Kapitola čtrnáctá

383 13 14
                                    

,,Já se tě dotknu jen, když budeš ty sama chtít lásko." Nevěděla jsem co na to říct. Tohle by ten pitomec Jason nikdy neřekl. Bylo mu fuk kdy a kde a vůbec jestli chci. Hlavně taky říkal že on se nebude chránit, chtěl jen po mě ať já beru prášky ať nemáme dítě.

Stále jsem s Matteem udržovala oční kontakt a on se mnou také. ,,Nebudu na tebe nijak tlačit. To se neboj." Pohladil mě po tváři a rozešel se i se mnou k němu do ložnice. ,,Ale pro jistotu tě nechám vyspat se u mě a já si klidně lehnu dole na gauči." Položil mě do jeho postele a už chtěl odejít, ale já ho chytila za ruku. Ne opravdu už nevím co dělám. Vždyť ho za tu lež nesnáším. A teď chci aby tady byl se mnou.

,,Co se děje Izy?" Matteo měl na tváři zmatený a přesto starostlivý výraz. Nechtěl ode mě odejít bál se abych si nechtěla něco udělat, jako tomu bylo když jsem se chtěla zastřelit. ,,Nechci aby jsi odešel. Prosím buď tady se mnou." Jenom pouhá myšlenka na to, že Jason je pár schodů pod námi mě děsila. Znovu jsem se roztřásla a toužila po tom, aby mě Matteo objal.

Proto jsem k němu hned natáhla ruce a cítila že mi po tvářích stékají slzy. ,,Ššš.. Jsem tady Izy. A nikam nepůjdu, stejně jsem nechtěl nikam jít ty by jsi se tady sama bála a neusnula by jsi." Tiše mi zašeptal do ucha. Přikývla jsem a svou hlavu schovala do jeho trička. Ruku mi položil na má záda a hladil mě po nich. Já mu ruce položila za krk, kde jsem je spojila.

,,Jsi v bezpečí princezno. Jsem tady s tebou. A nikam nepůjdu. Ten bastard za to zaplatí o to se postarám. Jako že se Matteo Bale jmenuji." Dal mi jemný polibek do vlasů a poznala jsem při jeho slovech že se usmál. Opatrně si se mnou lehl a já se schoulila víc k němu.

Cítila jsem jak se natáhl pro peřinu, aby nás přikryl a celou dobu si mě držel blízko u sebe. Cítila jsem se v bezpečí. S Matteem jsem byla v bezpečí. S Jasonem ne. Ten mě chtěl jen na to jedno. Matteo mě chtěl se vším všudy.

A byl rozdíl i v tom že Jason mě nikdy nemiloval Matteo mě miloval až moc, ale já husa blbá se bála přiznat jemu i sobě že k němu něco cítím.

**********************************
Jelikož mě není moc dobře, tak jsem vám ještě chtěla udělat radost v podobě nové kapitoly. A tak doufám že se vám líbila. ❤️

Krásný den zlatíčka. ❤️

Tessie

Tajemná pravda ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat