17. Bölüm

209 20 6
                                    

Evet arkadaşlar.. yeni bölümümüz sizlerle :) Vote ve yorumlarınızı bekliyorum (:


14 Ekim 2009,

Son bir buçuk haftanın hayatımın en sıkıcı haftası olması dışında pek bir şey olmadı hayatımda. Her şey o kadar monotonlaştı ki ,flash tv filmleri bile daha heyecanlıdır hayatımın yanında.


Deniz gittikten sonra fark ettim ki ,meğersem o benim hayatıma pek çok şey katmış. Yani ,garip bir durum aslında. Hayatıma çok şey kattı, evet ,bunu biliyorum. Ama ne kattığına gelince donup kalıyorum. Bana bir şeyler kattığını biliyorum ,ama bunun ne olduğunu bilemiyorum..


Onun gidişinin ardından üzülmemem gerekirdi aslında. Önce beni kendine inandırdı ,güvendirdi. Sonra arkadaşım oldu, sonra evlenme teklifi etti ,en son da orospu diyip gitti!

Peki neden ben her Pazar günü dükkanın kapısına bakarak onun yolunu gözlüyorum? Neden sanki her an sırıtarak dükkanın kapısından gelecek ,bana deniz atının erkeğin doğum yaptığını söyleyecekmiş gibi hissediyorum? SALAĞIM DA ONDAN!


Ya Allah kahretsin ya! Bunu bana yapmak zorunda mıydın Deniz? Ben.. ben seviyordum seni. Seninle konuşmayı ,şakalaşmayı ,gülüşmeyi seviyordum! Seninle  aynı şeyleri sevmiş olmamızı seviyordum ben..

Bana o sözü söylemiş olmasan ,şu kapıdan çıkıp gelsen koşarak boynuna atlardım..


Ben bunları düşünürken kapının açılmasıyla çalan rüzgar çanının sesiyle irkildim. Gördüğüm bir çift bacağın kavak kadar olması bana gelenin Deniz olduğunu düşündürse de kafamı kaldırınca gördüm ki gelen o değilmiş.


-Ömer? Senin ne işin var burada?


-Müstakbel nişanlımın yanına gelemez miyim? Diyerek yanağıma sulu bir öpücük bıraktı.


-Gelebilirsin tabi, ama gelmezdin ,ondan şaşırdım.


-Geldim işte aşkım! Hadi hazırlan yemeğe gidiyoruz.


-Ne yemeği?! Şu üstüme başıma baksana! İnsan önceden haber verir değil mi?! Hazırlanırdım hiç olmazsa!

sesimin heyecanı onu mutlu etmiş olacak ki içten ve büyük bir kahkaha atarak yanıma geldi ve biraz önceki o sulu öpücüğün aynısını bu defa diğer yanağıma kondurdu.


-Sen her halinle güzelsin!


Normalde böyle iltifatlara sevinmem gerekmez miydi? Ama sevinemiyordum işte. Sanki Deniz'e ihanet ediyormuşum gibi hissediyordum. Hoş, sanki Deniz'le birlikteyken Ömer'e ihanet etmedim!


-Nereye gideceğiz Ömer?


-Bir arkadaşım var Zeynep. Sen tanımazsın ,taa liseden arkadaşım. Dur ya ,aslında tanıyorsun! Hani geçenlerde tiyatro yapmıştık ya?


-Ee?


-Orda bir kız vardı hani ,kumral ,uzun boylu ,zayıfça bir kız.

Karımın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin