𝐌𝐚𝐭𝐭𝐞𝐨
Když jsme s Izy přišli domů, pustili jsme si na Netflixu filmy. Po nějaké chvíli se jí začali zavírat oči a tak jsme usoudili, že si půjdeme lehnout. Izy šla k sobě do pokoje a já zase k sobě. Už se zdálo, že to bude klidná noc, ale opak byl zase pravdou. Z Izyna pokoje se ozval křik a pak pláč to už jsem nevydržel a vyběhl k ní.
,,Jasone já nechci, já miluju Mattea, ne tebe! Už mě pusť!" Izy se kroutila, plakala a nedokázala se z té noční můry probudit. Lehl jsem si k ní a začal utěšovat. ,,Princezno už jsi v bezpečí. Už jsem u tebe. Pšššt." Pevně jsem ji objal a doufal že neublíží sobě. Když ucítila že jsem u ní, tak se pomalu začínala uklidňovat. ,,Matteo?" Šeptla tiše a já poznal že mě pozoruje. Políbil jsem ji na čelo. ,,Měla jsem noční můru. Jason mě tam chtěl znásilnit." Přitulila se víc ke mě a odmítla se ode mě odtáhnout. ,,Jason je mrtvý lásko. A nedotkne se tě. Už nikdy. Máš tady mě." Šeptl jsem ji do ucha a políbil.
Podle toho, jak tenkrát Izy skrývala modřiny mi došlo že Jason ji něco musel dělat. Trápil jí a k tomu byl hnusný hovado, který si nevážil ženy, která sice milovala jiného ale taky mohl projevit starost a říct že asi jim to fungovat nebude. Ne ji mlátit jako totální bezcitný zmrd, kterým byl.
,,Miluji tě, Matteo." Zašeptala tiše a políbila mě na rty. Tyhle slova bych mohl poslouchat pořád dokola. ,,Já miluji tebe princezno. Chceš jít spát ke mě, miláčku?" I v té tmě jsem poznal jak se jí zvětšily zorničky a už bylo jasno. Chtěla ke mě do mé ložnice. Byl jsem moc rád, že chce být se mnou.
Vzal jsem Izy hned do náruče a odnesl ji ke mě do pokoje. Opatrně jsem ji položil do postele a sám si hned lehl k ní, objal a políbil ji na tvář.
,,Chci být jen s tebou." Zašeptala tiše a ruce mi dala kolem krku. ,,Taky že budeš jen se mnou princezno." Usmál jsem se a ještě víc ji objal. A to už navždy. Nikomu jinému ji nedám. Izy je jen moje. A jednou i našich společných dětí.
Po chvíli jsem slyšel, jak tiše oddechuje. Tohle je moje nejoblíbenější činnost. Sledovat Izy při spánku. Proto jsem rád, že chtěla ke mě do mé ložnice. Abych mohl být vedle ní, objímat ji a být u toho kdyby se probudila.
**********************************
Jelikož víte co na mě platí a fakt nemůžu odolat psímu kukuči (🥺) tak vám vydám ještě u knih tři kapitoly. 🥰Doufám že se vám kapitola líbila (do této jsem se obzvlášť zamilovala 🥰) Mám vás ráda vy moje zlatíčka! ❤️❤️❤️
Vaše Tryskomyš
Tessie
ČTEŠ
Tajemná pravda ☑
RomanceTŘETÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Miloval mě a já milovala jeho. Co by se tak mohlo stát? Říkala jsem si stále dokola. Vím že se může cokoliv podělat, ale já věřím že to bude v pořádku. ,,Chtěl by jsi jednou se mnou děti?" Jason se té otázce zas...