "Bizimkiler gelmiş,akşam bar da görüşürüz diyorlar. Şimdi dinlenmeleri lazımmış" dedi Ares. Bu söylediğine de cevap vermedim. "Hadi in" dedi bu kez. Buna da cevap vermeden indim. Benden sonra oda indi ve bavullarımızı alarak otele girdik. Rezervasyonumuz olduğu için kartımızı alarak odamıza çıktık. 3. katta 5. odada kalıyorduk. Diğerleri de 3. kata dizilmiş Ares öyle demişti.

Aramızdaki sessizliği koruyarak kıyafetlerimizi yerleştirdik. İşimiz bitince "Ben duşa giriyorum" dedi Ares ve üzerindeki t-shirt ü çıkarttı. Altındaki eşofmanla şuan o kadar karizmatik duruyordu ki...

Gıcıklık yapmam lazımdı."İlk ben giriyorum,kadınlara öncelik"

"Ne kadını ne önceliği ya girip çıkayım işte iki dakika da"

"Hayır ilk ben gireceğim."

"Tamam Sanem,hadi gir." dedi ve eline telefonu alarak yatağa uzandı. Neden iddialaşmıştım ki? Keşke ilk o girseydi.

Kıyafetlerimi alarak duşa girdim. 15 dakika kadar oyalandıktan sonra çıktım,Ares girdi.

Ben saçımı tararken onun telefonuna mesaj geldi. Kim attı diye bakmak için telefonunu aldım. Şifresi yoktu ve mesaj Bade den di.

Bade: Yüzüme telefon kapatmak mı? Sen delirdin mi Ares?! (11:43)

Ares: Müsait değildim. Ne söyleyeceksen yaz şimdi. (12:53)

Bade:Arasam? (12:53)

Ares:Olmaz (12:53)

Bade:O sürtükle ne işin var? (12:53)

Ares:Bizimkilerle iddiaya girdim. Başka ne işim olabilirdi? Saçmalamayı kes Bade. (12:54)

Bade:Ben saçmalamıyorun Ares. Hem millete ayrıldık diyoruz hem seviyoruz,niye ayrıldık biz? (12:54)

Ares: Sevdiğimi nereden çıkarttın? (15:43)

Bade:Sevmiyor musun? (16:31)

Ne yazacaktı? 3 yıldır peşinden koştuğum çocuğun benimle ne işi olabilirdi ki? Basit bir iddia işte.

Telefon elindeyken banyonun kapısı açıldı ve o o çıktı. Telefon elimdeydi. Yakalanmıştım.

"Hayırdır?" dedi telefonu işaret ederek. Altında gri bir eşofman vardı, üst tarafı çıplaktı,elinde bir havluyla saçını kurluyordu.

"Bade'den mesaj gelmiş" dedim ve ayağa kalkarak yanına gidip telefonu ona uzattım. "Yaz istiyorsan birşeyler."

Telefonu elimen aldı, birşeyler yazdı ve telefonu yatağa fırlattı. "Birdaha telefonumu kurcalama."

"Kurcalamıyordum zaten."

"Kesin öyledir."

"Hem... İstersem kurcalarım,sevgilin değil miyim ben senin?"

"O zaman bende seninkini kurcalarım." dedi yüzüme eğilerek. 1 santim daha eğilirse dudaklarımız birleşecekti. "Olur mu sevgilim?"

Ne diyecektim? Benim telefonumda birşey yoktu zaten,kurcalasın birşey olmazdı. "Olur sevgilim"

"Ver telefonunu" dedi yüzünü benden uzaklaştırarak. Çantama ilerledim ve şifreyi açarak ona verdim. "Telefonu kapatma, şifreyi birdaha girmem."

"Ben şifreyi biliyorum zaten " dedi rahat bir tavırla.

Kaşlarımı çattım. "Nasıl?"

" 2737 değil mi şifren?"

Şifrem doğruydu. Sayılarla onun ismini yazıyordu.

"E-evet de sen nereden biliyorsun?"

"Ben herşeyi bilirim sevgilim."

Cevap vermeden yatağa doğru yürüdüm ve onun telefonunu kurcalamaya başladım. İlk baktığım yer ise Badeyle olan mesajıydı.

Ares:Sevmiyorum. (16:51)
Yes be! İşte bu be! Aslan parçam be!

Ares bunu yazdıktan sonra Bade görüldü atmıştı. Yazık yediremedi sanırım kendisine. Badeyle olan yazışmalarından çıkıp Burağın kine girdim.

Ares: İddiayı ben kazandım. (Dün 23:24)

Burak: Pardon? Ne demek ben kazandım? (1:34)

Ares:Kazandım işte olm (3:54)

Burak: Siktir lan şuradan. O kız kimseye yüz vermiyor. (2:55)

Ares:Bana verdi:) (3:13)

Burak: Nasıl olur? (5:32)

Burağın son yazdığından sonra Ares görüldü atmıştı. Zaman kaybetmek istemediğim için hemen Ozanla olan yazışmalara girdim.

Ozan:Kapmışsın kızı (8:33)

Ares: Kolay oldu (8:42)

Ozan: Herşey tamam (12:18)

Ares: Aksilik istemiyorum. (12:56)

Ozan: Kız farkında mı birşeylerin? (13:01)

Ares: Hayır. (14:04)

Ozan: Bade beni aradı. (15:47)

Ares: Siktiğimin kızı bir rahat duramıyor. Ne dedi? (16:53)

Ozan: Sanemle ilgili birşeyler zırvaladı. (16:59)

Ares: Gerizekalı kız. (17:09)

Mesajlar burada bitiyordu. Ozan bir anda çevrimiçi oldu ve yazmaya başladı.

Ozan: Bade,Sefayla buraya gelmiş. (17:33)

Sefa? O olamazdı değil mi? O şerefsizi bunlar nereden tanıyordu? Bence sormaktan zarar gelmezdi.

Ares: Hangi Sefa? (17:34)

Ozan: Kaç tane Sefa var,Ares? (17:34)
Ozan: Saneme yavşayan orospu çocuğu. (17:35)

Onlar Sefanın bana yavşadığını nereden biliyordu? İnşallah sadece yavşadığını biliyorlardır.

Önüme bir telefon atıldı. Ares,benim telefonumu,bana atmıştı.

"Sefa Altınay diye birisi sana mesaj atmış. Aynı oteldeymişiz. Bir önceki görüşmeniz yarım kalmış,onu tamamlamaya gelmiş." dedi bacağımın yanına uzanarak.

"Sanada Ozan mesaj attı. Bade ve Sefa otele gelmiş. Bana yavşayan Sefa." dedim son cümleyi vurgulayarak.

Telefonunu elimden hızlıca çekti ve ekrana baktı.  Sonra kızgın gözlerini bana çevirdi. "Sen ne bok yemeye Ozanla olan mesajlara giriyorsun!?" fiye bağırdı ve yataktan kalktı.

"Ne bağırıyorsun be? Sen ne bok yemeye Sefa dan gelen mesajı okuyorsan,bende o yüzden Ozandan gelen mesajı okuyorum!"

"Görüşmeyeceksin o orospu çocuğuyla!"

"Hayırdır?" dedim ve yataktan kalkıp yanına gittim. "Sana ne oluyor çakma sevgilim?" Diye sordum ayaklarımın üstünde yükselerek.

"Çakmaysa çakma" dedi bana eğilerek. "Sonuçta sevgilinim." Cümlesini bitirir bitirmez dudaklarımda birşey hissettim. Onun dudaklarını.

İDDİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin