63. Флешбек 38

846 33 8
                                    

Липень 2003 року.

Лабораторія Сассексу виглядала, як величезна чорна будівля, яку хтось кинув в самісінькому центрі лісу Ешдаун. Поле антиапарації простягалося на кілька сотень ярдів. Герміона наблизилася під дезилюмінаційними чарами, оглядаючи розкидані поблизу малі будівлі. Лабораторія затьмарювала все навколо. Повітря було задушливим і важким від темної магії настільки, що дихати ставало тяжко. Високо над головою патрулювали дементори.
З місця, де стояла Герміона, будівля нагадувала Азкабан. Раніше вона бачила креслення Сассексу й навіть бачила лабораторію з відстані, але ніколи не знаходилася так близько. Це була V-подібна вежа без видимого входу. Лише кілька вікон виднілися на верхніх поверхах. З креслень вона знала, що єдиний шлях потрапити всередину – точка апарації, що охороняється, а вийти можна лише з місця апарації вже на іншому поверсі.
 
Якби вона була спокійнішою і менш розбитою горем, вона б зрозуміла раніше, що у Драко не вийшло б так швидко витягти Джіні, не скомпрометувавши себе.
 
Відчай змусив їх обох зробити помилки.
 
Вона роззирнулася навколо. Вечір був похмурим, як для літа. Починало сіріти, отже темні створіння скоро почнуть з’являться тут.
 
Герміона дісталася до кінцевого бар'єру захисних чарів. Вони були такими ж непроникними, як і над Гоґвортсом. По периметру поля, трава і рослини згоріли до тла.
 
Дівчина простягла руку і магія заіскрилася, ставши видимою біля неї.
 
Вона витягла ножа з мантії та, присівши, зробила отвір в чарівному полі ближче до землі. Отрута мантикори на вістрі проходила крізь магію наче її не існувало. Герміона дістала одну з десятків принесених бомб, злегка постукала по ній кінчиком палички й поклала в отвір, намагаючись бути обережною та не дозволити паличці чи ножу доторкнутися крихітної кульки. Якщо вона випадково активує бомбу, смертежерам доведеться збирати шматки її тіла в радіусі п’ятдесяти футів.
 
Вона намагалася не думати про це.
 
Герміона опустила ще п’ять бомб в отвір і помахом палички левітувала їх до будівлі, залишаючи три вздовж основи й підіймаючи дві на двадцять футів вгору. Вона витягла ніж й щілина в чарівному бар'єрі затяглася.
 
Герміона швидко відрахувала десять кроків і повторювала дії допоки не обійшла будівлю, а в її кишенях не залишилося бомб. Якщо вірити звітам про Сассекс, що коли-небудь приносили Северус і Драко, східне крило — місце, де вдосконалювали прокляття й проводили більшість дослідів з використанням людського тіла. Західна частина будівлі була більш технологічним місцем, де розроблялися кайдани та нові методи руйнування чарів Фіделіусу.
 
Герміона відступила так далеко як змогла, залишаючи край антиапараційних чарів у полі зору і намагаючись розрахувати, як далеко їй потрібно бігти до нього. Швидким рухом вона наклала на свою голову чари бульбашки.
 
Герміона прикрила очі й глибоко вдихнула перед тим як підняти руку з палочкою на поготові.

У кайданахWhere stories live. Discover now