Date: BakuDeku (Marry Me?) "32 |SF|

1.9K 164 165
                                    

Üniversitenin ikinci senesiydi ve Bakugou heyecandan ölecekti. Midoriyaya sürpriz yapacaklardı, bugün Bakugou Midoriyaya evlenme teklifi edecekti.

Sevgili oldukları 3.yıldı, herkes de heyecanlıydı. Dersi erken bitenler Bakugou ile bşr kuyumcuya giderek Midoriyaya uygun bir yüzük seçmişlerdi tabi Bakugou beğeniyorsa.

Seçtikleri yüzükler pek hoşuna gitmemişti, gösterişli olursa okuldan atılma ihtimali vardı. O yüzden sade ama güzel bir yüzük seçerek eve gitmişlerdi.

"Bak şimdi tatlım benim-"

"Bana tatlım deme pembe canavar"

"Canavar değilim odun seni! Neyse- İzukuyu önce hoş güzel bir yere götür" Todoroki de hemen "ya da onunla gittiğiniz özel anı olan bşr yere götür" diyerek ekledi. Bakugou stresten nefes almayı unutmuştu "hani Midoriya ile nefes almayı da unutma" Todoroki gülerek söylemişti.

"Bu stresi sen yaşa bakayım. Korkuyorum ya beğenmez ise?"

"Siktir oradan ya, İzuku seninle ilgili her boku sever" Jirou gözlerini devirerek söylediğinde Mina sevgilisinin yanağına öpücük kondurarak onayladı. Midoriya gelmeden diğer arkadaşları da gelerek planın üzerinden geçtiler.

Midoriya ds yorgun şekilde eve geldiğinde herkes salonda televizyona bakarken görmüştü "selam" demişti yorgunlukla "hoşgeldin İzu" demişti Bakugou. Diğerleri de hoşgeldin diyerek televizyona odaklandılar.

"Yorucu muydu?"

"Evet basketbol kaptanı yordu bu sefer" ek dera olarak basketbola gidiyordu ve kaptanı zorluyordu hepsini. Kendisi üst sınıftı çünkü. Midoriya odasına girdiğinde Bakugou da peşinden gitti.

"Şey İzuku bir yere gidicez" Midoriya şaşkınlıkla baktı "nereye?"

"Boşver, önemli ve güzel yer sen şey giy, rahat böyle normal ya" hızlıca söyleyerek odadan çıktığında Midoriya hala anlatmamıştı o yüzden spor tarzı giyinip telefonu ile odadan çıktı.

Herkes yemek yerken Bakugou da Midoriyayı evden çıkarıp motoruna binmişti. Midoriya kaskı verdiğinde takmış ve gazı kökleyerek sürmüştü. Midoriya sıkıca Bakugouya sarılıyordu.

"Öldüreceksin bizi! Yavaşlasana!"

"Yavaştan zaten onda mı gideyim?"

"Gerekirse evet!" dediğinde Bakugou gülmüştü. Motoru çay bahçesi gibi ama daha çok kimsenin bilmediği bir çadırlık alana gelmişti. Çaldılar eskiydi ama banklar yeni gibiydi.

Motordan inip kaslarını da motora koyup el ele içeriye girdiler. "Neden geldik buraya Katsuki?" Bakugou gülümseyerek gün batımı net şekilde görülen bir banka oturdu "hatırlıyor musun tam burada sana evlenme teklifi edeceğimi söyledim"

Midoriya burukça gülümsedi ve onayladı kafası ile. Bakugou heyecandan artık beyin işlevi çalışmıyordu. Midoriyanın elini bırakıp ayağa kalktı Midoriya da ne yapacağını bekledi.

Bakugou cebinden birşey çıkarttı ve tek dizi ile yere çöküp kutuyu da açarak sadece bir yüzük ortaya çıktı. Midoriya şaşkınlıkla donup kaldı.

"Acele mi bilmiyorum ama artık birbirimize ait olmak istiyorum. Hayatımda sadece sen olmanı istiyorum İzuku. Sevgilim değil, kocam olmanı istiyorum" iç çekip devam etti "ben asla romantik değilim bunu öğrendin artık" dediğinde Midoriya dolu gçzleriile gülümsedi "ama bugün senin için romantik olmaya karar verdim ve- benimle evlenir misin İzuku?" dedi Bakugou.

Midoriya gözlerinden yaşlar akarken kafasını aşağıya yuları salladı "evlenirim tabiki- soru mu bu da!?" diyerek en sonda kızmıştı. Bakugou ayağa kalkıp Midoriyanın beyaz elini alıp ince parmaklarıni izledi ve yüzük parmağını sade yüzüğü takıp parmaklarını öptü.

Midoriya ayağa kalkıp Bakugouya sıkıca sarıldı. Bakugou da sımsıkı sarılarak etrafında döndürmeye başladı "seni seviyorum İzuku"

"Bende seni seviyorum Katsuki" ikili ayrılıp dudaklarını birleştirdi. Uzun bir öpücük oldu. Tatlı ve mutluluk bir öpücük oldu.

Eve gittiklerinde arkadaşları Midoriyanın eline baktığında çığlık atarak sevincini kutladılar. O gece tebrik için içmeye karar verdiler tabi Bakugou itiraz etti "mezuniyette içtiğimiz zaman İzuku bambaşka birine dönüştü" dediğinde Midoriya kaşlarını çattı.

"Sen kendine bak bebek gibi ağladın"

"Yalnız o sendin" dediğinde herkes korku filmi gecesi yaparak abur cuburlarını ve içeceklerini yanlarına alarak koltuğa yerleştiler.

Korku filmi gittikçe fazla korkunçlaşıyordu Kaminarinin kolası bitince hem filme bakıyor hem de Todorokiyi dürtüyordu "şşş kola koysana şuna"

"Bekler misin sobamı yiyorum"

"Sobalarını çöpe atarım doldur kolamı" dediğinde Todoroki sinirli bir şekilde kola şişesini Kaminariye verdiğinde herkes bitmiş olan bardağını Kaminariye verdi.

Cips tabağı bitince Uraraka mutfağa gittiğinde ekrana çıkan katil ile Sero kız çığlığı attıp Kirishimanın üzerine bayılmış numarası yaptı "tansiyonum düştü!" Kirishima gülerken Uraraka çığlık attığında herkes Urarakanın koşarak geldiğini gördü.

"Cips hareket etti!" demişti. Bakugou bıkkınlıkla derin nefes aldı "CİPS O ÇÜNKÜ!" dediğinde Uraraka bu sefer de Bakugoudan korkarak mutfağa gitti.

Gece yarısı herkes odalarına gittiğinde Midoriya Bakugounun odasına gidip yatağında sarılarak yatıyorlardı. Bakugou Midoriyanın saçlarını okşuyordu "biliyor musun ilk defa bu gece çok eğlendim" ikili kıkırdarken Midoriya da onayladı.

"Evet, en çok da Seronun çığlığı"

"Keşke kayıra alsaydım" dediğinde Midoriya daha çok gülmeye başladı. Bakugou Midoriyanın gülüşünü çok seviyordu ve hep gülsün istiyordu.

"Katsuki evleneceğimiz zaman anneme inat çağırıcam ve seni öpücem" dediğinde Bakugou Midoriyanın dudağına öperek geri çekildi "böyle mi?"

"Hayır" diyerek Bakugounun üzerine geçerek dudağını öpmeye başladı. Bakugounun eli Midoriyanın kıyafetinin içine giderken sırtını okşamaya başladı. İkili nefes nefese ayrıldı "bu şekilde" diyerek alınlarını birleştirdi.

"Çok güzelsin ve seni kıskanıyorum" Midoriya omuz silkti "bende seni kıskanıyorum ama benimsin ne de olsa" diyerek yüzük parmağını gösterince Bakugou gülümsedi.

İkili birbirlerine aşkla bakıyordu, ikili birbirlerine çok seviyordu ve değer veriyordu. Ne olursa olsun ayrılmıyacaklardı.

Şimdilik bu hikayeleri burada bitmişti.

Sezon Final...

Diğer sezonda ne olur bilinmez

İnkoyu neden kötü anne yaptım bilmiyorum yapasım geldi kesin linç çok yiyecem ama değe umarım...

Diğer kitapta biri ölsün mü?

Ya da Seroyu manit bulalım mı?
Onu da siz bulun :)

Sizi seviyorum öpüldünüz~~

Gamer "BakuDeku"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin