Kapitola dvanáctá

359 14 12
                                    

,,Copak princezno?" Zeptal se a nechal prostor ať mluvím já. ,,Tenkrát když jsem přišla domů.. To jak za mnou pak šel Kai, nebylo to jenom tak z ničeho nic. Našel mě v koupelně kde viděl že mám u své hlavy pistoli. Chtěla jsem se zabít. A to kvůli Jasonovi. Ublížil mi." Matteo mě otočil čelem k sobě a pevně mě objal. To jsem zrovna potřebovala. Asi poznal že bych se rozplakala víc a tak mě rychle objal.

Když se pak trošku ode mě odtáhl, znovu se mi podíval do očí. ,,Byla jsem s ním těhotná. A on mě.. Donutil jít na potrat. Mojí doktorce dal do rukou několik tisíc dolarů. Věděl že já dítě chci i bez něho, ale on nechtěl žádného potomka. Ani kdybych se o něj starala já sama. Matteo já dítě chtěla. A on to zničil." Vrhla jsem se Matteovi do objetí, ani mu nevadilo že jeho tmavě modré tričko bude promočené od mých slz.

Stále mě hladil po zádech a tichými slovy které mi šeptal do ucha se mě snažil uklidnit. ,,Ja být na jeho místě, tak bych ti to neudělal. Nechali by jsme si to maličké. Miloval bych jeho nebo jí tak, jako miluji tebe." Zvedla jsem k němu svůj pohled a střetla se s jeho oči. Matteo se ke mě nahnul, jeho rty byly blízko těch mých. Asi čekal že ho s tím pošlu do určitých končin světa, ale to jsem neudělala.

,,Můžeš stále říct ne." Ještě víc se přiblížil svými rty k těm mým. Byla jsem to já, kdo tu mezeru mezi námi přerušil a políbila jsem ho. Matteo si své ruce dal na mé tváře, tím polibek ještě víc prohloubil. Pak jsme se od sebe odtáhli. A byla jsem si jistá, že ho miluji. ,,Jason slíbil než jsi za námi přišel a srovnal ho, že za mnou přijde. Má žebřík, dostane se ke mě do pokoje jelikož moc dobře ví že nechávám večer otevřené okno. A já se ho bojím. Je schopný udělat cokoliv." Šeptla jsem tiše. Matteo se jemně pousmál. ,,Tak si ho nech zavřené a otevři si místo okna dveře. Když se sem dostane i tak, zakřičíš a on se nedožije. Slíbil jsem mu to tak či tak. Jestli zemře dnes nebo za týden je už jedno." Políbil mě na tvář a pak jsme si spolu šli dát večeři. Mattea napadlo že si objednáme pizzu. Matteo ji tedy objednal. A oba jsme si dali sýrovou s kuřecími kousky.

**********************************
Tak co říkáte na dnešní kapitolu a na to, že se Izy Matteovi přiznala? 🤔❤️

A co na to, že ji políbil na tvář? 😏❤️

Mám vás ráda zlatíčka. ❤️❤️

Tessie

Tajemná pravda ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat