Kapitola třetí

447 14 10
                                    

,,Izy co tady blbneš? Něco se stalo s Jasonem?" Zašeptal do objetí. Chtěla jsem mu to všechno říct, ale uvědomila jsem si, že Jason mi řekl, že pokud to někomu z mé rodiny řeknu, tak bude zle. Co jen mám dělat? Řekni mu to zlato, Kai je tvůj bráška on tě ochrání. Ozval se malinký hlásek v mé hlavě.

Já se, ale bojím říct to komukoliv. Neboj se, Kai tě miluje jsi jeho sestra, a je schopný kvůli tobě zabit klidně prezidenta, řeknu mu to. Začala jsem se třást strachy, Kai to na mě ale poznal a podíval se mi do očí.

,,Co ti ten přizdisráč udělal?" Podívala jsem se mu do očí. ,,Já.. Slíbíš že to klukům neřekneš a zůstane to jenom mezi mnou a tebou, prosím?" Kai měl na tváři starostlivý výraz, ale přikývl a dal na to malíček. Tak a teď mu to vyklop zlato.

,,Přísahám na naší rodinu že jim to neřeknu." Pousmál se na mě smutně povzdechla jsem si. Dobře řeknu mu to. ,,Já.. Byla jsem s Jasonem těhotná. Když jsem mu to dneska řekla, dotáhl mě k doktorce, kde se to potvrdilo a on hned dal několik tisíc dolarů mojí vlastní doktorce za to že dítě zemře.. Poslal mě na potrat Kaii." Slzy se mi draly ven, nedržela jsem je. Kai mě objal a hladil po zádech.

No vidíš, jak se ti teď ulevilo. Slyšela jsem jak jde někdo po schodech nahoru. ,,Izy?" Ozval se hlas Mattea. ,,Běž za ním. Taky si o svou ségru dělá starosti." Mrkl na mě povzbudivě Kai a já se šla za Matteem. Místo otázky, co se stalo mě objal a držel pevně u sebe. Sice co teď řeknu je ujetý, ale kdyby nebyl můj bratr, tak bych s ním možná i chodila. Matteo mě hladil po zádech a držel v pevném objetí.

**********
O šest měsíců později

,,Izy můžu s tebou mluvit? Já vím, že ti to neměl Kai říkat, ale měl jsem ti to říct spíš já, ale já se bál." Ozval se Matteo, který zněl smutně. Co mu na to mám říct? Odpustit mu a dělat že se nic moc nestalo? To asi těžko.

,,Myslíš si že to tvoje nějaká hloupá omluva a kecy o tom, že jsi měl strach jak budu reagovat na to, když mi řekneš že jsi adoptovaný a nejsi můj brácha tak že to jenom tak smažu?!" Křikla jsem na Mattea. Kaiovi ani Matteovi tuhle lež nikdy neodpustím.

**********************************
Ano ano, v Nečekaném shledání jste mohli vidět co se Izy dozvěděla od Kaie. Matteo není jejich bratr. 🤔 Jak myslíte že to Izy skousne? Zvládne to její psychika nebo se pokusí si znovu sáhnout na život? 🤔

Jinak upozorňuji vás, že další kapitola vyjde až zítra. 😉 Abych si vždycky stihla předepsat pár kapitol včas. 🥰

Tessie

Tajemná pravda ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat