14. Bölüm

154 23 0
                                    

Merhaba arkadaşlar, yeni bölümle geldim.. üstelik sınav haftamız olmasına rağmen :)) Her neyse belki akşama doğru, veya yarın yeni bölümü de paylaşabilirim bilmiyorum.. Ama en az 2 vote'dan sonra paylaşacağım :)

Bu arada bu bölümün sonunda Deniz'den bir itiraf geliyor.. Acaba neyi kast etti? :)) Keyifli okumalarr :))


28 Eylül 2009,

Çok güzel bir haftaydı!! Nereden başlasam anlatmaya bilmiyorum.. Mesela artık okula iyice alıştık. Hem ben hem de öğrenciler yabancılık çekmiyoruz artık. Hissedebiliyorum..

Sonra.. mesela daha okulun ilk haftalarında olmamıza rağmen 2-3 öğrenci geldi yanıma, onlarla uğraştım biraz..

Tabi öğrencilerimin sorunlarının olması güzel bir şey değil, ama yine de onlara yardımcı olmak güzel bir duygu..


Neyse daha sonra.. O kadar güzel bir haftaydı ki neyi anlatsam bilemiyorum!


Mesela hafta içi her gün, okuldan sonra Tunalı'ya gittim. Theo ve Feride halaya küçük pastanelerinde yardım ettim..

Ben gittikten bir saat sonra falan da Deniz geldi hep. Birlikte çalıştık onunla. Bazen pastanede kalıp garsonluk yaptık, bazense arka tarafa, yani mutfağa geçip pastalar ,börekler yaptık. Tabi yaptık derken ben sadece yardım ettim, hepsini Deniz yaptı.

Yani dışarıdan bakınca hiç böyle şeyler yapacak biri gibi durmuyor ama içinde ne cevherler varmış meğer. Valla helal olsun! Bir köstebek pastası yaptı, parmaklarımı yedim o derece! Hayır yani daha ben bu yaşıma gelmişim, kocaman kızım yapamıyorum, elin oğlu yapabiliyor. Amaan neyse ,şimdi inatlaştırmasın beni. Benim Karadeniz damarım bir tutarsa var ya o zaman görür o. Hem gününü ,hem de köstebek pastasının nasıl yapıldığını..


Neyse ya şimdi durduk yere sinirlenmeyim en iyisi. Nerde kalmıştım? Hah ,işte her gün Deniz'le birlikte pastanede çalıştım. O kadar eğlenceli günler geçirdim ki anlatamam. Yani Deniz işte.. Sürekli güldürüp durdu beni.

Abuk subuk espriler yaptık, saçma sapan ''yemekteyiz'' yarışmaları oynadık.. Arada sırada Theo Deniz'le uğraşıp durdu, ona laf attı falan.. Eğlenceli 1 haftaydı yani..


Daha sonra.. pastaneden çıktıktan sonra Deniz'le birlikte yürüdük hep durağa kadar.. Birlikte bekledik otobüsümü.. Bir gün bile ben otobüse binmeden gitmedi yanımdan ,ve niyeyse bu durum beni oldukça keyiflendirdi.


Ama sanırım asıl güzel olan şey Pazartesi, Çarşamba ,Perşembe ve Pazar günleri eve her gittiğimde Ömer'le karşılaşmış olmamdı. Bu saydığım günlerin her birinde beni farklı bir yere götürdü. Mesela Pazartesi günü baş başa yemeğe çıktık.. Çarşamba alış-veriş merkezine gittik.. Perşembe arkadaşlarımızla buluşup onlarla eğlendik ,sinemaya gittik..


Her zaman Ömer'den böylesine ilgi beklemişimdir ama bunlar peşin sıra gelince biraz şaşırdım tabi. Ve ne yalan söyleyim bunaldım da! Yani sürekli yanımdaydı,beni öpücüklere ve sevgi sözcüklerine boğdu, hep sarmaş dolaştık.. Sıktı bunlar beni.

Hayır bir de ne oldu da birden benim öküz böyle oldu onu hiç anlamadım..

Yani aslında böyle şeylerin hoşuma gitmesi lazım değil mi? Hangi kız istemez ki böylesine ilgi görmeyi? Bende severim böyle şeyleri tabi ama Ömer'den görünce bu ilgiyi şaşırdım. Çünkü gerçekten öyle biri değil o. Mesela Deniz'de sürekli benim yanımda. Her hafta sonu(ve artık hafta içi) birlikteyiz ama onunla sıkılmıyorum ,bunalmıyorum. Çünkü o öyle biri. Yani kendisi gibi davranıyor. Ama Ömer değil işte..

Neyse ,yinede şikayet etmeyim. Hep böyle olsun benim öküzüm.. hep böyle olsun.. <3

**

Ömer'e benim öküzüm demesi gerçekten de beni cinlendiriyor! Tamam, biliyoruz o herif öküzün teki ama kesinlikle benim Zeynep'imin öküzü değil! Senin öküzün sadece ben olabilirim Zeynep! Sadece ben...

O günleri anımsamak gerçekten de çok hoşuma gidiyor. İyi ki güzelim, iyi ki günlüklerini okumama izin verdin.. Ve iyi ki bana bunca anıyı bıraktın.. Teşekkür ederim.. teşekkür ederim..


Senin hayatının o en güzel 1 haftasını bende hatırlıyorum.. Ne kadar çok eğlenmiştik seninle.. İşten çıkar çıkmaz koştur koştur senin yanına geliyordum.. Ve gerisi senin söylediğin gibi zaten.. Seni güldürmek için kılıktan kılığa giriyordum.. İnan bana güzelim ,sen bunları yaptığım ilk ve tek kişiydin.. Senin dışındakiler zaten tanışmamızdan iki saat sonra yatağımdalardı. Sen gerçekten farklıydın.. Ben bunu geç fark ettim.. Senin o yumuşacık ve sıcacık kalbini kıracak kadar geç fark ettim.. O günler için senden tekrar özür dilerim güzelim.. Affet beni..

Karımın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin