9. Bölüm

8.5K 206 31
                                    

(Yıldızı parlatır mısınız?💗)

"Burnunuzu kapatın!" diye bağırıyordu Fizik Hocası.

Bir kaç kız ağlarken,bir kaç erkek onları sakinleştirmeye çalışıyordu. 2. katta olduğumuz için camdan atlama gibi bir seçeneğimiz de yoktu.

Fizik Hocası ağlayan kızlar ve onları sakinleştiren erkek grubuyla beraber dışarıya atıldı. Fizik hocasının ardından sınıftaki herkes dışarıya çıktı ve sınıfta sadece ben dahil 4 kişi kaldı. Ares,Ozan,Deniz. Ben geçirdiğimiz şoku atlatamazken birisi kolumdan tuttu. Ares.

"Sanem hadi" dedi dişlerinin arasından.

"Ben çıkamam" dedim. Kapı açık olduğu için etrafı siyah dumanlar sarmaya başlamıştı. "Gidin siz,hadi" dedim öksürerek.

Ozan tişörtünü çıkartmış Deniz ve kendi burnuna tutuyordu. Aynı anda da öksürüyorlardı.

Bir anda beni belimden tutup kucağına aldı ve siyah dumanların arasına koşmaya başladı. Arkamızdan diğerleri de geliyordu,farkındaydım.

Her yer simsiyah olduğu için hiçbir yer gözükmüyordu,yani ben göremiyordum. Ares sanki okulu ezberlemiş gibi hızlıca merdivenlerden inmeye başladı. Ben ise hala kucağındaydım.

Nefes almam istek değil ihtiyaçtı bu dakikadan sonra çünkü gözlerim kararmaya başlamıştı. Aresin de benim de burnumda hiçbir şey olmadığını fark ettiğimde okul formamı burnuma dayadım. Ares'e şuanlık birşey yapamayacaktım.

Merdivenler bittiğinde Ares koşarak okulun çıkışına yöneldi. Kapılar açık olduğu için çıkışta ki ışık hepimize umut olmuştu. Ares birkaç adımın sonunda okulun dışına çıkmıştı. Artık nefes alabilirdim.

Arkamızdan Ozan ve Deniz de çıkınca okulun bahçesindeki herkes başımıza toplanmıştı. Bazıları bağırıyor, bazıları bize su uzatıyordu.

Birisi bana su içmeye başlamıştı. İtiraz etmeden suyu içmeye başladım. Su bittiğinde tekrar öksürmeye başladım ve suyu bana içirene baktım. Ares. Yüzü ve elleri simsiyahtı. Acaba benimki de mi öyleydi?

Ozan ve Deniz de su içiyordu. Hatta Ozan iki suyu birden içmeye çalışıyordu.

Bütün öğretmenler başımızdayken diğer öğrenciler yerlere ve banka oturmuş okulu izliyorlardı. Okulun bahçesine ambulans girince beni ve Ares'i bir ambulansa aldılar. Ozan ve Deniz hariç bizim gibi geç çıkan birkaç öğrenci ve kötü olan öğrencileri de diğer ambulansa alıp hastaneye götürdüler.

Hastanede yaklaşık bir buçuk saat kaldık. Damar yolu açıp kanımızı aldılar.Dördümüz de de birşey çıkmayınca hastaneden çıktık. Ares,bizi buradan alması için Burağı aradı ve Burak gelip hepimizi kendi evine götürdü.

Doktor, Burağa bizim bol bol su içmemiz gerektiğini söyleyince Burak önünüze 3 damacana su koydu. Ozan birisinin yarısını tek başına içmişti.

Hepimizin iyi olduğu anlaşılınca Deniz eve gitmek istediğini söyledi ve Ozanla evden ayrıldılar. Az önce öğrendiğim kadarıyla Ozan ve Deniz aynı evde yaşıyormuş.

Bende kalkmak istediğimi söylediğimde Ares benim tek başıma gitmeme izin vermediği için Burak ikimizi de arabayla bırakmıştı. İlk beni kendi evime sonra da Ares'i kendi evine bırakmıştı.

Eve geçip duşa girdim ve üstüme temiz kıyafetler geçirerek salona geçip televizyonu açtım. Maksat ses olsun. Burağın evinde birşeyler yediğimiz için şuan aç değildim. Telefona mesaj gelince telefonu elime aldım. Mesaj Ares den di. Ares hala bende siyah kalp ile kayıtlıydı!

🖤:Girdin mi eve?  (20:38)

Sanem:Ares girerken beni gördün zaten (20:38)

🖤:Olsun,sormak istedim. Girdin mi? (20:46)

Sanem:Girdim. (20:48)

🖤:Sen bana sormican mı?  (20:54)

Sanem:Girdin mi eve Ares? (20:54)

🖤:Hayır. (21:07)

Sanem:Nerdesin? (21:13)

🖤:Söylemicem merak et.  (21:21)

Sanem:Söyleme be bana ne. (21:29)

🖤:Öyle mi dersin?  (21:33)

Sanem:Öyle derim.  (21:34)

🖤:Öyle olsun.  (21:35)

Sanem:Olsun.  (21:38)

Ben mesajı yazdıktan sonra yukarıya bildirim düştü. Bildirim İnstagram da Badenin yeni bir fotoğraf paylaştığıyla ilgiliydi. Fotoğrafın açıklamasında ise Ares etiketliydi ve yanında da siyah kalp vardı.

Hemen Instagram'a girdim ve fotoğrafa baktım. Fotoğraf da Ares ve Bade vardı. Öpüşüyorlardı. Fotoğrafı kimin çektiği belli değildi ama bence sayaçla çekilmişti.

Fotoğrafın yeni çekildiği çok belliydi çünkü Ares'in üstünde,Burağın evinde giydiği kıyafetler vardı.

Az önce benimleyken şimdi Badeyleydi. Ares,erkeklerin özetiydi.


İDDİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin