8. Bölüm

8.6K 186 5
                                    

Akşam Burak ciddi anlamda delirmenin köşesinden döndüğü için o gece otelden ayrılmak zorunda kalmıştık. Eda'ya hiç haber vermeden.

Burak,Ozan ve Denizle dönmüştü.Ares ve ben tek dönmüştük. Ares'e bir çok soru sorsam da sadece o yüzü görünmeyen kişinin Sefa olduğundan ve Eda'nın yanlış kişiyle öpüştüğünden bahsetmişti.

Bu gecenin sabahı pazartesi olduğu için yarın okul vardı ve gitmek zorundayık.

Ares beni eve bıraktıktan sonra duş alıp direkt uyudum. Sabah 7:30 da kalkmıştım ve kahvaltı yapmadan hızlıca hazırlanıp otobüse binmiştim. Koleje gidiyordum. Burslu değildim. Altımda arabam vardı ama ehliyetim yoktu. Servisten hoşlanmadığım için servisle gitmek istemiyordum.

Babam bana her ay düzenli olarak yüklü miktarda para gönderdiği için geçimimi çok kolay sağlayabiliyordum. Evimin kirasını babam ödüyordu,arabamı babam almıştı,evime her ay düzenli temizlikçi de gönderiyordu ama kendisi gelmiyordu çünkü yeni ailesi beni istemiyordu. Yaklaşık 2 yıldır bu düzenle yaşıyordum. Bundan 3 yıl önce yeni karısıyla tanışmıştı ve 1 yıl sonra beni şutlamıştı.

8:13 de sınıfa girmiştim. Eda ve Burak hariç tüm grup sınıftaydı. Eda'yı en başından beri sevmemiştim. Deniz,Ozan'ın göğsünde uyuyordu. Ozan,Denizin kafasına, kafasını yaslamıştı ve oda uyuyordu. Ares ise telefonuyla ilgileniyordu.

Dersin başlamasına 17 dakika olduğunu fark ettiğimde sırama oturup kafamı sıraya gömdüm. Bugün sınıftaki çoğu kişi gelmemişti. Tatil falan mıydı acaba?

Gece fazla uyuduğuma karar vererek kafamı gömdüğüm sıradan kaldırdım ve çantamdan okuma kitabımı alarak kitap okumaya başladım.

İlk 4 ders full kitap okuyarak kitabı bitirmiştim. Okula ders dinlemek için değil,yok yazılmamak için gelirdim. Yazılı zamanları ise kitaplara göz gezdirdiğim zaman 60 dan düşük not almazdım.

Kitabı bitirdiğimde çantama koydum ve gözlerimi Ares 'e çevirdim. Bana bakıyordu. Çaktırmadan gözlerimi ondan çekerek kitabı çantama koydum ve kafamı sıraya tekrar gömdüm.

Fizik dersinde uyumak kadar iyi birşey yoktu.

Ne kadar süre geçtiğini hatırlayamadığım zaman içerisinde sınıftan birisinin bağırışlarıyla gözlerimi açtım.

"Hocam kapının altından duman geliyor! Yangın var!"

İDDİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin