Bölüm 18: Diğerlerine Anlatmak

42 5 0
                                    


  Lin tüm bu aşk işlerinden bıkmıştı. Ne yapacağına dair hiçbir fikri yoktu. Ve Yubaba gelip onu çalışmadığı için rahatsız etmişti. Bu yüzden müşterilerle ilgilenmek için planlarını askıya almak zorunda kaldı.

Yüzünde bıkkın bir ifadeyle ustabaşına yaklaşarak tembel bir sesle, "Kral Totoro için bir banyo jetonu," dedi.

Ustabaşı memnuniyetle başını salladı ve ona jetonu verdi. Lin aldı ve içini çekti. Chihiro etrafta olmadan çalışmak artık o kadar eğlenceli değildi.

"Lin!"

Ruh kadın onu çağıran kişiye döndü.

"Merhaba, Rita."

"Planlar nasıl gidiyor?"

Lin tekrar içini çekti. "Yubaba beni yalnız bırakırsa çok daha iyi olur!" diye bağırdı cadı onu duysun diye.

Ustabaşı onu hemen azarladı. "Lin, lütfen! Müşterilerimiz var!"

Lin homurdandı. "Her neyse."

Yüzünde gerçekten inatçı bir bakışla uzaklaştı. Rita endişeli görünerek onu yanından takip etti. "Onun için endişeleniyorsun, değil mi?"

Lin gözle görülür şekilde gerildi. "Ne, hayır! Chihiro kendi başının çaresine bakabilir. O güçlü bir kız, iyi olacak."

"Ama o bir insan."

"O iyi olacak!"

Rita bir adım geri attı. Lin bazen korkutucu olabiliyordu. "Endişelenebilirsin."

Lin hayal kırıklığı içinde banyo jetonunu fırlattı. Şaşırarak ciyaklayan rastgele bir ruha çarptı ama o onları görmezden geldi. "Tamam, kabul, endişeleniyorum! Düş yakamdan! Yemin ederim, eğer o ejderha onu gittiği zamanki gibi geri getirmezse , ben... ben..."

Rita başını iki yana salladı. Lin bu sefer ne yapacağını söylerdi ?

"Ne yapacaksın?"

"Hayal gücünü kullan!"

Lin hamamda hücum etmeye devam etti. Öfkeyle müşterisini unuttu ve daha sonra Yubaba tarafından azarlandı. Rita arkadaşını sakinleştirmeye çalıştı ama Lin ruh hallerinden birine girdiğinde onun yanında olmak oldukça zordu.

Ama Lin'in ruh hali ani bir değişiklik yapmak üzereydi ve kurbağa ruhlarından biri ona ve Rita'ya koşarak geldiğinde başladı.

"Lin! Lin! Neredesin?" ruh bağırdı.

Rita kurbağaya el salladı. "O burada, Clam. Ama dikkatli ol, o ruh halinden biri."

"Seni duyuyorum!" diye bağırdı Lin. Kurbağaya döndü ve ona baktı. "Ne istiyorsun?"

Clam gergince yutkundu. "Ah, sadece Usta Haku'nun döndüğünü bilmek istediğini düşündüm."

Lin'in gözleri büyüdü. "Ne zaman geldi! Chihiro nasıl?"

Clam çok gergin görünüyordu. Endişeyle bıyığını çekti. "Şey... um,"

"Acele et!"

Clam yutkundu. "O... onunla... onunla değil..." dedi dikkatle, sonra patlamaya hazırlandı.

Birkaç saniyelik sessizlik geçti. "...NE!"

Lin, ön kapılara doğru koşarken Rita ve Clam'ın yanından hızla geçti. Yolda çoğu müşterinin olan birkaç içkiyi devirdi. Gerçekten de nehir ruhu gelmişti, hamama yürüyordu, çok mutsuz görünüyordu. Lin gözlerinde ateşle ona doğru yürüdü.

Spirited Away 2 - Ruhların Kaçışı 2  (Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin