5. Bölüm

10K 279 15
                                    

(Yıldızı parlatır mısınız?😩)

Karşılık vermem gerekiyor muydu? Vermem lazımdı çünkü bu ilk ve sondu. Bende dudaklarımı ona uygun hareket ettirmeye çalıştım. Bu benim ilkimdi. Daha önce hiç öpüşmemiştim.

Dudaklarımız ayrılmadan beni belimden tutup yatağa yatırdı sonra üstüme çıktı. Dudaklarımız hala tutkuyla dans ediyordu. Benim ilkim olmasına rağmen beni o kadar güzel idare ediyordu ki... Onu istiyordum.

T-shirt ümün ucundan tutarak yukarıya doğru çekiştirdi. İlk defa o an dudaklarımız ayrıldı,hemen sonrasında ise birleşti. Benim üstüm çıplak sa onun ki niye çıplak değildi? Bende onun t-shirt ün den tutarak çıkarttım. Sonrasında dudaklarımız birleşmedi.

Üstümden çekildi ama hala göğüslerime bakıyordu. "Bu yanlış" dedi bir anda.

"Yanlışsa neden gözlerim hala göğüslerimde?" diye sordum yatakta doğrularak.

"İstiyor musun?" diye sordu ellerini beline koyarak. Ne demem lazımdı? Onu herşeyden çok istiyordum ama o benimle sadece zevk için birlikteydi. Olabilirdi. Onu istiyordum. "İstiyorum" dedim.

"Bende" diye bir ses çıktı ağzından. Sonra beni yeniden yatağa yatırıp üstüme çıktı. İşte şimdi yanmıştım.

⚰️

"Sen güzel kızmışsın aslında" dedi Eda soslu makarnasından bir çatal alarak.

"Her kız güzeldir" dedim gülümseyerek.

"Cık,cık" dedi Eda. "Ben seni çirkin bekliyordum. Ares için Bade'den sonraki en güzel tercih olmuşsun."

Şuan bütün çiftler toplanmış,otelin restoranında yemek yiyorduk.

Eda fazla süslenmiş,egolu bir kızdı. Deniz,Edaya göre daha zarifti ve daha az konuşuyordu, konuştuğunda ise kelimelerini seçerek konuşuyordu.

Burak,Edaya göre daha nazik kalıyordu. Yakışıklıydı ama Eda'ya gitmiyordu. Bence aralarındaki ilişki toxit bir ilişki ydi. Ozan da yakışıklıydı. Gözlemlediğim kadarıyla Denizle çok iyi bir ilişkileri vardı ve yakışıyorlar dı da. Ama Burak,Ozan'a göre daha çapkın kalıyordu.

"Şimdi sırası mı?" diye sordu Ares,Edaya dönerek.

"Valla Arescim" dedi Eda. "Gerçek bu." Beni övüyordu ama Ares'e kur mu yapıyordu?

Aramızda geçen o olaydan sonra Ares'in yüzüne bile bakamıyordum, ama o bana bakabiliyordu.

Omuzlarıma bir el değdi. Şuan herkes masada iken,omzuma değen el kimin eli olabilirdi ki?

Karşımızda oturan Ozan'ın yüzünden sinirlenmeye başladığını anlamıştım. Burak hiç tepki vermeden arkamdaki kişiye bakıyordu. Ares'in ise yanımda oturduğundan o kişiyi gördüğünü zannetmiyordum.

"Selam Sanemcim" dedi arkamdaki ses. Sefa'nın sesi. "İki dakika konuşabilir miyiz?"

Bir ses daha geldi. "Ah saf Ares. Benden bu kadar kolay kurtulabileceğini mi zannettin?" Ses,Bade'nin sesiydi.

Ares'in bir hışımla oturduğu yerden kalkıp,Sefa'nın üstüne uçması bir oldu. Eda çığlık atıp Burağa sarıldı. Deniz sanki bu olanlar normal birşey miş gibi yemek yemeğe devam etti. Ozan,Ares ve Sefayı ayırmaya çalıştı. Burak,Edayı kendinden uzaklaştırmaya çalıştı. Bade ise yanıma gelip kulağıma "Ares tehlikelidir,uzak dur ondan. İkiniz olamazsınız. Dünyalarınız farklı sizin,bu sana son uyarım" diye fısıldadı ve Ares'in altındaki Sefayı çekiştirerek restorandan çıktılar.

İDDİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin