Bölüm 2: İnsan Dünyasında Yaşamak

69 8 4
                                    


Çalar saatinin rahatsız edici sesi onu uyandırdı. Hafta sonu bile erken kalkması gerekiyordu; tercih edeceğinden dahaerken. Yine de, önceki gün yaptığı küçük gezi olmasaydı, bu kadar geç kalkmış olmayacaktı.

Erken kalkmasının nedeni işe gitmek zorunda olmasıydı. Derslere devam ederken küçük bir kafede yarı zamanlıçalışıyordu. Derse gittiği için hafta içi günleri gece, hafta sonları ise sabah saatleriydi. Normalde haftada 20-25 saatçalışırdı. O kadar da kötü değildi ama Chihiro hamamı tercih ederdi.

Erken kalkmasının nedeni işe gitmek zorunda olmasıydı. Derslere devam ederken küçük bir kafede yarı zamanlıçalışıyordu. Derse gittiği için hafta içi günleri gece, hafta sonları ise sabah saatleriydi. Normalde haftada 20-25 saatçalışırdı. O kadar da kötü değildi ama Chihiro hamamı tercih ederdi.

Örtüleri yere atan Chihiro yataktan kalktı. Ürperdi ve sabahlığını aldı. Sabahları hava neden hep bu kadar soğuktu?Banyoya girdi ve aynada kendini gördü.

Bakmamalıydı. Kesintisiz bir uykuda sürekli hareket ettiğinden şüphe yok ki, saçları çok kötü bir gün geçiriyordu. Saçlarıküçüklüğünden çok daha uzundu ve şu anda her yeri birbirine dolanmış ve yapışmıştı. 

"Bu işe geç kalmama neden olacak." Şikayet etti, saate baktı. "Neden hep bu başıma geliyor?"

***

"Bayan Ogino, yine geç kaldınız." Dedi patronu. 

 Chihiro, orada olması gereken zamandan 8 dakika sonra kafeye vardı. Patronu iyiydi ama iş çalışanlarının geç gelmesinekarşı çok az sabrı vardı. 

"Çok üzgünüm efendim." dedi başını eğerek. "Bu sabah biraz sorun yaşadım." 

Patron içini çekti. "Bir daha olmasına izin verme. " 

"Evet efendim. Çok üzgünüm." Chihiro tekrar özür diledi

Vardiyasının geri kalanı hemen hemen her zaman olduğu gibi gitti. Hiç heyecan verici bir şey olmadı. Küçük sakin biryerdi. Çok sıkıcıydı. Yapacak pek bir şey yoktu. Patron herkesin her zaman bir şeyler yapması gerektiğinde ısrar etti,ancak bazen yapacak bir şey bulmak zordu . İşle ilgili en iyi şey, maaşın yanı sıra, her gün bedava kahve ve hamur işiydi.

 Bazen vardiyalar çabuk geçer, bazen de sonsuza kadar sürerdi. Bugün sadece 5 saatlik bir vardiya olmasına rağmen hiçbitmeyecekmiş gibi görünen o günlerden biriydi. 

Zil çaldı, birinin dükkâna girdiğini gösteriyordu.

"Bayan Ogino, müşteri ile ilgilenir misiniz?" diye sordu patronu.

"Evet efendim." Chihiro yanıtladı.

Az önce giren adama yaklaştı. "Merhaba efendim, hoş geldiniz."

Adam ona gülümsedi. Gözleri onu baştan aşağı süzdü. Chihiro muayene ediliyormuş gibi hissetti. Bundan hoşlanmadı.

"Bu taraftan efendim, size masanızı göstereyim." dedi. Müşterilerine her zaman bir gülümseme ile hizmet ederdi. "Sizin için ne yapabilirim? Adam hala onu süzüyordu. "Ben sadece fındıklı kahve alayım lütfen. Ekstra krema ile."

"Evet efendim, hemen getiriyorum." Adamdan kurtulduğu için gerçekten mutluydu. Onun bakışları altında kendini rahatsız hissetti.

O arkadayken, iş arkadaşlarından birisi müşteri hakkında yorum yapmakta gecikmedi. "Vay canına, o adam sana yiyecekmiş gibi bakıyordu."

Spirited Away 2 - Ruhların Kaçışı 2  (Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin