5.rész

650 70 9
                                    

Reggel fáradtan kelek fel, ezért elég ideges is vagyok. Nem szeretek fáradt lenni, de így nagyjából 4 óra alvás után, nem nagyon van választásom. 

-Jó reggelt haver.- köszön a konyhában Ni.

-Neked is.- morgom és ő is érzi, hogy nem vagyok beszédes kedvemben, de azért finoman kérdez.

-Hogy-hogy ilyen korán?- néz rám a laptopja fölött.

-Új főnököm lesz és be kell mennie mindenkinek.-válaszolom, miközben lefőzöm a kávémat egy termoszba, mert esélyem sincs bemenni ma reggel a kávézóba. 

-Mi a szar. Bár Franknél csak jobb lehet.- mondja ő is, mert ismeri a főnökömet, mármint a volt főnökömet. 

Nialltől elköszönve indulok el a klubb felé, miközben elkortyolgatom a kávémat. Beérve bemegyek az öltözőbe, ahol a többiek is hasonló állapotban várakoznak. Mattet nem látom, így kiemgyek a tánctérre, úgy is ott fogunk beszélni.

-Csá haver.- jön oda lepacsizni, majd levágjuk magunkat egy-egy székre. -Kurva fáradt vagyok.

-Ja, én is.- morgom vissza és többet nem beszélünk. Sarkak kopogását hallom, mire odakapom a fejemet és Fionát látom meg. A csajtól feláll a szőr a hátamon. Ő mindig az irodában intézte Frank dolgait és csak akkor jött ki ha le akart baszni valakit. Most is az arcára felvett hamis mosollyal kiabálja el magát, hogy mindenki jöjjön ki. Amikor mindenki kivánszorgott az öltözőből, újra megszólal.

-Sziasztok. Mint tudjátok Frank távozott a bárból, így ma megismerhetitek a hely új tulajdonosát, aki már tiszteletét tette nálunk tegnap. Ismerjétek meg Mr.Tomlinsont. - mutat magam mögé, ahonnan két nagydarab, közel sem bizalomgerjesztő csávó jön elő és látom, hogy jön valaki mögöttük is. Amikor elénk érnek, a két nagydarab csávó mögül egy alacsonyabb férfi lép elő.

Ez az a pillanat, amikor meg kell kapaszkodnom a mellettem lévő asztalban. Ugyanis az alacsonyabb férfi nem más, mint a tegnap esti fickó. Komoly arccal néz végig a társaságon, majd amikor hozzám ér apró komisz mosoly jelenik meg az arcán. 

-Sziasztok. Louis Tomlinson vagyok, de nektek Mr.Tomlinson. Nem tudom, hogy Frank.- ejti ki gúnyosan a nevét.- Mit várt el tőletek, de én elvárom a maximális tiszteletet. Ez a bár az akaratomon kívül került a kezeim közé, mert Frank nem tudta abbahagyni a rohadt pókert, így én nyertem. Amit tudnotok kell elöljáróban, hogy egyelőre csak felmérem a bárt és majd egy idő után eldöntöm, hogy tovább üzemeltetem-e. 

Ahogy hallgatom őt feláll a szőr a hátamon. Kibaszottul zavarban vagyok és nem tudok ellene tenni semmit. Ezek szerint Louis. Ha belegondolok, illik rá ez a név. Határozott, de nem túl férfias, pont mint ő. 

-Most pedig menjünk sorba és hallani akarom, hogy ki mit dolgozik. Itt vannak előttem a képeitek névvel, szóval akit szólítok az mondja a munkakörét. - mondja határozottan és leül az egyik asztalhoz. Ahogy leül kikandikál a fegyver az oldalánál a kabátja alól, amit mindenki észrevesz, mert halk zsibongás indul meg. 

-Mi a fasz?- kapom el Matt megszólalását aki mellettem ül megszeppenve. Louis sorban olvassa fel a neveket. Mindenki elmondja hogy mit csinál, majd hozzám ér. 

-Harry Styles?- néz fel rám. Egyenesen a szemembe, nekem pedig meg kell köszörülnöm a torkomat, hogy megtaláljam a hangomat. 

-Pultos vagyok és táncos.- mondom gyorsan, ő pedig leírja azt amit eddig is tudott.

-Más? Egyéb szolgáltatás?- kérdi ravasz mosollyal. Tudja a választ és azt is hogy ő volt az első és egyetlen. 

-N-Nincs.- válaszolom, mire hosszasan néz rám és csak bólint. 

-Matt Kenedick?- fordul a barátom felé.

-Tánc, pult és extra.- mondja közömbös hangon, amit Louis le is ír. Nem mond mást csak megy tovább. Amikor végig ért mindenkin, akkor felemel a három lapot. 

-Lesz egy kis változás. Felvirágoztatjuk a szexuális extra szolgáltatást.- mondja mire bennem megakad a levegő. -Akinek mondom a nevét az csak és kizárólag ebben dolgozik tovább. Érhető?- kérdi, mire mindenki bólint. Elkezdi sorolni a neveket és a félelmem kezd beigazolódni. Azokat sorolja akik sokszor mennek extrázni. Ez nem lehet. Félve nézek Mattre, aki szintén nem hülye és érzi, hogy mi jön. 

-És végül Matt, tiéd a 27-es szoba.- mondja  a barátomra nézve és én itt pattanok el. 

-Biztos hogy nem.- szólalok fel hangosan, mire néma csend telepszik a helyre.

-Parancsolsz?- kérdi túl nyugodt hangon Louis.

-Azt mondtam, hogy nem.- mondom határozottan.-Matt nem fogja ezt csinálni.

-Harry..-mondja fojtott hangon Matt mellettem, de nem érdekel. Nem fogom ezt hagyni. 

-Úgy gondolom, hogy ezt majd én eldöntöm.- kezdi Louis.- Matt van val..- mondaná tovább, de belefojtom a szót.

-Megyek én helyette.-mondom, mire többen is felém kapják a fejüket. 

Louis vesz egy mély levegőt vesz, majd vészjóslóan néz rám.

-Vigyétek az irodámba Harryt.- mondja mögötte állóknak, mire egy fekete hajú pakisztáni srác lép mellém és nem túl kedvesen kezd el rángatni.

-Ne kérem én..- kezdené Matt, de nem tudja végig mondani.

-Kuss Kenedick.- rivall rá Louis és felállva a székből indul meg előttem hátrafelé. Még hallom Fiona hangját, hogy mindenkit hazaküld és kiosztja, hogy ki jön este dolgozni. 

Nem tudom mi vár rám, de nem fogom hagyni, hogy Mattel ezt tegyék. A többiek nem ellenekztek és nem is érdekelnek, de tudom, hogy a barátom ezt nem bírná. 

Piszkos táncWhere stories live. Discover now