Bölüm 20: Büyük Bir Hata

30 5 0
                                    

"Usta Haku, senin için biraz endişeleniyorum." dedi Clam. "Geri döndüğünden beri uyumadın. Neden bir süre gözcülüğü birimizin üstlenmesine izin vermiyorsun, sen de biraz dinlen."

Haku arkadaşına gülümsedi ama kibarca teklifi reddetti. "Hayır teşekkür ederim Clam. Sana ya da diğerlerine güvenmediğimden değil, sadece nöbet tutan kişi olmak istiyorum. Ayrıca, ben, uyuyamayacak kadar endişeliyim."

"Kamajii'nin yardımcı olacak bir şeyi olabilir." dedi Clam. Odadaki 2 kuruma döndü. "İşe yarar bir otu var mı?"

Kurum topları gıcırdıyor ve başlarını sallıyordu. Haku, bir kez daha teklifi reddetti. "Teşekkür ederim ama iyi olacağım.

Sen ve diğerleri katili aramaya devam edin."

Clam içini çekti ama başını salladı. "Nasıl istersen." Gitmek için döndü ama Haku onu durdurdu.

"Herhangi bir ipucu var mı?"

Clam'in omuzları çöktü. "Hayır, hiçbir şey. Lord Okaia'nın seni geri göndermek için böyle bir şey söylediğini düşündün mü?"

Haku'nun gözleri büyüdü. Bunu asla bir ihtimal olarak görmemişti. Bir dakika düşündü.

"Hayır, böyle yalan söylemez. Görmediğimiz bir şey olmalı."

Clam başını salladı. "O zaman aramaya devam edeceğiz ve bulduğumuz her şeyi size rapor edeceğiz."

Bununla odadan çıktı. Hemen dışarıda Lin ve Rita vardı. İkisi de endişeli görünüyordu.

"O nasıl?" diye sordu Rita.

Clam içini çekti. "Çok depresif. Gerçekten endişeli. Ve hiç uyumamak ona yardımcı olmuyor."

Lin başını salladı. "Evet, bu sağlıklı değil, bir ruh için bile."

"Sadece endişeli." dedi Rita. "Uyuyakalıp Chihiro'nun geri dönüşünü kaçırma riskine girmek istemiyor."

"Ama aradığımız kişiyle yüzleşmek için gücüne ihtiyacı olacak." dedi Clam aniden. "Yorgun ve tükenmiş enerji ile onu yenemez." Lin onun kafasına vurdu. "Ah! Neden herkes bana sürekli vuruyor? Bu ne içindi?"

"Aptal olduğun için." diye mırıldandı Lin. "Haku buradaki en güçlü ruh. Aşırı zayıf bile olsa ona meydan okuyan herkesi alt edebilir."

Clam ona baktı. "Bir kez daha bitirmeme izin vermiyorsun. Evet, çok güçlü ama ya hamam çalışanlarından biri değilse? Buraya ondan daha güçlü ruhlar geliyor. Ah! Bana vurmayı kes!"

"Aptal." Lin sabırsızca tersledi. "Lord Okaia'ya göre, Chihiro'nun peşinde olan her kimse uzun zamandır burada."

"BİTİRMEME İZİN VER!" Clam başını ovuşturarak bağırdı. "Bir an için bunun ne anlama geldiğini düşün. Lord Okaia onun bir çalışan olduğunu asla söylemedi; sadece uzun süredir burada olan biriymiş. Bazı müşteriler buraya çok gelir. Çok sık gelen bir müşteri olabilir."

Lin ve Rita bu olasılığı düşündükleri için bir an sessiz kaldılar. Sonra hep bir ağızdan bağırdılar ve korkuluklara koştular ve bu sırada zavallı Clam'i devirdiler.

"Nasıl bu kadar aptal olabildik?" Lin, birçok müşteriye bakarak bağırdı.

"Sanki bu yeterince zor değilmiş gibi!" diye bağırdı Rita. Hayal kırıklığı içinde başını hafifçe korkuluklara vurdu.

Spirited Away 2 - Ruhların Kaçışı 2  (Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin