25

974 35 26
                                    

Коли Герміона розплющила очі, був вже пізній вечір. Повернувши голову, вона побачила Малфоя, який стояв біля портрету на стіні та тихо розмовляв із ним.

Відьма на картині одразу ж помітила рухи й кивнула йому, вказавши на Герміону. Він замовк і, повільно розвернувшись, витріщився на неї.

Він виглядав втомленим й абсолютно не стурбованим майбутнім батьківством.

Герміона відчула, що її зараз знудить.

Вона заплющила очі, обхопивши себе руками, і спробувала не розплакатися знову. Дівчина чула стукіт черевиків Малфоя, коли він перетнув кімнату й підійшов до її ліжка.

Запало довге мовчання, і вона відчула на собі його пильний погляд. Опустивши підборіддя на плече, вона подумки бажала, аби він пошвидше прибрався звідси.

— Тобі не дозволяється завдавати собі шкоди чи робити що-небудь, що може призвести до аборту чи викидня.

Це було не ствердження, а наказ. Герміона відчула, як жар огорнув її зап'ястя.

— Я певен, ти спробуєш обійти цей наказ, пояснюючи свою поведінку як захист, але це не так. Тобі не дозволяється робити нічого, що завадить твоїй вагітності.

Вона відчула, як у куточках її очей з'явилися сльози, і тихо схлипнула.

— Топсі тепер буде завжди слідкувати за тобою, аби ти не спіткнулася на сходинках чи не ризикнула скуштувати тисових ягід. Вона й раніше доглядала за вагітними відьмами, тому прекрасно знає, що можна вживати, а що – ні. І в неї є мій дозвіл негайно зупинити тебе, якщо ти спробуєш щось вчинити.

Герміона нічого не відповіла. Малфой продовжував стояти біля її ліжка декілька хвилин, а потім тихо зітхнув. Вона почула його віддалені кроки й клацання дверей.

Дівчина залишилась у ліжку, згорнувшись калачиком і обхопивши руками живіт.

— Мені так шкода. Вибач мене. Я дуже жалкую, — шепотіла вона знову і знову. — Я зроблю все, щоб позбавити тебе від цього світу.

Малфой з'явився через чотири дні.

— Ти не можеш лежати нерухомо усі дев'ять місяців, — сказав він. — Тобі потрібно поїсти. І ти маєш виходити на прогулянки.

Герміона проігнорувала його, сподіваючись, що він покине її. Якщо тільки Малфой не планував силоміць підняти її з ліжка. Вона не збиралася рухатись. Настало довге мовчання. Дівчина відчувала на собі його пронизливий погляд.

У кайданахWhere stories live. Discover now