Herkes plaja geldiğinde Mina çığlık atarak gölgeli bir yer bulup oraya havlusu serip üstünde ki şort ile askılısını çıkartı.
Urarakanın kolunu tutup koşmaya başladığında Uraraka da Midoriyanın kolunu tutunca Midoriya elinde ki çantayı yere düşürmüş kızlar ile denize koşmaya başladı.
"Lan- İZUKUYU GERİ GETİRİN!" Bakugou arkalarından bağırırken herkes gülmeye başlamıştı. Plajda olan insanlar ise onlara değişik bakışlar atıyordu. Kimse umursamadan Minanın seçtiği yere geçip minderlerini, havlularına koymuşlardı.
Minalar ise denizde gülerek yüzüyorlardı.
"Jirou! Hadi sende gel!" Jirou gözlerini devirip gözlüğünü taktı. Jirou yüzmeyi sevse de vücudunu beğenmediği için Mina da beğenmeyeceği için denize girmek istemiyordu.
Mayosu vücut hatlarını belli ediyordu. "Şş sana diyor" Kaminari eli ile Jirouyu dürtüğünde gözlüğünü haffiçe yukarıya kaldırarak baktı Kaminariye "farkındayım" diyerek sevgilisine baktı.
Üzgün bir şekilde yüzüyordu "ama bu sikik mayo vücut hatlarımı belli ediyor, hoşuma gitmiyor" Tsuyu Jirounun kolundan tutarak koşturmaya başladı ve denize ikisi atlamıştı. Jirou Tsuyu'ya küfürler yağdırırken Mina Jirouya suda sarılmaya çalışırken boğuluyordu.
Erkekler tek kaldığında Kirishima ile Todoroki Bakugouya zorla denize girmeye zorluyorlardı ama yerinden kıpırdamıyordu bile. İkili bakışırken Bakugou anlamsızca bakıyordu ikisine.
"Üç!" dediğinde Todoroki, Kirishima Bakugounun bacağından Todoroki de kollarından tutarak iskeleye doğru koşmaya başladılar "lan! Orospu çocukları bırakın beni!"
"Tamam bırakalım!" Kirishima dediğinde iskeleden Bakugouyu attığında Midoriyanın üstüne düşüyordu, Midoriya zorla kaçmayı başarmıştı. Bakugou sudan kafasını çıkartarak öksürmeye başladı "orospu piçleri sizi"
"Bırak dedin ama kirpicik" Todoroki alayla gülerken Midoriya da Bakugounun yanına geldiğinde Midoriya ile su tutma yarışı yapıyorlardı.
"Shinso hadi bizde girelim"
"Sen gir ben girmek istemiyorum" Kaminari elinde su topu ile ayakta dikilirken elinden tutup zorla kaldırmaya çalışıyordu "hayır! Beraber! Bak herkes orada!"
"Aptal eşyalar ne olucak?"
"Çalacak halleri yok ya? Gelsene!" Shinso pes ederek ayağa kalktı ve üst kıyafetini çıkararak ikili denize koşarak girmişlerdi. "Lan Midoriya öldün mü?"
"Hırs yaptı amına koyayım" Bakugou Midoriyayı suyun altında gıdıklamaya başladığında suda kabarcıklar çıktığında Midoriya tamamen suya girip kafasını çıkarmıştı. "Mal ya ödüm bokuma karıştı" Todoroki sinirle söylediğinde Kaminari Todorokinin kafasına topu atmıştı.
"Hadi su voleybolu!" herkes daire oluşturduğunda oynamaya başladı. Uraraka Mina'yı suda omzuna alıp fırlatarak topu erkeklere attığında ikili suya düştü. Midoriya da topu Shinso attığında Shinso da smaç atarak Bakugouya atmıştı.
Bakugou topu kaçırdığın da topu alıp Shinsoya sinirle atıp yüzüne gelmişti "nasılmış orospu seni"
"Bu grupta Midoriya hariç herkes orospu amına koyayım"
Herkes gülüşürken biri eksik olduğunu fark etti. Etrafını bakarken Seronun olmadığı aklına geldi "lan sapımız nerede?" herkes Seroyu ararken plajın girişinde sırtında büyük çanta kafasında ise deniz şapkası ile koşarak girmişti.
Arkadaşlarının eşyalarını görüp oraya koymuş ve iskeleye koşarak gidip arkadaşlarının yaptığı daireye bağırarak girmişti "AÇILIN BOKLULAR!" diyerek atlamıştı.
Kızlar korku ile çığlık atarken Bakugou da Midoriyayı korumak adına kendisine çekmişti. Sero kafasını sudan çıkartığında hepsine su fışkırıyordu "orospu çocukları bemzinkte beni bırakıp gittiniz!"
"Bilerel yaptım ben" Bakugou arabayı kullandığı için çantasını kenara koyarak kaçıp gitmişti. Hepsi şaşkınlıkla Bakugouya bakıyordu "hainsin Katsuki" Midoriya kaşlarını çatarak baktığında omzu silkti Bakugou..
Herkes kendi kafası ile denizde yüzerken bazıları eşyaların olduğu yere geçip dinlemiyordu. Bakugou da suya dalıp Midoriyanın ayaklarından tutup havaya atıp suya düşmesine sağlamıştı. Midoriya Bakugou ile suda karşılaştığında Bakugou gülümseyerek Midoriyayı öpmüştü.
İkili kafasını çıkartığında herkes eğleniyordu. Todoroki gördüğü kişi ile hızlıca Midoriyanın önşne geçmişti. Mina şaşkınlıkla baktı Midoriyanın duymayacağı şekilde konuştu "annesi burada" dedi. Hemen Mina da Kirishimaya söylediğinde küfür etti.
Bakugou Kirishima, Mina ve Todoroki Midoriyanın önünde olduğunu anlayınca etrafına bakındı ve annesini görmüştü. Midoriya dönüp "hadi su yarışı yapalım İzuku"
"Katsuki az önce-"
"Ben tekrar istiyorum" dediğinde Midoriya onayladığında Bakugou dalıyormuş gibi yaptı ve Midoriya daldı. Bakugou arkadaşlarına döndü "sizi tanımıyor fakat soba manyağı ile beni görürse İzukunun burada olduğunu anlar"
"Anlasın ne olacak sanki?" Kirishima anlamsızca sorduğunda Mina eli ile yüzüne su atmıştı "annesi gelmesi için zorluyordu sonra umrunda olmadığını söyledi ya hani. Unuttun mu Todoroki ile çok mu seviştin?"
"H-hayır, sevişmedik" Kirishima utanarak söylediğinde Todoroki de Kirishimanım utanmasını gülerek izliyordu "sizin bu sik konuşma umrumda değil. Ne yapıcaz?" diyerek sordu Bakugou. Midoriya tam çıktığında Bakugou da kafasını ıslatarak aynı anda çıkmış gibi yaptı.
"Aynı anda mı? Nefesim yoruldu" üzülerek söylediğinde Bakugou da çıkalım demişti. Bakugou, Midoriyanın annesine dikkat ederek yerlerine geçip uzanmıştı. Bakugou da Midoriya duymadan annesi burada olduğunu söylemişti.
Midoriya da kızların yaptığı sandviçi yerken annesinin sesini duydu" çok tatlısın! Teşekkür ederim" dediğinde sol tarafa baktı ve bir adam annesine içecek veriyordu.
Bakugou Midoriyaya baktığında yutkunarak önüne döndü ve hemen sandiviçinden bir ısırık aldı.
"İzuku" Bakugou iç çekerek yanına gitti "annenin yanına gitmeyecek misin?"
"Hayır. Bensiz mutlu ayrıca bir sevgili yapmış" dedi iç çekerek. Midoriya yine de gülümseyerek konuşuyordu. Cidden Midoriya bu konuda iyiydi. Normal insan olsa böyle olamazdı Midoriya her zaman gülümsüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer "BakuDeku"
Fanfiction"HANGİ PİÇ BENİ ÖLDÜRDÜ!?" Midoriya "SENSİN LAN PİÇ!" Bakugou "Oyuncular " ✨#amongus, 6.sırada✨