,,Milovala jsem Jasona, Matteo. Ne tebe." Svým slovům nevěřila, poznal jsem to na ní. Znám ji nejdéle a ještě déle než Jason, poznám kdy lže a kdy říká pravdu. Naklonil jsem se k ní. ,,Říkej si co chceš, já vím kde je pravda. V ten moment jsi se zamilovala do mě. Ne do toho přizdisráče. A my oba dva to víme." Mrkl jsem s úsměvem na ní. ,,Neřekl jsem ti to, jelikož jsem si myslel že když to nebudeš vědět, tak to moje city k tobě zažene. Naopak. Miluji tě stále víc. A už to nešlo skrýt. Já nejsem Jason abych ti jakkoliv ublížil. Nikdy jim nebudu." Dlaň jsem ji položil na její hebkou tvář, prsty jsem ji začal jemně hladit po tváři.
Tentokrát se ode mě neodtáhla a neřekla nic. A vím že mám pravdu. ,,Brala jsem tě jako bratra Matteo. Nemůžeš mi takové věci říkat." Opáčila ale neodtáhla se. ,,Můžu ti je říkat. Protože už tu lásku k tobě nebudu skrývat. A jestli se k tobě ten hajzl jen přiblíží, zabiju ho. Tomu věř zlato. Já pro tebe udělám cokoliv na světě." Isabella se na mě podívala, jako kdyby mým slovům ani nevěřila.
,,To neuděláš!" Přikývl jsem na souhlas. To si piš že udělám. Stejně by jednou umřel, tak já tomu jenom pomůžu. ,,Neuděláš, Matteo slyšíš?!" Jen jsem se tomu zasmál. ,,Udělám princezno. Já se nebudu dívat na to, jak tahle bestie dýchá a dál se mi směje do ksichtu." Izy zatnula ruce v pěst a začala mě mlátit do hrudi. ,,Necháš ho být! Já ti zakazuji se ho jenom dotknout!" Jestli si teď myslí že ji dovolím aby ho ona sama zabila, tak má smůlu. Jediný kdo zabije toho hajzla budu já. Ne ona.
**********
Izy seděla na gauči a vybírala si na Netflixu film na který se podívá. Najela si na horory a dala si tam Annabelle. Sedl jsem si vedle ní. ,,Budeš se pak bát." Izy na mě ukázala prostředníček a já se zasmál. ,,Nebudu." Fakt tomu věří? No dobře, já ji varoval. Do ruky si vzala misku kde měla popcorn a začala jíst. ,,Matteo vysmahni." Její oblíbená věta. Znovu jsem se zasmál. Já nikam nejdu.
,,Padej pryč!" Zavrčela, když jsem se snažil vzít si popcorn. Tanner byl někde s Jessicou a Kai s Riley s jejich prckem odjeli někam pryč, takže jsme doma bylo jenom já. ,,To že z tebe udělal Kai podělanou chůvu neznamená že budeš se mnou všude." Protočila oči a sledovala dál ten svůj horor.
**********************************
Myslíte že se chování Izy změní? Anebo zůstane stále stejně tvrdohlavá jako mezek? Možná vám když budete hodný vydám dneska ještě jednu kapitolu, jelikož jedu překvapit babičku. 😏A v autobuse pojedu něco přes hodinu tak se budu dost možná nudit, takže určitě budu psát, něco vám vydám a budu čekat na vaše reakce.
Mějte nádherný den zlatíčka moje. 🥰 (A jestli se vám přezdívka nelíbí, tak klidně řekněte 🤣)
Tessie
ČTEŠ
Tajemná pravda ☑
RomanceTŘETÍ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Miloval mě a já milovala jeho. Co by se tak mohlo stát? Říkala jsem si stále dokola. Vím že se může cokoliv podělat, ale já věřím že to bude v pořádku. ,,Chtěl by jsi jednou se mnou děti?" Jason se té otázce zas...