O pár měsíců dřív
𝐈𝐬𝐚𝐛𝐞𝐥𝐥𝐚
Zrovna jsem střílela na terč, když jsem ucítila něčí ruku na mém rameni. ,,Jakpak se má moje jediná láska?" Zašeptal Jason a objal mě kolem pasu. Usmála jsem se, zbraň si dala za opasek a otočila se na něj. ,,Taky tě ráda vidím." Jason si svoje čelo opřel o to moje a usmíval se. ,,Kai mi řekl že budeš tady. Neměl ze mě radost. Pořád mě sleduje. Matteo s Tannerem to samé. Nevím proč nemají ve mě důvěru." Pousmála jsem se na něj. ,,Ty tři pitomce neřeš. Kai má svoji ženu, Tanner to samé a Matteo? Ten je prostě jenom šáhlý na palici." Jason se zasmál a přitáhl si mě víc k sobě, políbil mě na můj odhalený krk, kde mě to zalechtalo.
Zasmála jsem se a hlavu si opřela o jeho hruď. Bylo mi s ním úžasně. Miloval mě a já milovala jeho. Co by se mohlo stát? Říkala jsem si stále dokola. Vím že se může cokoliv podělat, ale já věřím že to bude v pořádku.
,,Chtěl by jsi jednou se mnou děti?" Jason se té otázce zasmál. V tu chvíli jsem se na něj otočila a podívala se mu do očí. ,,Přece víš že já nemám v plánu mít potomky. Žena pak nakyne, není už atraktivní a vůbec, děti stojí moc dolarů. Radši budu bezdětný." Pořád se smál. Doufala jsem že si ze mě dělá jenom srandu, Jason měl hodně blbý smysl pro humor.
Jenže když se pak přestal smát, podíval se mi do očí. Vypadalo to, že to myslí opravdu vážně. Dívala jsem se na něj pohledem: Ted doufám že to byl jenom blbý pokus o vtip. Jenže on zavrtěl hlavou. ,,Co kdybych ti teď řekla že jsem v tom a to dítě si chci sama vychovat?" Jeho oči v tu chvíli potemněly. Dostala jsem z něj strach. Jo tak to byl úžasný nápad mu to říkat zrovna teď. Já jsem fakt blbá.
,,Doufám že skutečně nejsi. Nechci děti a ani v tom případě kdyby jsi děcko měla vychovávat sama. To nepřichází v úvahu." Chytl mě za ruku a táhl mě k autu. Už pár týdnů mi bylo špatně, ráno se ke mě dostavovala nevolnost a břicho jsem měla taky maličko větší.
Sedla jsem si jako poslušný pes do auta a jen čekala na to, až mě někam odveze. Nejspíš mě chce odvést na vyšetření. Co pak ale bude dál?
**********************************
Abych byla na vás hodná, tak vám sem ještě dám první kapitolu, ať nemáte jenom prolog u této knížky. 🥰Doufám že se zatím knížka líbí.🥰
Tessie
ČTEŠ
Tajemná pravda ☑
RomantikTŘETÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Miloval mě a já milovala jeho. Co by se tak mohlo stát? Říkala jsem si stále dokola. Vím že se může cokoliv podělat, ale já věřím že to bude v pořádku. ,,Chtěl by jsi jednou se mnou děti?" Jason se té otázce zas...