Bölüm 24: Nefretle Dolu Olan

29 7 0
                                    

Chihiro havada uçtu, Yüzsüz'ü de beraberinde çekti, Yu-kuş da yakından onları takip etti. Buradan, ruhlar dünyası çok güzeldi. Chihiro'ya Haku'nun sırtında uçtuğu zamanları hatırlattı. Umutsuzca onunla tekrar uçmak istedi, ama onun yerine onun yanında uçmak istedi.

Mesafe hızla azalıyordu. Elbette, yürümek zorunda olmadıkları için bu beklenen bir şeydi. Yu-kuş Chihiro'nun hızına yetişemeyerek onları yavaşlatmaya devam etti.

"Haydi, Yu-kuş!" diye bağırdı. "Bundan daha hızlı uçamaz mısın?"

"Ah ah."

Yu-kuş, Yüzsüz'ün söylediği her şeye baktı ama yine de zar zor yetişebildi. Chihiro, daha hızlı gitmesi için onu kollarına almaya karar vermeden önce arkadaşının yetişmesine izin vermek için durdu. Bir zaman sınırı içindeydiler. Dönüşümünü tamamlayabilmesi için hamama geri dönmeleri gerekiyordu.

Ama yine de manzarayı gözlemlemek için yeterli zamanı vardı. Ruhlar dünyası gerçekten muhteşem bir yerdi, insan dünyasından çok daha güzeldi, daha önce hiç doğru dürüst bakmamış olduğunu fark etti. Kirlilik, küresel ısınma, doğal afetler, bunların hiçbiri ruh dünyasında mevcut değildi. Bunun nedeni, ruhların çevre ile çok derin bir bağlantısı olmasıydı. Dünyalarına nasıl bakacaklarını biliyorlardı ve onu kötüye kullanmıyorlardı. Ve bağlı ruhlar, insanların dünyalarına zalimce bakmalarının bedelini ödemek zorunda kalıyorlardı. Bu kadar çok ruhun insanları neden sevmediği gitgide daha belirgin hale geliyordu.

Chihiro'nun Yuteela'yı bu kadar kolay affetmesinin nedeni buydu. O kışkırtılmıştı. Sanki biri bir hayvanı kışkırtmış gibiydi. Bunu anladı ve 12 yıl önce onu öldürmeye çalıştıktan sonra Yubaba, Bôh ve Yüzsüz'ü affettiği gibi orman ruhunu da affetti. Şimdi onlar onun en iyi arkadaşlarıydı, Yubaba hariç.

"Ah ah!" Ağladı Yüzsüz, ufuktaki bir şeyi işaret ederek.

Chihiro baktı ve kısa bir mesafede uçan güzel bir meleğe benzeyen şeyi gördü. Melek bir bulutun arkasında kaybolmadan önce onlara el salladı. Chihiro gülümsedi. Ruh dünyası gerçekten büyülü, güzel bir yerdi. Şu anda üzerinden uçtukları zehirli orman gibi, Chihiro'nun herhangi bir toksini solumakta sorun yaşamadığı tehlikeli yerler bile güzeldi. Keşke insanlar dünyalarıyla uyum içinde yaşayabilselerdi.

Chihiro bu düşünceyle kaşlarını çattı. Kendisi de bir zamanlar eski dünyası hakkında kibirliydi. Ruh dünyasına gelmek onu birçok yönden değiştirmişti. Aynı zamanda, ebeveynlerinin iştahını da değiştirmişti, çünkü nedenini bilmeseler de, aniden domuzlardan yapılan herhangi bir yiyecekte yanlış bir şeyler bulmuş gibiydiler.

Bu düşünce geçmişte Chihiro'yu eğlendirmişti ama şimdi anne babasını düşününce iç karartıcıydı. Onları bir şekilde kaybetmişti. Doğru, uzaklaşmışlardı ve birbirlerini nadiren görüyorlardı, ama onlarla konuşmak isterse her zaman onları arayabilir ya da onlara bir mektup gönderebilirdi. Şimdi farklı dünyalar tarafından ayrılmışlardı ve onları ancak ölüm birleştirebilirdi. Bu tam olarak doğru değildi. Dönüşümünü tamamlamadan önce hâlâ insan dünyasına dönebilirdi.

Hayır, bunu yapmayacaktı. Ailesini özleyecekti ama Haku olmadan yaşayamayacağını biliyordu.

Üstelik, insan dünyası, onu ilk terk ettiğinden beri 'onun dünyası' gibi hissetmemişti. Burada kalarak doğru olanı yaptığını biliyordu ama insan dünyasında özleyeceği bazı şeyler olacaktı, en önemli şey anne ve babasıydı. Gelecekte bir noktada onları kaybettiğinin ona gerçekten vuracağını biliyordu. Zor olacaktı, ama sonunda herkes o acıyı yaşardı ve Haku ve arkadaşlarının onu atlatmasına yardım ederdi. Yine de en azından veda edebilmeyi diledi.

Spirited Away 2 - Ruhların Kaçışı 2  (Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin