عفريت مراتي الجزء التاني من خبايا ♥️
البارت الأول ♥️
قراءه ممتعه ♥️
كان ينام باسترخاء وهو يتمدد على ارض احد شواطئ مدينه الغردقه.. فاتحا ازرار قميصه الأبيض جميعها ليظهر عضلات صدره الضخمه بسخاء.
نظرت باتجاهه بملل.. فهي تجلس بمفردها منذ ما يقارب النصف ساعه وهو نائم باسترخاء غير مهتم لأمرها.
ابتسمت باتساع من الفكره التي خطرت ببالها والتي عزمت على تنفيذها.
نهضت من على الأرض وتحركت باتجاهه بحذر.. مدت يدها باتجاه ريباط حزاءه وقامت بفكه وعقد الإثنان معا بقوه .. نظرت لما فعلته لتوها برضا تام ونهضت وتحركت باتجاه كتفه وبدأت تضربه ضربات خفيفه وهي تنادي بصوت هادي: حبيبي اصحى
افاق من غفوته سريعا ونظر لها بإستفهام وتحدث بصوت ناعس: يادي النيله بتصحيني ليي
ابتسمت ابتسامه رائعه وقالت: قوم ياحبيبي نتمشى شوياا فرصه والشط فاضي.
تحدث بتذمر: يا بنتي انا عاوز انام مش عارف انا بحر اي الي ننزل نقعد عليه الساعه اربعه الفجر.
تحدثت ببساطه : انا بحب اشوف الشروق من على البحر فقوم يلاا.
تنهد بقله حيله ومد يده لها لتساعده على النهوض ابتسمت ومدت يدها له متمسكه بكفه وساعدته على ان يقف..
تحركت هي مسرعه وبدأت تركض وهي تقول بحماس: يلاا يحظابطط حصلني
خطى اول خطواته ليلحق بها ولاكنه سقط على الأرض فالحال بسبب مافعلته تلك المجنونه.
قال بغضب: يا غبيهه
قهقهت هي بمرح ولاكن تعالى صوت صراخها العالي عند رايتها له يخلع حزاءه وبدأ بالركض خلفها باقصى سرعه يمتلكها.
قالت بصراخ وهي تركض: خلاص ونبيي احنا اسفين يصلااح
قال بغضب: وحياه ابوكي ما هرحمكك
صرخت عندما امسكها من ملابسها وجعلها تستدير له..
وقبل ان ينطق باي كلمه القت هي بنفسها بداخل احضانه ولفت زراعيها حول خصره وقالت برجاء: خلاص اسفه متتعصبش.
تنهد بقله حيله وضمها له وقال بهدوء: دي حركه تعمليهااا
قالت بأسف: معلش متزعلش انا بس كنت حابه اهزر معاك
قبل رأسها بحنان وقال: خلاص مش زعلان، وبعدين انتي عرفاني مش بقدر ازعل منك ودي فحد ذاتها مصيبه
ابعدت رأسها عن صدره العضلي وقالت بابتسامه وحب: ودي اكتر حاجه بحبها فيك، حنين عليا ومهما بعمل او اغلط حنيتك دايما هي الي بتنتصر على الغضب الي بيبقا جواك وبدل ما تزعق وتتنرفز بلاقيك حاضني ومفهمني غلطي بكل هدوء.. انت جميل اوي يا ياسين.!!!!!!!
أنت تقرأ
عفريت مراتي
Ficción Generalاقتربت هي منه وارتكذت على الفراش امامه وازاحت يده من على وجهه ومن ثم اجبرته على النظر لها في عينيها وقال بابتسامه: انت مش فرحان، انا هنا، ومعاك ومش هبعد عنك ابدا. ياسين: انتي ميته. قدر: بس عايشه جواك وفخيالك وفقلبك، ميته بالنسيه للناس كلها الا...