Kapitola dvacátá

375 13 12
                                    

𝐈𝐬𝐚𝐛𝐞𝐥𝐥𝐚

Matteo mě objal a držel pevně u sebe. Líbilo se mi to. Cítila jsem se s ním v bezpečí. ,,Tak to si počkej, jak si tě začnu krásně rozmazlovat. A až přijdeš jednou za mnou s tím že jsi těhotná, tak já nebudu takový kretén abych tě posílal na ten pitomý potrat." Zašeptal mi do ucha, své ruce mi jemně položil na můj pas, kde je spojil. Lehl si se mnou a stále si mě držel u sebe.

Pomalu se mi začali zavírat oči, ale nechtělo se mi usínat a neříct tak Matteovi úplně všechno o tom toxickém vztahu s Jasonem. ,,Kopretinko já vidím že se ti zavírají očka." Uculil se a jemně mě políbil na špičku nosu. Musela jsem se nad tou přezdívkou usmát. ,,Jen se ještě prospinkej. Budu tady s tebou, toho se bát nemusíš." Už se mi zavírali oči, když jsem cítila jak moje hlava spadla jeste víc k Matteovi.

*********

Když jsem se probrala a podívala z okna, tak se venku už pomalu stmívalo. Matteo spal a držel si mě u sebe. Bylo to roztomilý. Dobře, jsem do něj zamilovaná až po uši. ,,O čem se ti tak asi může zdát?" Zašeptala jsem tiše a hlavu si zase položila zpět na jeho rameno, na chvíli jsem si ještě zavřela oči.

,,O tobě, princezno." Ozval se rozespalý hlas a já sebou cukla. Matteo se zasmál, ale hned si svou hlavu položil na moje rameno. Všimla jsem si že jeho vlasy jsou lehce rozcuchaný. ,,Já vím že mi chceš dat ruce do vlasů, princezno. A dopředu ti říkám, že můžeš." Usmála jsem se, opatrně mu dala ruce do vlasů a začala si s nimi lehce hrát.

Naopak když jsem přestala, tak Matteo smutně zakňučel. ,,To už je podruhé." Zakňučel znovu a já ho místo odpovědi políbila na rty. ,,Pozítří se má vrátit banda." Zamumlal tiše. Kai se vrátí i s jeho rodinkou. A Tanner je stále někde s Jess. A já už se nemůžu dočkat, až nám ukáže Julii. Já ji už sice viděla, ale těším se až tady s námi obě holky budou bydlet.

,,Miluji tě." Vyklouzlo mi z úst a Matteo když ta slova zaslechl, tak se mu v očích objevili velké jiskřičky, které mi dokázaly jak šťastný je že ty slova slyší. ,,Princezno já miluji tebe." Zašeptal a tentokrát políbil on mě. Nebudu lhát, jeho rty jsou návykové. Kam se hrabe ten pitomec který je už díkybohu mrtvý.

**********************************
Tessinka tak trochu zapomněla vydat dnešní dvě kapitoly u knížek 🤣 tak to musím hned napravit, takže až dojdete až sem, tak už snad bude další kapitola u knížky Naděje na lásku publikovaná. 😅

Začíná nám to hnusné počasí, zima a tfujtajbl ten hnusný strýček sníh. 🤣 Ať máte krásný zbytek dne zlatíčka. 🥰

Tessie

Tajemná pravda ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat