3. Bölüm

10.2K 232 12
                                    

Kahkaha atıp Ares'e döndüm. "Benim gibi kafada kurmuyor muymuş? Sen emin misin ya bundan?"

"Sus Sanem, sadece sus."

"Niye?" diye sordum ciddileşerek. "Çok mu önem veriyordun Bade'ye? Sadece 4 aydır birlikteydin."

"Saydın mı?" diye sordu ve gülümsemeye başladı.

"Hayır" dedim bozuntuya vermeden. "Tüm okul konuşuyor sizi. Bade okulum popüler kızı,sen ise popüler çocuğu. Okul sizin aşk hayatınızla ayakta duruyor."

"Yalnız Bade benim en uzun ilişki yaşadığım kızdı,hatta en eğlendiğim."

Söylediği şey karşısında göz devirdim ve kollarımı göğüsümde toplayarak kafamı cama yaslayıp yolu izlemeye başladım. O sırada birşey yaptı. Araba sağ,sol yaptı ve benim kafam,onun omzuna düştü. Şuan kafam onun omzumdaydı.

"Hiç trip atılacak bir zamanda değiliz sevgilim."

Kafamı omzundan kaldırdım ve kafamı ona çevirdim. "Bana sevgilim demeyi bırak,Ares. Ve benim sana trip attığım falan da yok."

Söylediklerimi hiç duymamış gibi bozuntuya vermeden konuşmaya başladı. "Birazdan petrole gireceğim. İhtiyacın varsa karşıla." Saate baktı. "3 buçuk saattir yoldayız ve yaklaşık yarım saatlik bir yolumuz daha var."

"Yok ihtiyacım falan" dedim ve kafamı yeniden cama yaslayıp yolu izlemeye devam ettim. Bu arabada neden şarkı çalıyordu? Soracak gibi oldum ama vazgeçtim.

"Ne soracaksan sor hadi" dedi. "Yiyip bitirme kendini,söyle de rahatla."

"Müzik açabilir miyim?"

"Kafana göre takıl."

Arabadan açmak istemediğim icin telefondan açtım ve sesini son sese verdim. Mavi gri grubunun Sana bir gün anlatırlar  şarkısını açmıştım.

Kim sever benim gibi sevmeyecekler

"Kapat şu şarkıyı " dedi Ares.

Bıraktığın ellerime değmeyecekler

"Neden?"

Bütün gece düşündüm ama sormayacaktım

"Kapat kızım işte"

Artık odama hiç güneş doğmayacak mı?

Şarkıyı kapattım. "Badeyle şarkınız dı değil mi? Tam 12 den vurmuşum" dedim. Cevap vermesini beklemeden Yasir Miy'in Gidiyor musun? Şarkısını açtım.

Son adım şimdi
Kalbimi ben sana kapattım
Dün gece gördüm seni
Hislerini duydum uzandım

Ben güçlü biriydim dedim şarkıyla beraber
Bi tek sana yenildim dedi şarkıyla beraber
Senle dünyam karardı eskiden iyi biriydim dedim
Şimdi durdur zamanı dedi
yada yık yok et bu kararı dedim
İçindesin görmezsin zararı dedi
Nolucak şimdi? dedim

"Benzin alacağım ben" dedi Ares. "Marketten bir şeyler almak istiyorsan söyle alayım"

"Kola, balık kraker bide çikolata"

"Balık kraker mi?" dedi ve gülmeye başladı. "Çocuk musun sen?"

"He çocuğum var mı diyeceğin birşey? Almayacaksan ben ineceğim "

"Yok yok ben alırım çocuk sevgilim"

İDDİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin