A lakásom előtt megállva egyből kipattanok és felmegyek, hogy összepakoljam a cuccaimat. Niall nincs itthon, így a hűtőn hagyok neki egy üzenetet.
"Pár napra elutazom, a hűtőben van kaja, edd meg nyugodtan. H."
Nem részletezem tovább, mert nem akarom, hogy tudjon Louisról. A bőröndömet elővéve pakolok bele ruhákat, a laptopomat meg mindent amire szükségem lehet, hogy ne Louissal kelljen foglalkoznom. Leérve látom hogy az autó oldalának dőlve cigizik, majd amikor meglát eldobja a szálat.
-Rakd be hátra és ülj be előre.- mondja és beszáll a volán mögé. A csomagomat berakom, majd beülök mellé az anyós ülésre.
-Hol van Zayn?- kérdem miközben bekötöm magamat.
-Ő nem jön velünk, itt van rá szükség.- magyarázza röviden. Pár perc néma csend után szedem össze magamat és megszólalok.
-Kik voltak azok?- kérdezem a támadókra utalva. Felé fordulva várom a választ és látom az arcán, hogy vívódik.
-Nem kell tudnod Harry, jobb ha nem tudod.- válaszolja megint tömören.
-Azért érdekelne ki ölt meg majdnem.- jegyzem meg és karba tett kézzel fordulok előre.
-Jól kinyílt a csipád Styles.- morogja.- Nem szeretem ha valaki pimasz.
-Akkor miért vagyok még itt?- kérdem fennhangon. Louis mellkasa hatalmasat emelkedik majd süllyed.
-Mert meg akarlak dugni.- válaszolja egyszerűen.
-Ennyi? És utána mi lesz? Eldobsz? Ezért ajánlottad fel ezt hogy meg tudj dugni? Egyszerűbb útja is lenne ennek.- fordulok megint felé.
-Nem szeretem ha nem élvezik alattam a szexet.- von vállat.- Ha nem leszel jó akkor igen valószínűleg ennyi.
-Hah.- horkanok fel. Soha nem volt még panasz az ágyban rám. Csak rohadtul nem vagyok passzívnak való.
-Csak nem megbántottam a kis lelkedet?- kérdi kuncogva lebiggyesztett szájjal.
-Akkora egy ..- kezdem, de eszembe jut hogy kivel beszélek és inkább abbahagyom.
-Igen?- fordul kicsit felém kérdőn.
-Semmi.- mondom halkan és inkább kinézek az útra. Egy erdős részre érünk, ahol a fák közötti földes úton megyünk egyre feljebb. Legalább egy óra erdős területen való kocsikázás után érkezünk meg egy pici faluba. Az egész falun lassan érünk végig, majd még onnan egy tíz perc út után megyünk be egy nagy kapun. Egy kisebb házhoz érünk, amire első ránézésre azt mondanám, hogy egy erdész lakja. Louis leparkol előtte, majd kikászálódik a kocsiból. Én is követem őt és a csomagomat kivéve megyek be a házba.
Az egész fából van. Bent egyből egy kicsi nappaliba, érünk amiből nyílik egy főzőfülke. Ezen kívül egy ajtó van, ami gondolom a háló. Louis az ajtó felé veszi az irányt és én is megyek utána. Igen ez a háló, ami elég pici egy hatalmas franciaággyal a közepén. Igazából hangulatos kis ház. Otthonos.
-Ott a fürdő.- mutat az ajtóra ami a hálóból nyílik.- Ide ki tudsz pakolni.- mutat a szekrényekre.-Ha kipakoltál visszamegyünk a boltba cuccokért, ami kellhet pár napra. Gondold végig hogy mit ennél, mert többször nem megyünk ki. - mondja és ki is megy a hálóból.
Remek. Napokig össze leszek zárva vele.
YOU ARE READING
Piszkos tánc
FanfictionEgy táncos és egy alvilági találkozása nem mindig végződik jól. Vagy mégis?