Midoriya öğleden sonra ki zamanını berbat geçirmişti. Sınıfında ki o arkadaşları hariç Midoriyaya destek çıkmıştı.
"Öyle olabilrisin Midoriya sorun değil"
"Yönelimin hakkında kötü birşey diyemeyiz bu senin hayatın"
"Gay olmak kötü değil, ben senin yanındayım hala bizim tatlı arkadaşımızsın"
Benzer cümleler kurulmuştu. Momo ise Midoriyanın yanında durarak destek olmuştu. Okul çıkışında ise Bakugounun beklediğini gördü. Durup Bakugounun ona gülümseyerek baktığında o da gülümsedi, ta ki o arkadaşları Midoriyaya bulaşana kadar.
"Hey gay piçi çekilsene" diyerek omuz attığında Midoriya kenara çekildiğinde Bakugou kaşlarını çatarak okulun bahçesine gitmeye başlamıştı. Midoriya olacakşarından korktuğu için koşarak Bakugounun yanına gittiğinde Bakugounun gözleri öfle saçıyordu.
"Katsuki dur-"
"Durayım mı? O sana piç dedi üstelik omzuna vurdu!" anında Midoriyanın üzerinde ki vişne suyu lekesini gördü "o orospu çocuğu mu yaptı? Öldü şimdi" diyerek Midoriyayı kenara çektiğinde Midoriya elini tutup çekiştirmeye başladı "hayır döktüm! Gelir misin lütfen?"
Bakugou kibarca söylenen bu cümleye red edemezdi. "Gay sevgili ha? Okulda popüler konusu olacaksın Midoriya" kahkahalar atarak Midoriyanın yanından geçerken Bakugou dayanamayarak çocuğa yumruk atmıştı.
"Seni ne ilgilendirir orospu çocuğu!? Sen önce kendi kişiliğine bak karaktersiz pezevenk!"
"Katsuki yapma!" Midoriya Bakugouyu ayırmaya çalışırken diğer arkadaşı da Bakugouyu da iterek arkadaşını kurtarmıştı "yarın öleceksin İzuku. Duydun mu öldün sen!"
"Ona dokunursan ölen sensin!" Bakugou ile çocuk atışırken Midoriya Bakugounun elini tutup okuldan uzaklaştırmaya başlamıştı bile. Hala çocuğa küfürlerini gönderiyordu.
"O sana dokunmayacak"
"Birşey olmaz bana" Midoriya bunu söylerken üzgündü. Bakugou üzgün suratı görünce iç çekip ellerini kenetledi, insanların bakışlarını bile umursamadı. "Katsuki-"
"İnsanlar dersen burada öperim seni" Midoriya hafifçe gülümseyerek önüne döndü. Bir parka gidip banka oturdular. Bakugou ise ellerini ayırmıyordu, anlatmasını bekliyordu anlatmıyordu.
Derin iç çekip bakışlarını Midoriyanın yan profiline çevirdi. Yandan o kadar kusursuz gözüküyordu ki, gerçi her şekilde kusursuzdu.
"İzuku lütfen bana neler olduğunu anlatır mısın?" Midoriya hala susarken Bakugou elini Midoriyanın çenesine koyup gözlerini birleştirdi "lütfen" dediğinde Midoriya yavaşça kafasını salladı.
"Benim sevgilim olabileceğimi söylediler ama bir kız olduğunu-"
"Ondan önce o piçler kimdi?" sesi sert çıkmıştı "sınıf arladaşlarım" demişti. Bakugou da devam etmesi için sustu "diğeri ise dalga geçerek erkek sevgilim olduğunu söyleyince senin vurduğun çocuk da alayla iğrenç olduğumu söyledi ve- ve beni kantinde rezil etti"
"Bir saniye dur. Rezil etti derken tam olarak ne yaptı?" Midoriya yutkunarak titrek bir nefes aldı "gay olduğumu kantinde bağırarak söyledi ve üzerime meyve suyu döktü" Bakugou kaşlarını sineile çattı "orada kendin yaptığını söyledin"
"Orada çocuğu öldürmene müsaade mi edeyim?"
"Sevdiğim çocuk bunları yaşarken ben yanında değildim ve evet müsaade etmeliydin!" sesi yükseldiğinde Midoriya da kaşlarını çattı "hayır müsaade edemem senin de canın yansın istemiyorum!" diyerek çıkıştığında Bakugou iç çekerek Midoriyayı kendine çekerek sarıldı.
"Özür dilerim.. Keşke aynı sınıfta olabilme şansım olsa"
"Sorun değil cidden" dediğinde Bakugou dudakları Midoriyanın yumuşak saçlarına giderek öptü. "Her zaman yanındayım. Tamam mı?"
"Biliyorum" dedi ve hafifçe gülümsedi "hissediyorum" dedi cümlesini bitirerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer "BakuDeku"
Fanfiction"HANGİ PİÇ BENİ ÖLDÜRDÜ!?" Midoriya "SENSİN LAN PİÇ!" Bakugou "Oyuncular " ✨#amongus, 6.sırada✨