School: BakuDeku (Graduation 🎓) "29

1.7K 157 133
                                    

Artık mezun oluyorlardı.

Midoriya okulda kötü zamanlar geçirse de arkadaşları ve sevgilisi sayesinde unutuyor ve umursamıyordu.

Hepsi kendi okullarında mezuniyet törenine gitmiş gecesine de bir bara gidip eğlenmeye başladılar. Herkes lise hayatından kurtulduğu için içmeye başladılar.

"Soba manyağı ödersin değil mi?"  Bakugou elinde ki votka içkisini göstererek Todorokiye sordu "sanki bunca zaman her bokunuzu ben ödememişim gibi konuşma kirpi" diyerek içkisini yudumladı. Herkes gülüşerek içkilerini yudumluyor bazıları da dans ediyordu.

Bakugou ile Midoriya, Shinso ile Kaminari haricinde Kirishima ile Todoroki çıkmaya başlamışlardı ve öpüşme de bile utanan çiftlerdi. Jirou ile Mina zaten flört içindeydiler ve onlar da sevgili olmuşlardı. Uraraka ile Tsuyu da çıkıyorlardı.

Sero hala saptı..

Mina ile Jirou öpüşmekten daha ileriye gidecek duruma bile gelmişlerdi bazı günler.

Bakugou yanında ki sevgilisine baktı, gülümsüyor ve içkisini yudumluyordu. Arkadaşları ile muhabbet ediyordu, bakışları Bakugouya çevirdiğindd ona baktığını görünce dişlerini göstererek gülümsedi "sorun ne Katsuki?"

"Hiç sadece çok güzelsin" diyerrl dudağına öpücük kondurdu "nerden çıkardın bunu?" Bakugou bu cümleyle bir espri yapmak istedi fakat ondan önce Kirishima davrandı "İzuku götünden çıkardı. İyisisin hoşsun ama bir bok anlamıyorsun be!"

"Lan kırmızı yaraklı piç sevgilini yapamadığını ben yaparım! Daha öpüşmede utanan piçler sizi"

"Ne diye atarlanıyorsun hemen. Sanki küfür ettik" Kirishima içkisini içerek söylendiğinde Midoriya kahkaha atarak birasını içti.

Zaman geçtikçe herkes sarhoş oluyordu, bazıları anı olarak videoyu alıyor bazıları ise kendilerini ifşa olarak video alıyordu.

Midoriya anında Bakugou ile fotoğrafı olmadığı aklına geliyor ve hemne telefonunu alarak Bakugouyu yanına çekiyor "ne oldu?"

"Fotoğraf!" diyerek kamerada selfie kısmına getirdiğinde ikisi gülümsedi ve Bakugou elini barış işareti yaparak fotoğraf çektiler. Ve birçok fotoğraf daha..

Midoriyanın galerisine bakıp güzel olan fotoğrafları bakıyorlardı. Midoriya da en güzel olan fotoğrafı duvar kağıdı yaptığında Bakugou da aynısını yapmıştı.

Herkes kendisinden geçmişti ve Midoriya da kendisinden geçmiş bir şekilde içkisini yudumluyordu. Kafasını artık taşıyamadığı için masaya koydu. Bakugou ise bu halinr gülümseyip o da kafasını madaya koyup bakıştılar.

"Çok mu içtin?"

"Hayıy.. Sağdece üğç şişeğ" Midoriya sarhoş olduğu için kelimeleri yamuk şekilde çıkıyordu ve komik yapıyordu "üç şişe? Baya azmış" gülerek hala içmeye devam eden Todorokiyi dürtü ayağı ile, Todoroki de içkisini içerken baktı "bu malları nasıl eve götürücez?"

"Ayık olan vardır" diyerek göz gezdirdi. Sero sadece sap olduğu için içki şişesi ile öpüşüyordu "şu umarım sarhoştur" dediğine Sero hemen Todorokiye baktı "hayır değilim yeni sevgilimle öpüşüyorum" diyerek şişeyi tekrar öpmeye başladı.

"Onu burada bırakarak gidebiliriz" Bakugou Todorokiye fısıldayarak söylediğinde Todoroki güldüğünde Bakugou da güldü. Todoroki önce hesabı ödedi ardından Sero ile birlikte ayık olan arkadaşlarını bir taksiye koyarak eve gönderdiler.

Todoroki Kirishimayı ve kızları da alarak taksiye bindiğinde Bakugou ile Midoriya kalmıştı.

Midoriyanın belini tutarak ayağa kalktı ve bardan çıktılar. Midoriya durduk yere ağlamaya başladığında Bakugou endişeile baktı "yine ne oldu?" dedi.

"Annemi çok özledim Katsuki" diyerek Bakugouya sarıldı "onu o kadar özledim ki ama seni de bırakamam!" diyerek daha çok ağlamaya başladı. İçini boşaltana kadar ağladı. Belki de iyi geliyordu şu an.

"Annen seni sildi bunu anlaman gerek İzuku. Ben de seni bırakmazdım aynı durum olsaydı ama artık hep beraberiz" Midoriyayı kendisinden ayırıp dudaklarına kısa bir öpücük kondurdu. "Aileyiz değil mi?" dedi Midoriya. Sarhoş iken bir çocuktan farkı yoktu.

"Evet kocaman bir aile" diyerek Midoriyaya destek vererel yürümeye başladılar "beni de bırakma" dedi Midoriya.

Yol boyunca ağladı ardından güldü. Bakugou asla Midoriyayı içmesine izin vermeyecekti, içince değişik ruh hallerine dönüşüyordu. Eve geldiklerinde Midoriya tekrar ağlamaya başladı.

Ayık olan Todoroki ile Sero endişe ile baktı gelen ikiliye.

"Ben annemi istiyorum Katsuki" diyerek ağlamaya başladı. "Ne oldu Midoriyaya?" diyerek yanlarına gelen Todorokiye baktı Bakugou.

İç çekerek "sakın birşey sorma bana yoksa kafanı patlatırım" diyerek lavaboya götürdü Midoriyayı.

Gamer "BakuDeku"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin