7.rész

673 66 7
                                    

Az irodájából kilépve rendbe teszem magamat. A bárból kilépve Matt egyből mellém lép.

-Te teljesen hülye vagy? - támad nekem. 

-Szívesen.- morgom mellette. 

-Miért csináltad?- sétál mellettem már nyugodtabban.

-Miért te ezt bírtad volna? Bocs hogy nem akarlak összeszedni minden este miután szarrá baszták a seggedet.- borulok ki. Nem szép ahogyan mondtam, de a bennem lévő feszültséget rajta vezettem le.- Bocs, nem úgy értettem.- mondom halkan, mert látom rajta hogy neki is rosszul esett.

-Hogy ment bele?- kérdi érdeklődve.

-A szolgálatára kell állnom amikor csak akarja. 

-Köszönöm Harry.- ölel meg.- Felmenjek?- kérdi vigyorogva.

-Pihenni akarok, este be kell jönnöm.- húzom el a számat.

-Oh, baszki.- utánozza le ő is a mozdulatot.- Akkor majd máskor. Még egyszer köszönöm haver.- int nekem, majd elindul az ő lakása felé, én pedig a sajátomba megyek be. 

Az agyam végig kattog , ezért hálás is vagyok, hogy Niall nincs itthon, mert csak kérdezősködne. Fáradtan fekszem vissza az ágyba, mert ha nem alszok nem bírom ki a mai napot. 

Fél hétkor kelek fel és a gyomrom korgása már elviselhetetlen. Bármennyire is ideges vagyok, muszáj ennem, úgyhogy eszek pár falatot. Folyamatosan Louis jár az eszembe és már kezdem megbánni, hogy belementem ebbe. Nem is igazán tudom, hogy mit vár tőlem, vagyis el tudom képzelni, de nem tudom meddig bírom ezt. 

Kilenc előtt pár perccel érek be a bárba és egyből Louis irodájába megyek, mert fogalmam sincs hogy miért is vagyok ma itt. Az iroda előtt ott áll a fekete hajú srác aki reggel berángatott ide.

-Hello. Bemehetek?- kérdem, mire ő csak bemegy, majd szó nélkül nyitja ki az ajtót és ő a vissza áll a másik oldalára, becsukva maga mögött.

-Szia Harry.- köszön rám mosolyogva.

-Mi lesz a feladatom?- kérdem egyből.

-Először is köszönsz.- dörren rám, lehervadt mosollyal. 

-Hello.- motyogom lehajtott fejjel.

-Most hogy felbasztál, gyere ide és szopj le.- morogja és már bontja is ki a nadrágját.

A gombóc újra megjelenik a torkomban, de teszem amit mond. Előtte térdelek, amíg ő lejjebb csúszik a székében és már bontja is ki magát. Félig merev. Hogy csinálja ezt? 

Remegő kézzel nyúlok a farkához és fogok rá, mire morog egyet és nem szólal meg, de a szeméből látom, hogy mit akar. Nem fog menni kéz nélkül. Esélytelen. 

Miután már teljesen merev, elveszem róla a kezemet és a számmal próbálom befogadni az egészet, de persze nem megy. Louis idegesen néz rám. 

-Mikor fog ez menni szarakodás nélkül?- kérdi idegesen, mire én is felidegesítem magamat.

-Talán ha nem kényszerből csinálnám, akkor menne. - fakadok ki és térdeimre ülök előtte. Louis idegesen csap az asztalra,amitől összerezzenek. Pár pillanat néma csend után, felemelem a fejemet és az arcára nézem, ő is engem néz és szeme villog. - Csinálhatom úgy, ahogyan tudom?- kérdezem megalázottan. 

Louis nem felel semmit csak hirtelen áll fel a székből engem is magával rántva. Álló helyzetben az asztalhoz nyom és ajkaimra tapad. Először csak párnáimat falja fel, majd amikor végig nyal rajtuk akkor engedem be és én is keresem az ő nyelvét. Jól csókol, sőt kibaszott jól csinálja. Végig fut rajtam a hideg, amit ő is megérez, mert csupán csak aprót, de belemosolygott a csókunkba. Fogaival alsó ajkamra harap, majd erősen kezdi el szívni, amitől kiszakad belőlem egy nyögés. Akármennyire is összezavar, nem tudom tagadni, hogy hatással van rám. Ha nem ilyen körülmények között lennénk, baromira tudnám vele élvezni a szexet, mert tetszik. Valamennyire tetszik hogy uralkodik fölöttem. 

Helyzetünkön én fordítok és most őt nyomom az asztalnak, majd mire feleszmél már előtte térdelve veszem a számba. Valószínűleg a csókot lazításként kaptam, ami sikerült is mert első mozdulattal sikerült annyira bekapnom, mint ahogyan tegnap is. Louis hangosan nyög fel és elnyílt ajkakkal néz rám. Nyelvemmel szüntelenül kényeztetem őt, miközben csak a számmal mozgok rajta. Majdnem megy tövig, de ahhoz még idő kell. 

Louis egyik kezét belevezeti a hajamba és megszorítja azt. Kezeimet a szemébe nézve teszem a hátam mögé, ezzel teljes mértékben rá bízva magamat. Apró mosolyog kúszik ajkára, majd hamar átvált és o-t formál a szája, mert keze irányításával húz magára. Ő egy kicsit tovább húz, mint ahogyan magamtól mennék, így hamar könny szökik a szemebe. Egy ideig így megy ez és nem megy messzebb, majd egyszer csak csípőjét előre lökve csúszik le a farka a torkom. 

Egyből hátra rántom a fejemet , amitől kicsusszan a számból, így másik kezével fog magára.

-Sok..- ennyit nyögök ki, hogy tudassam vele, de újra rábukok. Pontosan úgy viselkedek mint egy kéjes ribanc, de nem érdekel. Valami extázisba kerülök amikor meglátom az élvezetet az arcán. Azt akarom, hogy elvesszen és ezt csak is én váltsam ki belőle. Louis valamelyest tiszteletbe tartja, hogy mennyit bírok, bár a nyakamon már több nyál van mint a számban. Kezdem érezni, ahogyan többször meg-megrándul, így tudom, hogy közel van. Pár pillanat után meg is érzem a számban élvezetét. Most nem tolta a farkát a torkomra így minden egyes cseppjét le tudom nyelni. 

Lihegve néz le rám és pár pillanatig nem is tudja rendezni a légzését. Miközben ő összeszedi magát én megtörlöm a számat és a nyakamat, ő pedig végig figyel. 

-Könnyen alkalmazkodsz.- jegyzi meg.- Mehetsz a színpadra.

Piszkos táncWhere stories live. Discover now