Tineke pov:
Ik opende mijn ogen en zag dat ik weer thuis was. Een zucht van opluchting ontsnapt mijn mond. Naast me sliep Koen nog. Ik besloot anders om al naar de bakker te gaan zodat we optijd kunnen eten want vandaag moet Koen weer werken. Ik deed een simpele jeans aan met daarboven een witte t-shirt. Ik deed daarbij nog mijn grote mint-groene hoodie overaan. Met mijn witte sneakers was ik helemaal compleet. Ik liep naar buiten en besloot te voet te gaan. Het was toch maar een straat verder. Als ik bij de bakker aankwam, kocht ik een brood en liep weer rustig naar huis. Ik ga Koens appartement weer binnen en dek de tafel alvast. Ik vulde twee glazen met verse fruitsap. De geur alleen geeft me al een heel ochtend gevoel. "Goeiemorgen schat.", hooe ik achter me. Ik draai me om en zie daar mijn Koentje staan. "Heeey, goeiemorgen. Goed geslapen?", vraag ik. "Ja hoor, jij bent wel vroeg wakker eh.", zegt hij. Ik lach stilletjes en geef het toe. "Kom, onbijten want sewwes werken.", zeg ik. Hij knikt en gaat aan tafel zitten. "Seg, hoe is het eigenlijk met die vervang collega?", vraag ik. Koen zucht. "Een hele rijke blijkbaar en dat laat ze ook horen.", zegt Koen. "Oei blijkbaar niet de beste dus.", zeg ik. "Nee niet echt nee. Ze praat alleen over haar luxe leventje.", zegt hij en neemt een hap. Ik kijk hem medelijdend aan. "Maar goed, ik ga vertrekken eh.", zegt hij en staat recht. Ik knik en loop met hem mee naar de gang. Ik geef hem nog een kus en dan vertrekt hij. Ik legde me in de zetel en zette de tv op. Ik kan verder toch niet veel doen nu ik zwanger ben. Ik glimlach en kijk naar mijn buik die al een stukje groter is.
Koen pov:
Ik kwam op kantoor en meteen als ik binnen kwam, kwam elke op me afgevlogen. Ze omhelsde me, zomaar ineens. "Wow uh, goeiemorgen.", zeg ik. "Heeeey, ja sorry ik wilde je gewoon even een knuffel geven.", zegt ze en laat me maar niet los. "Ahja oke..", zeg ik. We gaan naar onze bureau en beginnen er aan.
Elke pov:
Ohh Koen is zo knap. Ik wil er echt mee samen zijn. Hopelijk komt mijn droom uit. Jammer dat hij al een vriendin heeft maar wat maakt het ook uit. Ik kan hem wel krijgen hoor. Hij was bezig met computer werk. Ik besloot hem een beetje te verwennen met een massage. Ik ga achter hem staan en leg mijn handen op zijn schouders. Hij kijkt me vragend aan. "Ontspan je maar gewoon Koentje.", zeg ik en masseer zijn schouders. Hij is even sprakeloos. "Danku elke.", zegt hij. Ik glimlach en laat hem los. Ik zet me weer op mijn stoel en werk verder met de dossiers. Koen kijkt even naar me maar al snel gaat hij verder. "Ik ga thee halen, wil je ook?", vraag ik. "Uhm oke.. maar liever koffie.", zegt hij. "Geen probleem liefie.", zeg ik en ga naar de keuken.
Koen pov:
Waarom doet ze zo raar de hele tijd? Ah ja, ze is wel lief en niet gemeen dus wat maakt het ook uit. Zolang duurt het niet meer voor Tineke moet bevallen. "Alsjeblieft Koentje.", zegt ze. Ik glimlach dankbaar naar haar en neem een slok. "Koen, wil je vanavond iets gaan doen met mij?", vraagt ze plots. "Uhm, sorry ik moet wel naar huis want Tineke is anders alleen.", zeg ik. "Oh maar liefje toch, Tineke kan wel voor zichzelf zorgen hoor. Ik trakteer je in het café, daar kunnen we iets gaan drinken samen.", zegt ze. Ik zucht en denk na. "Oke dan.", zeg ik. Ze glimlacht lief naar me en geeft me een kus op mijn wang. Dat voelde raar.
Tegen de avond stuurde ik een berichtje naar Tineke dat ik iets later thuis ging zijn. Voor haar was het oke. Ik kleede me om en liep de kleedkamer weer uit. Elke kwam naar me toe en nam mijn hand vast. Ze trok me mee naar buiten. "Kom stap maar mee in mijn auto, dan zet ik je straks hier weer af voor je auto.", zegt Elke. Voor ik iets kon zeggen stapte ze al in. Ah ja waarom ook niet. Ik stapte in en ze starte de motor. Als we aankwamen op het café, namen we een tafeltje voor twee. Ze bestelde een glas met bier, ik koos iets alcohol vrij. Ze kwam naar mijn kant toe en zette zich op een stoel dicht bij mij. "Wel, over wat zullen we praten?", vraagt ze.
JE LEEST
Secrets- Buurtpolitie (Kineke)
FanficEen geheim dat je nachtmerrie kan waarmaken.Iets wat al lang met je meegaat en je beschermt. Wat als iedereen het te weten komt? Wat als de persoon die je het hardst vertrouwt je laat vallen? Koen heeft een groot geheim en probeerd het voor iederee...