,,Mamka je úžasná. Jsem tolik nadšený a taky, mám na tebe prosbu a otázku, Kaii." Přikývl na souhlas a díval se na nás oba. Do toho přišla i Riley s jejich malým prckem Kanem. ,,V tomhle domě bude ještě víc radosti než doteď." Ozvala se Riley a my se na ni s Izy podívali.
Riley se na Kaie ušklíbla. ,,Tobě se povedlo zase nemožné Bennette starší. Kámo ty konči s tím vaším plozením dětí." Zasmál jsem se a Kai se jen nevinně uculoval. Izy mě jemně praštila do ramene. ,,No my vám chtěli říct to samé, akorát že my čekáme dvojčata." Promluvila Izy, která měla na tváři nevinný úsměv. Kai s Riley se na nás podívali s vykulenými oči. Tanner se jenom začal smát.
,,Hochu tak to to se vám teda moc povedlo!" V tu chvíli jsme se začali smát všichni. ,,Tak já za to nemůžu. Ale my chtěli s Izy miminko. Jenom jsme nečekali že to budou dvojčátka. Nestěžuju si. Naopak jsem moc nadšený že budeme mít dvě miminka." Podíval jsem se na Izy, která na rtech měla úsměv. Jednu svojí ruku jsem položil kolem Izyna pasu a tím si ji přitáhl blíž k sobě.
**********
O pár měsíců později,,Tak maminko a tatínku, jelikož je paní Isabell v šestém měsíci těhotenství tak miminka se ten minulý měsíc nechtěli ukázat, ale dnes jde tak krásně vidět a poznat co čekáte že bych vám to mohla říct. Pokud chcete?" Usmála se na nás doktorka jejím obvykle zářivým úsměvem.
Podíval jsem se na mou princeznu, která se na mě podívala ve stejnou chvíli. ,,Necháme si to říct?" Usmála se. ,,Jen pokud budeš chtít ty. Já to sám nechci vědět." Usmál jsem se a stále Izy jako minule držel za ruku a měl s ní propletené prsty.
,,Chceme to vědět." Promluvili jsme ve stejnou chvíli. Doktorka Wilson se na nás usmála a jen přikývla na souhlas. ,,No tatínku, vám to udělá asi velkou radost, vaší přítelkyni tak moc ne. A to proto, protože budete mít dva chlapečky. Tak holčička se vám povede třeba příště." Na tváři měla povzbuzující úsměv. Nemohl jsem ani v tu chvíli mluvit, jak jsem byl nadšený.
Isabell se usmívala a po tvářích jí začaly stékat slzy. Ani jsem si to neuvědomil a zjistil že pláču taky. Objal jsem princeznu a políbil ji na hřbet ruky, pak na čelo. Její bříško nešlo přehlédnout už když začínala čtvrtý měsíc. Slušelo jí a byla ještě krásnější. Ale i před těhotenstvím byla a stále je.
**********************************
Tak Izy a Matteo budou mít nejenom dvojčátka ale i dva chlapečky!! 🥺❤️ Co myslíte, jaký dle vás bude epilog? 😏Tessie
ČTEŠ
Tajemná pravda ☑
RomansaTŘETÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Miloval mě a já milovala jeho. Co by se tak mohlo stát? Říkala jsem si stále dokola. Vím že se může cokoliv podělat, ale já věřím že to bude v pořádku. ,,Chtěl by jsi jednou se mnou děti?" Jason se té otázce zas...