,,Jasone já nechci." Zašeptala dívka s černými dlouhými vlasy a snažila se odtáhnout od kluka který ji držel pevně u sebe a chtěl ji sundat její tmavě modré tričko. ,,Isabello.." Zavrčel skrz zaťaté zuby, našel si cestičku k jejímu krku, kde ji začal líbat, poté se maličko odtáhl a hrdě se usmál nad svým výtvorem.
Isabella se zamračila a chtěla vzít kabelku a jen v klidu odejít domů. Jenže Jason byl rychlejší a znovu se k Isabell naklonil, zmocnil jejich rtů a rychle sundal její tričko. Ruce přesunul na její poprsí. ,,Jasone řekla jsem ti že dneska nechci." Zašeptala a znovu se pokusila odtáhnout.
,,A mě to nezajímá." Isabella se nedala a vrazila mu silnou facku na tvář. Jason se odtáhl, bylo na něm znát že se mu to nelíbilo. Ještě víc Izy přitlačil k posteli. ,,Když to nepůjde po dobrém, tak to půjde po zlém.." Jeho hlas zněl hrubě a zle, začal ji drsně líbat, bral si ji jako kdyby byla jen nějaká věc. ,,Přestaň." Zakňučela, ruce mu dala na nahou hruď a snažil se od něj jakkoliv odtáhnout.
Jasonovi to bylo ukradené, pokračoval dál. A když bylo po všem, oblékl se a pohlédl na Izy s arogantním úsměvem. ,,Jestli o tomhle jenom cekneš, třeba těm tvým zasraným vrahům, tak si piš že to neskončí jen u tohohle." Pohrozil ji, hodil k ní její oblečení a odešel ze svého pokoje pryč. Izy chvíli čekala, pak se rozbrečela. Když s Jasonem začínala, byl milý..
Jenže se pak ze dne na den změnil a začal být i ní hrubý. Poté jí nakazoval ať jen drží a leží jako prkno.. O ničem co se mezi nimi dělo nemohla říct jednomu ze svých tří bratrů. Sice věděla že by ho zabili, ale měla strach že by Jason stihl dřív zabít jí než její bratři jeho..
**********************************
Máme tady novou knížku, která vypráví o Izy, a taky zde bude pohled na situaci která se stala v minulé knížce. 🥰Doufám že se vám nová knížka bude líbit a taky že si ji užijete. 😏💞
Tessie
ČTEŠ
Tajemná pravda ☑
RomanceTŘETÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Miloval mě a já milovala jeho. Co by se tak mohlo stát? Říkala jsem si stále dokola. Vím že se může cokoliv podělat, ale já věřím že to bude v pořádku. ,,Chtěl by jsi jednou se mnou děti?" Jason se té otázce zas...