,,Ahoj miláčku!" pronesl Felix něžně k půllitru piva, které před něj postavila hospodská.
,,Jako bych tu nebyl," zabručel v reakci Changbin, který seděl na židli těsně vedle něj a dostal jenom sklenici coly.
Blonďák se k němu otočil a dal mu pusu na tvář.
,,Na pivo žárlit nemusíš," zasmál se a pohladil Bina po zátylku.
Ten se přestal mračit a zase se tvářil jako krajně spokojený netopýr. S pitím něčeho, co obsahuje alkohol čekal, až se sem dohrabe Minho. Jediný člověk co mu dělá parťáka na panákování. Všichni ostatní mu to odmítají s tím, že je to zbytečně rychlá smrt.
,,Kdo všechno má od tebe vlastně dorazit?" zeptal se Felix když se napil a otřel si pěnu z horního rtu.
,,Klasicky Sungie, kupodivu Minho, kterej se mnou chodí jen když se na mě všichni ostatní vyserou jako na placatej kámen, a Seungmin s přítelem.
,,Máme tady gay sraz, nebo jak?" zasmál se blonďák.
,,Z čeho tak usuzuješ?"
,,No my dva, Sungie, Minho, Seungmin a jeho garde a ode mě sem dorazí Woojin, Hyunjin a když ho kluci ukecaj, tak možná Innie. Bude tu tak přetepleno, že to ani zdejší klimatizace neuchladí."
,,No, máme to trochu jednostranně zaměřený, to je fakt."
,,Ale bude sranda, všichni jsou to skvělý lidi. Seungmina jsem sice viděl jen jednou v životě, ale baví mě, jak všechny roastí. A jsem zvědavej na tu novou tvář."
,,Proč?" zeptal se Changbin lehce podezíravě.
,,Nežárli!" zasmál se Felix a tentokrát dal Binovi pusu na rty.
Ten si ho ale přidržel za tričko a jejich polibek prohloubil.
,,Pane jo, tady se to ale rozjíždí," zasmál se Woojin, který se objevil u jejich stolu a v závěsu za sebou měl Minha s Hanem.
,,Potkali jsme se po cestě," uvedl na pravou míru Jisung, a jako o překot se hrabal na polstrovanou lavičku, aby nemusel sedět na židli.
Minho se už už chtěl sápat k němu, ale Changbin ho chňapl za poutko u kalhot.
,,Ty, já, bar, ihned, nebo vyschnu."
Brunet se zasmál a společně s Binem odešli od stolu. Woojin se mezitím usadil na židli v čele stolu nejblíž místu, kde seděl Jisung a rovnou k němu obrátil svou pozornost.
,,Moc ti to sluší," zhodnotil Hanův vcelku odbytý zjev, který obsahoval černé džíny, šedou mikinu a rozcuchané vlasy, a srdečně se na něj usmál.
Felix si je oba zmateně přeměřil pohledem.
,,Děkuju," reagoval Jisung na lichotku.
,,Nerozmyslel sis to? Pořád to myslím vážně," ptal se ho tiše Woojin.
Jisung jen zavrtěl hlavou v nesouhlas a sklopil pohled do svého klína.
,,Něco jsem prošvihnul?" zeptal se zvědavě Felix.
,,Ne, nic," usmál se na něj Woojin.
Blonďák tu situaci vůbec nechápal, ale než se vůbec stihl vzpamatovat, zezadu ho objaly štíhlé ruce.
,,Lásko mého života!" Felix Hyunjinovi připlácl dlaň na obličej a zatlačil ho za sebe.
,,Taky tě rád vidím, ale slez, nebo to můj přítel vezme osobně."
ČTEŠ
Spolubydlící
FanfictionLee Minho a Seo Changbin jsou už pár měsíců spolubydlící. Oba chodí na stejnou vysokou a když nejsou tam nebo na brigádě, tráví si čas každý po svém. Minho se svými třemi kočkami, s knížkami nebo procházkami po městě a Changbin ve většině případů se...