31.rész

513 64 2
                                    

Miután Louis felment a fürdőbe én csak változatlanul bámulok magam elé. Tudtam, hogy rossz lesz de azt nem hogy ennyire. Folyamatosan villannak be annak a faszkalapnak a képei. Ahogyan nyögött és élvezkedett. Gyűlölöm őt. 

Adtam Louisnak tíz percet, majd felpattanva a kanapéról indultam meg felfelé én is. A ruháimat folyamatosan vettem le magamról, így mire a fürdőbe érek már csak egy alsó van rajtam. Attól is megszabadulva lépek be mögé a zuhanyba. 

Louis csak áll és folyatja magára a vizet. Nem fürdik, nem mosakodik, csak áll lehajtott fejjel.

-Lou..- szólítom meg halkan, mire felkapja rám és úgy néz rám, mint nem hiszi el, hogy itt vagyok. Könnyes szemeit látva nekem is gombóc nő a torkomban.

-Hazzy.- fordul felém és a karjaimba vonom őt. Úgy szorítom magamhoz, mintha az életem múlna rajta. És igazából így is van. Az elkövetkezendő idő óriási vízválasztó lesz. Nem tudom, hogy ő mit érez, de én csak őt akarom érezni. 

-Nyugodj meg Lou.- suttogom a hajába és a hátát simogatom. A karjaimban zokog, percekig csak a szipogását hallgatom, majd megszólal.

-Azt hittem, hogy el fogsz hagyni Hazza.- motyogja a mellkasomba.

-Tessék?- tolom el magamtól teljesen megdöbbenve.- Soha nem hagylak el Lou. -törlök le egy könnycseppet az arcáról.

-É-én láttalak közben. Te nem néztél rám ,de én csak téged néztelek. Láttam, hogy undorodsz tőlem és megértem. Már akkor úgy éreztem, hogy el fogsz hagyni. - motyogja. 

-Édesem..- kezdem halkan.- Nem te vagy undorító, hanem ő. Nem bírtam őt látni, ahogyan élvez téged. Utálom a gondolatot, hogy te is valaha őt akartad. De soha nem hagynálak el Lou. Soha, mert őrülten szerelmes vagyok beléd. - mondom apró mosollyal és látom, hogy a szemében megjelenik az a csillogás. Az amiért őrülten hálás vagyok, mert csak nekem szól. 

-Én is szeretlek Hazza. Őrülten.- kuncog fel és a számra tapad. 

Lágyan csókoljuk egymást, miközben csak öleljük egymást. Nem megyünk tovább ez nem arról szól. Ez rólunk szól. Arról, hogy mindezek után is itt vagyunk. Egymásnak. 

Piszkos táncWhere stories live. Discover now