-12-

102 3 1
                                    

Koen pov:

Ik opende de deur want er klopte iemand. Ik had wel bijna Tineke gekust.. Moet dit nu???? Ik opende deur en kreeg meteen een klap in mijn gezicht. "Tineke!", roep ik. Ze komt op ons afgerent en trekt hem van me af. "Thomas?!", roept Tineke bang. Ik open mijn ogen en duw hem weg. Meteen komt hij terug en duwt Tineke tegen de kast. "Hé! Blijf is van haar af!", schreeuw ik en probeer hem van Tineke weg te trekken. Tineke duwt hem van haar af en komt meteen naar me toe gelopen. Ik leg mijn armen rond haar want ze huild enorm hard. Ze is zo bang en ze heeft pijn. Thomas staat recht en snel gaat Tineke achter me staan. Thomas komt weer naar me toe gelopen en meteen wordt alles zwart. "Koen!", hoor ik Tineke nog roepen. Heel vaag..

Tineke pov:

Koen kreeg een klop tegen zijn hoofd en meteen viel hij neer. "Koen!", roep ik met tranen in mijn ogen. Thomas neemt me vast en sleurd me het appartemeng uit. "Thomas laat me gewoon los!", roep ik. Ik schreeuw zo hard dat ik deuren hoor van de buren. "Hé! Wat zijn we aan het doen?", vraagt de buurman naast Koen zijn appartement als Thomas me probeerd mee te nemen naar buiten. "Help aulsjeblieft!", roep ik naar de man en meteen komt hij naar ons toe. Hij duwt Thomas van me af en duwt hem tegen de grond. Wow hij is sterk! "Danku echt waar.", zeg ik en wrijf mijn tranen weg. "Manneke, waar zijn we toch mee bezig. Aan meiskes moet je niet aankomen eh.", zegt de man. Ik glimlach dankbaar. "Ik handel dit wel af.", zegt hij. Ik knik en loop meteen naar boven toe. Ik ren Koens appartement in en zie hem daar nog steeds liggen. "Koen! Koen wordt wakker!", zeg ik terwijl ik terug begin te huilen. Ik kniel naast hem naar en leg zijn hoofd op mijn benen. Hij lijkt oké, gewoon bewusteloos. Ik wrijf door zijn haar en staar hem aan. Langzaam opent hij zijn ogen. "Tineke.", zegt hij. Ik knik. "Waar is hij?", vraagt Koen en probeerd recht te gaan zitten. "Nene, blijf rustig liggen. De buurman heeft hem kunnen pakken. Het is oké.", zeg ik en probeer te stoppen met huilen. Koen zet zich toch recht en neemt me vast in zijn armen. Ik sluit mijn ogen en laat mijn hoofd steunen op zijn schouder. Een zucht ontsnapt mijn mond en ik neem hen vaster vast. Hij streelt zachtjes door mijn haar en over mijm rug. "Ik hou van u.", zeg ik als ik het niet meer kan inhouden. "Ik hou ook van jou Tineke.", zegt hij en geeft me een kus op mijn haar. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik blijf hem maar knuffelen. "Ben je oké?", vraagt hij. Ik knik en laat hem zachtjes los. Hij tilt me op en loopt met mij in zijn armen naar de zetel waar hij neerzit met mij op zijn schoot. Langzaam aan kwamen we nog dichter bij elkaar en raken onze lippen elkaar. Een paar seconden duurde het en laten we zachtjes los. "Ben je zeker dat je gevoelens voor me hebt?", vraagt hij. Meteen druk ik mijn lippen op die van hem als antwoord. Hij neemt mijn heupen harder vast en ik leg mijn handen in zijn nek. We laten langzaam los en glimlachen naar elkaar. "Wil je hier blijven vandaag?", vraagt hij. "Ja ik ga nu echt niet weg.", zeg ik en knuffel hem weer. Hij wrijft over mijn onderrug en legt zijn hoofd op mijn schouder. "Wil je nog iets drinken ofso?", vraagt hij. Ik knik. "Wat wil je? Ik heb water, cola, appelsiensap, koffie, thee. Kies maar.", zegt hij. "Water.", zeg ik. Hij knikt. Ik wil van zijn schoot afgaan maar hij neemt me terug vast en staat zo recht met mij rond zijn middel. Ik schiet in de lach als Koen zo naar de koelkast loopt en me mijn drinken geeft. Hij zet me op het aanrecht en houd me nog vast aan mijn bovenbenen. Ik drink van mijn glas water en zet het naast me neer. "Gaan we slapen?", vraagt hij. Ik glimlach en knik. Ik spring van het aanrecht en we lopen samen naar zijn slaapkamer. "Doe dit maar aan.", zegt hij en geeft me een t-shirt van hem. Ik bedank hem en ga naar de badkamer. Ik kijk even in de spiegel naar mezelf en kleed me daarna om. "Mag ik binnen?", vraagt hij aan de andere kant van de deur. "Ja hoor.", zeg ik. Hij komt binnen en bestudeerd me even. "Is het interessant ofwat?", vraag ik met een rare glimlach. "Jup, en het is schattig.", zegt hij. Ik grinnik en ga naar hem toe. Ik leg mijn armen rond zijn nek en kus hem intens. Meteen grijpt hij naar mijn heupen. Met één hand zakt hij af naar onder maar ik grijp snel naar zijn hand en leg die op mijn onderrug waar hij eerst zat. "Te snel?", vraagt hij. Ik glimlach en knik een beetje verlegen. "Dat is oké hoor, we doen het gewoon op jouw tempo.", zegt hij lief. Ik glimlach dankbaar en omhels hem. "Heb je misschien nog een borstel?", vraag ik. Hij knikt en haalt er een uit de kast. Ik neem die aan en kam mijn haar, bekeken door Koen natuurlijk. Blijkbaar ben ik dus leuk om naar te kijken. Door die gedachte moet ik lachen. "Wat is er?", vraagt hij. "Omdat je al de hele tijd aan het staren bent.", zeg ik en glimlach als ik hem de borstel terug geef. Hij neemt die aan en legt die weg. Hij tilt me op en loopt met me naar zijn slaapkamer. Ik begin te lachen als hij mij op zijn bed gooit en boven me komt hangen. Ik leg mijn handen in zijn nek en kus hem weer. Hij legt zich naast me en neemt me in zijn armen waardoor mijn been een beetje over hem ligt. Ik trek mijn been een beetje op waardoor hij er meteen naar kijkt. Meteen moet ik weer lachen. Hij legt zijn hand erop en we geven elkaar weer een lange kus. Mijn hand laat ik rusten op zijn buik die nogal training gehad heeft. 8 blokjes telt het. Stiekem vind ik het echt heel knap. Dat heeft hij wel door denk ik. "Slaapwel beauty.", zegt hij. Ik glimlach en wrijf over zijn wang. "Slaapwel Koen.", zeg ik als onze hoofden nog steeds heel dicht bij zijn. Ik leg mijn hoofd net onder die van hem en hij doet zijn arm weer helemaal rond me. Zo voel me echt heel veilig. Stilaan val ik in slaap..

Secrets- Buurtpolitie (Kineke)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu