"Sakin olmalıyın, sakin olmalıyım. Ne yapmalıyım Todoroki!?" Midoriya discord sunucusundan Todoroki ile görüntülü konuşuyordu ama tek değillerdi.
Bakugou rütin işiymiş gibi dinlemeye başladı.
"Öncelikle sakin olmayı dener misin?"
"Sakin nasıl olucam? Kalbim elimde atıyor!" Todoroki gözlerini devirdi "ağzımda atıyor olucak. Ayrıca ne dediğini söylemeden bana Katsuki burada ve iyi ama kötü şeyler oldu dedin. Ne oldu yeşil kafa!?"
Bakugou bir an yüzü düştü. Kötü müydü onun için? Devamını dinlemek için odaklanmıştı.
"Katsuki bana senin kalbinde hızlı atıyor mu dedi sonra bu bir gay etkileşimi dedi. İYİ BİRŞEY Mİ!?" Bakugou hafifçe gülümsedi Todoroki de ekranda ki telaşlı yüze baktı. Midoriya anlatırken sobasının yiyordu.
"Evet iyi birşey. Bakugou senden hoşlanıyor fakat hiçbirimiz bunu anlamamışız"
"Ne demek? Yani o benden hoşlanıyor? Nasıl ama? Ne zamandır? Peki ben ne yapıcam!?"
"Bağırmayı kes! Sende ondan etkileniyor isen duygularını karşılık ver-"
"Utanıyorum yapamam!" ellerini yüzüne koyarak Todorokinin sözünü kesti. Todoroki umutsuz vaka gibi baktı ekrana. "O zaman kaybeden sen olursun. O seni seviyor ve sende onu seviyorsan bile ona belli edemezsin. Ayrıca başka bir erkek veya kız gelir ve pat diye alır"
"Hayır! O gay olduğunu söyledi" aniden kaşlarını çatıp sesini yükselttiğinde Todoroki kahkaha attı Bakugou ise dişlerini göstererek sırıtı "yani seviyorsun?"
"Evet? Yani. Seviyorum değil mi?" Todoroki elini alnına hafifçe vurdu "lütfen emin ol. Bu arada Mina tekrar among us oynayalım diyor saat on birde"
"Tamam gelirim" tam kapatacakları zaman Todoroki durdu "saçma birşeyler yapma" diyerek görüşmeyi sonlandırdılar.
Evde büyük bir gürültü olduğunda kaşlarını çatarak kapıya baktı. Ayağa kalkıp gidecek iken annesi gelmişti ve heryeri un olmuştu. Telaşlandığı yüzünde belli olmuştu.
"İzuku elmalı turta yapıyordum da elma azmış. Birazcık elma alır mısın?"
"Tabi anne" dedi. Annesi Midoriya ya para verip odadan çıktı. Bakugou da hemen odasında çıktığında hangi markete gideceğini bilemedi. Ayrıldıkları yere gidip oradan düz ilerlemeye başladı. Belki orada bir yerde oturuyordur diyerek.
Ve şansına "bingo, buldum seni orman kafa" diyerek Midoriyanın yanına gitti. Markette girdiğinde Bakugou da girdi. Sanki o da birşeyler alıyormuş gibi elinde bir cips ve diğer elinde de kola vardı.
Midoriyanın olduğu yere gittiğinde Midoriya yanlışlıkla Bakugouya çarpmıştı.
"Katsuki? Özür dilerim ben görmedim" Bakugou gülümsedi ve saçını okşadı "sorun değil. Ne yapıyorsun?"
"Elma alıyordum. Annem turta yapacakmış- gelmek ister misin?" Bakugou bu fırsatı hayır demezdi "hayır demem. Annem turta yapmayı bile beceremiyor" Midoriya gülümsemiş ve ikili kasaya gidip ödediler.
"Evin yakın mı?"
"Evet sol tarafta zaten"
"Ben seni eve atacakken sen beni atıyorsun" alayla söylemişti ama bu Midoriyayı uyandırmış ve tekrar yanakları pembe olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer "BakuDeku"
Fanfiction"HANGİ PİÇ BENİ ÖLDÜRDÜ!?" Midoriya "SENSİN LAN PİÇ!" Bakugou "Oyuncular " ✨#amongus, 6.sırada✨