,,Víš ono to všechno začalo chvíli po mé oslavě narozenin, kde jsem se do tebe zamilovala a jen si namlouvala že Jason je ten, kterého miluji a ten oční kontakt s tebou, zvláštní pocit v břiše.. Že to všechno patřilo Jasonovi. Ale tak to nikdy nebylo. Protože jsem se zamilovala do tebe. Ne do toho násilníka." Sám pro sebe jsem se musel usmát. Řekla že se do mě zamilovala. A dvakrát to dokonce ještě řekla.
Pozorně jsem Izy poslouchal. To byla jedna z mála věcí, kterou Jason neuměl. Naslouchání toho druhého. ,,Když jsme spolu s Jasonem po oslavě začali chodit, tak to chvíli bylo v pohodě. Jenže pak jsem zjistila že bral drogy, kouřil a pil alkohol. Začal krást aby měl peníze na všechno co "potřeboval." Dokonce do toho navezl i mě. Nutil mě, ať mu dávám větší obnos peněz aby si mohl dopřávat co nejvíce to šlo." Jason byl její první kluk. Předtím nikoho jiného neměla. A to znamená... Doufám že se mi teď nebude snažit říct že když se spolu poprvé vyspali tak.. Že byl drsný a navíc pod návykovými látkami.
Izy se na chvíli odmlčela, jako kdyby se začala bát toho, co chce říct. ,,První noc jsem si nikdy nepřála takovou, jaká byla. Jason až moc dobře věděl že jsem panna a s nikým jsem nikdy nic neměla. Byl opilý a zdrogovaný. Bylo mu to, dá se říct totálně u prdele. Proto jsem přišla domů a zmizela k sobe do pokoje. To byl taky další z důvodů, proč jsem skoro tři dny nevyšla z mého pokoje." Ten hajzl může být rád že je mrtvý. Pac bych si za ním došel a rozkopal mi ten hnusný ksicht ještě víc. ,,Pětkrát denně." Zašeptala a já se na ní hned podíval.
,,Chtěl sex. A já mu ho za žádnou cenu nesměla odepřít. Jinak by byl trest. Nesměla jsem ho ani líbat, dotýkat se ho jakkoliv, ruce do vlasů jsem mu nemohla dát, když měl velké množství gelu, obejmout, nic." Tak tohle je odpornost. Tohle si říkalo chlap? Pořádný chlap nedělá tohle. Pravý muž si své partnerky váží, nosí ji na rukou, dělá ji radost čímkoliv co má ráda.
Ale ne že ji bude zakazovat jakýkoliv kontakt s jeho tělem. Panebože to byl debil. Nevážil si Izy a ona si ho nezasloužila. Vynahradím ji to. Teď moje princezna pozná, jak si správně muž má tu svou drahou polovičku rozmazlovat. A snad už taky zapomene na toho imbecila.
**********************************
Máme tady další kapitolu, doufám že se vám líbila, uvidím jestli vydám dneska ještě jednu, to se teprve rozhodnu. ❤️🔥Mějte krásný den, já jdu psát knížku Naděje na lásku. 🥰
Tessie
ČTEŠ
Tajemná pravda ☑
RomansaTŘETÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Miloval mě a já milovala jeho. Co by se tak mohlo stát? Říkala jsem si stále dokola. Vím že se může cokoliv podělat, ale já věřím že to bude v pořádku. ,,Chtěl by jsi jednou se mnou děti?" Jason se té otázce zas...