76. Епілог 2

1K 33 16
                                    

Герміона сиділа в ліжку, рахуючи доньчині пальці, дивлячись на крихітні рожеві нігтики й проводячи пальцями по зморщеному обличчю. Дитину зважили, перевірили за допомогою діагностичних чар, а потім Топсі майстерно її сповила. Скуйовджене каштанове волосся почало сохнути й стирчати маленькими пучками навколо її голови.

— Здається, їй не пощастило успадкувати моє волосся. Хоча, можливо, вони стануть платиновими за шість місяців, — промовила Герміона. Вона, усміхаючись, підвела очі  і виявила, що Драко стоїть біля стіни, виглядаючи так, наче він збирався вийти з кімнати.

Герміона замовкла і розгублено вдивилася в нього. Він був поряд з нею під час пологів і до того моменту, як їй передали дитину. Вона не була певна, коли саме він віддалився.

Джіні й Топсі непомітно вислизнули з кімнати.

Герміона невиразно вловила звук дверей, які зачинялися, поки дивилася на Драко. Він побілів більше, ніж зазвичай, а вираз його обличчя був спустошений. Його пальці продовжували здригатися.

— Драко... підійди до неї.

Він проковтнув.

— Ґрейнджер...

— Вона твоя донька.

Його руки здригнулися, і вона бачила, як стиснулися м'язи його щелепи.

— Я знаю, — його зуби блиснули, коли він говорив крізь них. — Я пам'ятаю, як це відбувалося.

Посмішка з Герміониного обличчя зникла, і вона здригнулася, міцніше притиснувши дитину до себе . Це було схоже на ляпаса чи занурення у крижану воду.

Щастя випарувалося, ніби було ілюзією. Мрія, яку вона ховала всередині.

Дівчина ковтнула і подивилася на дитину на руках. Тиша в кімнаті була настільки важкою, що вона відчувала, ніби її придавлює.

Були певні рани, які ніколи повністю не зникали. Швидше за все, ця рана ніколи не зникне.

— Гадаю, мені варто піти, — нарешті сказав Драко.

— Підійди, — сказала дівчина рівним голосом, знову дивлячись на нього.

Драко виглядав зневіреним, коли дивився на неї, і таким блідим, наче його серце вирізали з грудей, і хлопець спливав кров'ю. Він не ворухнувся.

— Драко, йди сюди, — знову сказала вона.

Він завагався на мить, перш ніж повільно піти вперед. Дівчина вивільнила ліву руку й взяла його долоню, притягнувши ближче, поки він не сів на край ліжка поруч із нею.

У кайданахWhere stories live. Discover now