🄴🄿🄸🄻🄾🄶

605 10 13
                                    

*********

O pár let později

Byl jsem s Nancy na jedné schůzce, kde s námi byl i Jorge s Leonem. Leon jakožto syn mafiána s námi musel být taky, ale co mi tak Jorge říkal tak nám chce tady něco velmi důležitého říct. A já celou dobu přemýšlím nad tím, co to bude.

,,Tak Leone, jsi z nás nejmladší. Tak nám řekni co máš na srdci." Promluvil jako první Kai a jeho pohled směřoval na Leona.

,,Po mém důležitém rozhodnutí, které pro mě nebylo jednoduché, jsem se rozhodl že rezignuji na post dalšího dědičného nástupce, po mém otci, Jorgeovi Monterovi, Amy Montero." Tak to jsem nečekal. Leon je jediný syn Jorgeho. Jinak má dvě dcery. Amy a Stephanie. Když jsem se podíval na jeho tátu, vypadal že je s tím smířený.
Leon znovu začal mluvit. Tak jsem svůj pohled přesunul na něj. ,,Naopak kdo se ale snaží být otcovým příštím pokrevním nástupcem, je má sestra Amy." Kai s tím byl očividně v pohodě i jeho bratranec Aiden nevypadal naštvaně že by nástupce po Jorgem měla být právě dívka, jeho dcera.

,,Dobře. Když to Amy Montero půjde dobře, tak už je pak na ní jestli bude chtít být mafiánský boss, ale zatím bych ji to neříkal." Promluvil Kai a všichni jsme přikývli.

Nancy vypadala znuděně, dívala se na mě a asi i ignorovala co tady každý mluvíme. Když se ale po nějaké chvilce podívala na Leona, tak ten její pohled na něm zůstal dobrých pár minut.

Díval jsem se na ně oba, vyměňovali si pohledy a nevypadalo to jenom jako kdyby měli být jen kamarádi. Nancy se uculila až ji tváře zrudly. Já byl jediný, kdo je takhle pozoruje. Ostatní se už dobrých pár minut soustředili na konverzaci mezi nimi.

,,Můžu si odskočit?" Zeptala se mě Nancy a já pouze kývl na souhlas. Taky jsem si všiml že se Leon natáhl k Jorgemu a něco mu pošeptal. To už byla Nancy dávno pryč. Jorge kývl hlavou a Leon hned zmizel.

Nějak se mi to nezdálo. Podíval jsem se mým omluvným pohledem na ostatní a zmizel najít Nancy. Když jsem pak slyšel hlasy, došlo mi že to je Nancy i s Leonem.

,,Je ti jasný, že to je riskantní? Kdyby za námi přišel můj táta tak-" Nancy svou větu nestihla dokončit a Leon ji hned políbil na rty. ,,Tak co? Zná mě, ví kdo jsem a kdo je moje rodina. Už to není tak velký problém, zlatíčko." Usmál se na ní. Dobře přiznávám že tohle jsem nečekal. Ale zase na druhou stranu.. Nevypadají spolu ani trochu špatně.

Nancy se na Leona ušklíbla a přitiskla ho hned ke stěně. ,,Jste moc drzý, pane Montero." V tu chvíli se jí na tváři objevil úšklebek. Leon se jen zasmál a přetočil se, takže teď přitisknutá ke stěně byla Nancy. Oba dva si hleděli do očí a já poznal, že mezi nimi je něco víc než jen pouhé kamarádství s výhodami

,,Jak moc drzý?" Odpověděl s úšklebkem, stále jí hleděl do očí, jako kdyby měla být Nancy jen jeho.

**********

Když jsem večer šel ven, zaslechl jsem někoho jak šeptá. ,,Přijde táta nebo mamka a budeme mít z toho problém." Zašeptala Nancy. Slyšel jsem tichý smích. A hned poznal, že to je Leon. Takže se skrývají před námi všemi? Proč? Vždyť nikomu by nevadilo že je Leon s Nancy. Ale asi by to rád řekl každému, aby to všichni členové rodiny věděli.

,,Beruško nikdo nám za to hlavu neutrhne. Jak mí rodiče, tak i tvoji, se do sebe zamilovali a byl z toho nějaký problém? Nebyl. Dobře můj děda byl šmejd a babička taky, ale táta i mamka vše zvládli a jsou spolu šťastný. A já jsem šťastný s tebou. Proto chci aby to každý věděl, že my dva jsme pár a milujeme se." Nebudu lhát Leon byl po tomhle stejný romantik jako jeho táta. No i když možná byl v tomhle Leon lepší než jeho táta.

Tajemná pravda ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat