Bölüm 5: Öfkeli Müşteri

71 9 7
                                    

"Sen, yani Chihiro, uyan!"

"Bugün ders yok." diye mırıldandı Chihiro, yarı uyanık.

Lin iç geçirdi. Bugün hayat dünkü gibi değildi, Chihiro'nun geri döndüğü ilk gündü ve kız önceki geceden daha bitkindi. Uyumasına izin vermek isterdi ama Yubaba, yumuşamasına rağmen hala çok katıydı.

Birden aklına bir fikir geldi. "Lanet olsun-Chihiro, Haku burada." diye fısıldadı.

Chihiro anında uyanıp yatağında doğruldu. "Ne? Nerede? Buraya ne zaman geldi?" dedi panikle.

Lin kıkırdadı. "Sakin ol. Bu küçük beyaz bir yalandı."

Bunu anlaması biraz zaman aldı, anlayınca Chihiro'nun yüzü düştü ve sinirlendi. "Bunu bir daha yapma." Uyku onu yeniden ele geçirmeye başlarken mırıldandı.

Arkasına yaslandı ve yorganı başına çekti. Lin tekrar içini çekti ve daha doğru bir şey denemeye karar verdi. Yorganı alıp tamamen üstünden kaldırdı.

"Hey!" diye kızdı Chihiro, sıcaklık onu terk ederken.

Lin ona sadece sırıttı. "Haydi, müşterilerimiz var."

Chihiro somurttu. "Ama Bôh dün gece beni geç saate kadar uyanık tuttu." Şikayet etti.

Lin omuz silkti. "Bunu Yubaba'ya söyle."

Chihiro inledi. "Tamam, kalkıyorum."

Görünüşe göre, hamam zaten müşterilerle doluydu. İşlerin bu kadar çabuk artmış olması için ne kadar zamandır uyumuştu? Lin'e hamamın daha sonra ne zaman açıldığını sormayı aklına not etti.

Yubaba, müşterileri selamlayan ustabaşıyla konuşurken, Chihiro'nun içeri girdiğini fark etti.

"Sen, bize katılman çok güzel." Sesi çok huysuz geliyordu.

Chihiro ona baktı. "Bir dahaki sefere Bôh'un beni bu kadar geç saatlere kadar oyalamasına izin verme." Kızardı.

Yubaba homurdandı. "Peki, burada işlerin nasıl yürüdüğüne dair bir incelemeye mi ihtiyacın var, yoksa 12 yıl sonra hala hatırlıyor musun?"

Chihiro sırıtmaya devam etti. Burada işlerin nasıl yürüdüğünü hâlâ hatırlıyordu, en zor işleri aldığı için.

"İyi yapacağım." ısrar etti. "Yardıma ihtiyacım olursa Lin'e soracağım."

Yubaba memnuniyetle "Bu çok iyi olur. Bu arada, dün gece Bôh'un merakını artırdığın için teşekkür ederim. Bana bir sürü sorusu vardı . "

Chihiro kendini tutamadı, kahkahayı patlattı. İki kadının neden bahsettiği hakkında hiçbir fikri olmayan ustabaşı, onlara şaşkın bir şekilde baktı.

"Üzgünüm." dedi. "Sordu ve ona senin söylemenin daha doğru olacağını düşündüm."

"Ona söylemeyi düşünmüyordum!" Yubaba bağırdı. "Sonsuza kadar bebek kalmak isteyen birinin böyle şeyleri bilmesine gerek yok!"

Chihiro omuz silkti. "Bir süreliğine ergenliğe dönüşmeye karar verebilir. O zaman bilmesi gerekir."

"Hayır, yapmayacak, çünkü tüm gençlik olayını denedi ve bebek kalmaya karar verdi!"

"Sakin ol." dedi Chihiro. İkisi de insanların onlara baktığını fark etmemişti. "Er ya da geç herkesin bunları 'konuşmaya' ihtiyacı var." Ustabaşının ağzı açık kaldı. "Ah, hanımefendi, gitmemi ister misiniz?" diye sordu .

Spirited Away 2 - Ruhların Kaçışı 2  (Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin