Midoriya ile Bakugou odalarında turtalarını yemiş muhabbet etmişlerdi. Arada bir kısa filmler izlsmiş eğlenmişlerdi. Bakugou ilk defa bu kadar eğlendiğini hatırlıyordu.
"İzuku hadi yeni oyun keşfedelim"
"Peki" Midoriya bilgisayarında google girip yeni oyunlar bulmaya başladı. Bakugou da sandalyesini Midoriyanın yanına koyup ikisi internete oyun aramaya başladı.
Bakugou Midoriyanın sol tarafını baktı, boynu o kadar güzel gözüküyordu öpmek istedi. İstemsizce kokusunu içine çektiğinde sarhoş gibi hissetti. Midoriya da Bakugounun kokusunu içine çektiğini hissettiğinde kalbi tekrar hızlı atmaya başladı.
"K-Katsuki valorant var. Biliyor musun?" Bakugouya döndüğünde burunları birbirine değdi. Bakugou ile Midoriya gözlerine bakmaya başladı, Bakugou elini Midoriyanın beline atıp hafifçe kendisine çekti.
"Evet bir kere internet kafede oynamıştım. Ya sen?" Midoriya hipnoz olmuş şekilde bakarken yutkundu. Bakugou gülümseyerek burunlarını sürttü. "Sanırım.. Yani hatırlamıyorum" Bakugou kafasını sağa yatırıp yavaşça Midoriyanın dudaklarına yaklaştı.
Midoriya da itiraz etmiyordu. Kabullenmiş ve o dudakları kendi dudaklarında hissetmeyi bekledi. Kapı aniden açıldığında ikili koku ve telaşla bilgisayara döndü. İçeriye annesi şaşkınlıkla baktı "ne yapıyorsunuz?"
"H-hiç. Oyun bakıyoruz" annesi şüphe ile tek kaşını kaldırıp. Midoriya annesine gülümseyerek baktı "anne cidden birşey yok. Ne oldu?"
"Hiç. Meyve ister misiniz diye gelmiştim" Midoriya Bakugouya baktığında kafasını hayır anlamda iki yana salladı "hayır anne" diyerek annesini göndermişti.
Midoriya derin nefes aldığında Bakugou gülümseyerek bakıyordu "neden telaş yaptın? Annen bilmiyor mu?" Midoriya ne demek istediğini anlamsızca baktı "gay olduğunu" yutkundu.
"Hayır bilmiyor" annesi yumuşak biri gibi gözükebilirdi ama çok sert biriydi ve böyle şeylere karşı gelebilirdi. "Erkek sevgilin olursa?"
"Eninde sonunda söylemek zorunda kalırım. Ama annem onaylayacağından şüphe duyuyorum" Midoriya morali bozulmuştu. Yüzü düştüğünde Bakugou ellerini Midoriyanın yüzünü tutu ve yüzünü yaklaştırdı "sorun değil senin yanında duran mallar var"
Midoriya bu kelime ile gülümsedi "evden kovulursan ben varım" diyerek tekrar dudaklarına yöneldiğinde Midoriya ile Bakugou gözlerini kapatmış ve dudakları buluşmuştu. Bakugou dudaklarını hareket etirmiyordu sadece duruyordu.
Ayrıldığında Midoriya kıpkırmızı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer "BakuDeku"
Fanfiction"HANGİ PİÇ BENİ ÖLDÜRDÜ!?" Midoriya "SENSİN LAN PİÇ!" Bakugou "Oyuncular " ✨#amongus, 6.sırada✨