Kapitola devátá

372 13 9
                                    

,,Matteo jdi si do svého pokoje." Hodila po mě vražedný pohled, kterému jsem se začal smát. Vážně si myslí že se jí tady jak vůl přiznám, že jí miluji a teď jen tak půjdu k sobě do pokoje? To má děvče smůlu. Nikam nejdu, ať si nemyslí že jí poslechnu. Izy vzala jeden polštář a praštila mě s ním.

Stejně jsem se tomu zasmál a ránu polštářem jí oplatil. ,,Ty mi to nemáš co oplácet!" V jejím hlase bylo slyšet že se tomu směje. Zazubil jsem se na ní.

,,Ale mám." Vzala ten stejný polštář a zase mě s ním praštila. ,,Matteo už mě neštvi!" Vybuchla smíchy. Tak se mi líbíš, když se směješ. Ne když jsi smutná, nebo naštvaná.

No.. Když jsi naštvaná tak jsi sexy. ,,Já tě neštvu zlatíčko." Zasmál jsem se. Izy nafoukla pusu, hrála na mě že je uražená, ale jak už jsem říkal, znám ji dost dlouho na to, abych poznal že to na mě jen hraje. ,,Splaskni bublino." Uchechtl jsem se. Izy na mě zase hodila ten její vražedný pohled.

,,Ty mi nebudeš poroučet, lháři." Našpulila na mě rty, měl jsem chuť ji na ně políbit. Ale to už vím, že by mě zabila. Nebo by se o to alespoň pokusila. ,,Být tebou to nedělám." Upozornil jsem ji na ty její rty. Jenže ona to brala jako hru. Zazubila se na mě.

,,A to proč? Pokouší tě to, Matteo?" Kurva fix ta holka mě fakt začíná vytáčet, ale zároveň jsem do ní blázen. A taky se ti to líbí, tak takhle už nemluv. Kušuj už. Ještě že mi nevidí do hlavy, za ty moje myšlenky a vůbec to všechno by mě asi chtěla vykuchat. ,,Když ti odpovím, tak se akorát nasereš." Nevypadala že by mě za mojí poznámku chtěla zabít. Alespoň něco.

,,Já? Ne. Já jen že s lháři nechodím." Poslala mi vzdušnou pusu. Fakt mě dovádí k šílenství. Ale to u její provokace nekončilo. ,,Tak hlavně že ty mě tady provokuješ." Ušklíbl jsem se na ní. Izy si sedla na můj klín a v očích měla znát ďábelský výraz. Ona si chce hrát na kočku a na myš? Tak jo. ,,Isabello přestaň. Na tu tvojí provokaci není nikdo zvědavý." Izy si ale nedala říct a hodlala mě dál provokovat. Jestli si chce hrát, tak fajn ale už to nebude podle jejich pravidel. ,,Tak jak myslíš." Ušklíbl jsem se a naklonil se víc k ní.

**********************************
Jak jsem slíbila, tak dodržuji. Dnešní poslední kapitola. A ano, nechám vás napínat jestli náš milovaný Matteo políbí nebo nepolíbí Izy. 😏 Já vím jsem potvora, ale jeden (někdy i dva) lidi tu mají výhodu že jim posílám kapitoly dopředu.

Mějte krásný den vy moje zlatíčka. ❤️❤️

Tessie

Tajemná pravda ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat