15.rész

644 68 3
                                    

Szipogva telepszek le a kanapéra és magam elé meredve próbálok megnyugodni. Tudom, hogy igaza van, de azt nem értem, hogy én miért vagyok érintett ebben. Mi a szarért hozott ide is magával? Meg amúgy is, miért engem akar. Mást sokkal könnyebben megkaphatna, akárkit akit akar. 

Legalább egy óráig meredek magam elé, amikorra sikerült megnyugodnom. Louis azóta sem jött ki a hálóból. Úgy döntök csinálok valami kaját, mert látom hogy Louis sem evett reggel óta. Leveszem magamról a pólót, mert teljesen beleizzadtam. 

A konyhában töltött csirkéhez veszek elő alapanyagokat és neki is állok. Miközben főzök, azon gondolkodom, hogy le kellene lépnem. Nincs értelme itt maradnom, simán haza tudnék menni. Amint kész az étel én eszek is belőle és elgondolkodom azon, hogy szóljak Louisnak, de azt mondta, hogy ne szóljak ma hozzá, így hát nem is fogok. 

Éppen jól lakok az étellel, amikor nyílik a szobaajtó. Louis rám sem néz, pedig elmegy mellettem. Csak szed az ételből is leül velem szembe, de egy pillantást sem vet rám. Nekiáll enni én pedig felállva elmosogatom a tányérom és visszaülök a kanapéra.

Tényleg látni sem akar. 

Csendben ülök és várom, hogy most mi fog történni. Louis komótosan eszi meg a csirkét és ő is elmossa a saját tányérját. Utána felém fordul és a szemembe néz. Hosszasan figyel engem, majd elindul a szoba felé. Már éppen kifújnám a levegőt, amit bent tartottam, amikor az ajtóból visszafordul.

-Gyere.- mondja határozott, de érzelemmentes hangon és folytatja az útját a szobába. Remegő lábbal indulok meg utána és félek. Beérve látom, hogy már ki van készítve egy síkosító és egy csomag óvszer. Basszus.

Hamar összetudom tenni a képet, hogy most már szexet akar. Louis elkezd vetkőzni és várakozóan néz rám. Én is remegve kezdem el levenni a rajtam lévő nadrágot és alsót. Már meztelenül állok előtte, amikor végigméri a testemet. 

-Rohadtul felbasztál ma.- mondja ás mögém sétál. Mögöttem megállva, terpeszbe nyomja a combjaimat és állát a hátamon érzem meg.- Legszívesebben elvertelek volna, amikor megjöttél.- mondja halkan a hátamba, hangja mégis szexi attól függetlenül, hogy mit is mond.- De most kiengesztelhetsz. - csókolja meg a hátamat, miközben kezével már a fenekemet maszírozza. 

Hiába tudom, hogy mi fog történni ellazulok. Lehunyt szemmel hajtom a fejemet hátra az ő vállára. Egyik kezével széthúzza a fenekemet, míg másik kezét a számhoz vezeti és két ujját betolja a számba. Magamat segítve alaposan nyálazom be és úgy szopom, mintha az életem múlna rajta. Louis mögöttem nyög egyet és kiveszi a számból az ujjait, amit a kis résemhez vezet. Középső ujjával kezdi el maszírozni bejáratomat és szépen lassan halad be az ujjával. Meglepően könnyen csusszan belém egy ujja, amit én is egy nyögéssel köszöntök. Egyre jobban élvezem ezt a szerepet. Ujjával a fenekemben lök rajtam egyet, amitől az előttem lévő ágyra borulok.

Kezeimen támaszkodva pucsítok neki tovább és ujja is már megindul bennem. Egyre jobban zihálok és minél jobban próbálom kinyomni a csípőmet. Louis ráköp a résemre és beteszi másik ujját is. Erre már hangosan kezdek el nyögni és sóhajtozni. Csípőmet neki ellenmozdulva ringatom és élvezkedek alattam. Louis hozzáad még egy ujjat, amit simán fogadok magamba. Párszor megforgatja bennem a három ujját, amit ha lehet még hangosabban élvezek.

-Mássz fel, térdre.- morogja mögöttem és kiveszi az ujjait.Gyorsan teszem amit mond és térdeimre helyezkedve a lehető legnagyobb terpeszbe helyezkedek fel az ágyra és hátrafordulva figyelem őt. Kapkodva veszi le az alsóját és húzza magára a gumit, amit beken nem kevés síkosítóval. Izgatottan várom hogy mögém térdelve belém merüljön. Amikor megtörténik és megérzem magamban a makkját, mindenem megfeszül. Hatalmas. Annyira feszít.

-Lazíts.- morogja mögöttem, nekem pedig kicsordul egy könnycseppem. Louis fölém hajolva kezdi el csókolgatni a hátamat, ami valamelyest segít. Egyik kezével a farkamat maszírozza és sikerül ellazulnom. Amint ezt megérzi tövig nyomja magát bennem egy határozott mozdulattal.

-Baszki.- nyögöm és a könyökömre borulok. Lihegve próbálom megszokni, de ő nem hagy időt. Mozogni kezd és a csípőmbe kapaszkodva tart egy helyben. Pár lökés után már nem érzem a feszítő érzést, csak azt hogy élvezem. Hátra fordulok, mert látni akarom őt. Összeráncolt szemmel nézi a pontot, ahol a testünk összeér és elnyílt ajkakkal élvezkedik. Észreveszi hogy nézem és rám kapja a tekintetét. Sötét szeme most nem az idegességtől hanem az élvezettől mélykék.

Mosolyra húzza a száját, majd lassít  a tempón. Végig a szemembe nézve húzza ki magát szinte teljesen belőlem, majd amikor makkja már a záróizmomnál van hirtelen csapja belém magát tövig. Erre kikerekedett szemmel nyögök egy hatalmasat, de nem szakítom el róla a tekintetemet. Ezt többször is megismétli. Nagyjából a tizedik ilyen lökés után már nem bírom és muszáj lehajtott fejjel a párnába markolnom. 

Közel vagyok. Egyik kezemet lassan vezetem magam alá és kezdem el magamat maszírozni. Próbálom lassan csinálni, de már nem sokáig bírom. Fenekem többször is összerándul, amit biztosan Louis is érez. Gyorsít a tempóján és fájdalmasan erősen tartja a csípőmet.

-Gyere.- morogja és pár mély lökés után érzem, ahogyan elélvez. Ennyi kell nekem is és sikoltva élvezek a kezemre és az ágyra. Lihegve esek a mellkasomra, mert nem bírom magamat tartani. Lassan húzódik ki belőlem és az ágy mellé dobva az óvszert fekszik el mellettem. Érdeklődve nézek rá, amit észrevesz.

-Ha összeszedted magadat, akkor ma kint alszol.- mondja színtelen hangon, ami a szívemig hatol. Fáj hogy így bánik velem. Én neki adtam magamat, amit nem akartam, ő pedig csak egy megbaszható segget lát bennem. 

Könnyeimet visszanyelve megyek el fürdeni és már a zuhany alatt eldöntöttem, hogy mit fogok tenni. 

Piszkos táncOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz